RoleModel Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Jo jag har strul med att öppna PokerStars-klienten. Uppkopplingen är perfekt då jag kommer åt andra klienter, men när jag ska öppna stars står det å tuggar. Har testat på andra datorer än min och där verkar det fungera. Nån som haft detta problem som kan bidra med tips/lösningar. har startat om datorn och avinstallerat/installerat klienten..är sugen på Sunday Million så snabba svar vore inte helt fel. Citera
MikeTime Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Jo jag har strul med att öppna PokerStars-klienten. Uppkopplingen är perfekt då jag kommer åt andra klienter, men när jag ska öppna stars står det å tuggar. Har testat på andra datorer än min och där verkar det fungera. Nån som haft detta problem som kan bidra med tips/lösningar. har startat om datorn och avinstallerat/installerat klienten..är sugen på Sunday Million så snabba svar vore inte helt fel. Avvaktivera brandvägg/virusskydd? Citera
RoleModel Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Postad 2 December , 2007 Avvaktivera brandvägg/virusskydd? Kan ju va en grej, jag testar så får vi se.. Citera
Recommended Posts