Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

vet inte om jag kan få igång nån rolig tråd ang detta men jag har abra så jävla tråkigt på jobb ATM , man sitter mest här framför dator o läser runt på pf.nu o drömmer sig bort till en tid efter jobb där man sitter o grindar runt på SvS :)

Nån annan som oxå sitter på jobb eller dylikt ???

Postad

Tyvärr är PF och alla andra roliga sidor spärrade från jobbet, men det är väl lika bra det för annars fick man väl inget gjort :P

Längtar dock hem sedan ett år tillbaka; har en tillfällig tjänst 25 mil hemifrån och är inhyst i en hyresrätt under tiden.

Postad
Är väll inte så svårt att söka ett? :)

jo, är typ omöjligt, finns dessutom inga roliga jobb :/

som bäst hade man väl fått jobba som telefonförsäljare eller på mcd

Postad
jo, är typ omöjligt, finns dessutom inga roliga jobb :/

som bäst hade man väl fått jobba som telefonförsäljare eller på mcd

Håller med, är i samma sits, har lirat heltid 2 år nu..man börjar känna sig rätt uttråkad... nåt mer måste an ju få ut av sitt liv!

Har funderat på att skaffa ett halvtidsjobb, men det är som sagt svårt. en polare skulle kolla upp ett jobb åt mej på arlanda, vilket inte lät helt fel.

Annars kanske man borde börja plugga igen, bra sätt å träffa brudar osv:)

Postad
Håller med, är i samma sits, har lirat heltid 2 år nu..man börjar känna sig rätt uttråkad... nåt mer måste an ju få ut av sitt liv!

Har funderat på att skaffa ett halvtidsjobb, men det är som sagt svårt. en polare skulle kolla upp ett jobb åt mej på arlanda, vilket inte lät helt fel.

Annars kanske man borde börja plugga igen, bra sätt å träffa brudar osv:)

Sälja knark?

Postad
Har svårt att förstå varför folk ska surfa privat på jobbet ?!?!

...gjort privata "ärende" på raster med datorn men annars tycker jag inte det är ok !

...men kanske accepterat på vissa jobb?

Här finns det inte mycket mer att göra än surfa :)

Postad
;-) Sitter på jobbet men längtar hem extra mycket idag. Sambon bortrest i tre dagar så nu är det poker och film som gäller för hela slanten! ;-)

fan va nice :) själv e jag bara hemma själv utan fru o barn i några timmar efter jobbet ^^ så lite nakengrind ska man hinna med ^^