Gå till innehåll

T6 Poker?


Crappy

Recommended Posts

Priset som aggressivaste pokerbolag på Europatouren de senaste två åren går nog snarare till FD2D, tätt följda av Stars. Men visst, FD2D och T6 verkar ha samma marknadsföringstänk - "vi sätter in tjejer med stora bröst i lokalen så vill alla spela hos oss".*

 

* Michaela undantagen.

Menar du att Michaela... ... ... inte har stora bröst, eller vart vill du komma?

 

Övertramp eller inte, det var tvunget att sägas :mrgreen: GooOOoo Michaela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:)

 

undra om de står nåt om storbystade blondiner i Magnus Strids nätpoker grunder, eller hör det till avancerat mlm ledarskap?

 

 

Nätpoker - Grunderna

är en kurs för de som kanske aldrig spelat nätpoker förr. Vi gör inställningarna i din dator och hjälper dig att starta ett spelkonto som ingår i kursavgiften. Vi går även igenom grundmatematiken för poker och provar sen att spela lite gratisspel för att efter ett tag, när du känner dig redo, gå över till spel för riktiga pengar.

Du måste ta med din egna bärbara dator.

Ca 500 SEK kommer att sättas in på ert nätpokerkonto från anmälningsavgiften.

Minst 15 deltagare. 2 tillfällen x 4 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MLM Steg 1 - Grunderna 160:00SEK

MLM Steg 2 - Bygg ditt team 240:00SEK

MLM Steg 3 - Ledarskap i nätverksmarknadsföring 2400:00SEK

 

Nätpoker - Grunderna 1400:00SEK

 

Nätpoker - Grunderna

är en kurs för de som kanske aldrig spelat nätpoker förr. Vi gör inställningarna i din dator och hjälper dig att starta ett spelkonto som ingår i kursavgiften. Vi går även igenom grundmatematiken för poker och provar sen att spela lite gratisspel för att efter ett tag, när du känner dig redo, gå över till spel för riktiga pengar.

Du måste ta med din egna bärbara dator.

Ca 500 SEK kommer att sättas in på ert nätpokerkonto från anmälningsavgiften.

Minst 15 deltagare. 2 tillfällen x 4 timmar.

 

Jag tror jag smäller av. Det här är humor på så många olika nivåer så jag vet inte var jag ska börja :lol: Den här Magnus Strid verkar vara en klippa med många järn i elden. Seriöst, värre lurendrejare får man nog leta efter.

 

Citerar Uggla "Illa. Jag mår illa!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag smäller av. Det här är humor på så många olika nivåer så jag vet inte var jag ska börja :lol: Den här Magnus Strid verkar vara en klippa med många järn i elden. Seriöst, värre lurendrejare får man nog leta efter.

 

Citerar Uggla "Illa. Jag mår illa!"

 

"We do the setups in your computor and help you sign up for an online gamingaccount wich is included in your coursefee. We also give you the basicmath of poker, and then try to play some freerolls, and after a while, when you are ready for it, moove on and play for real money."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen ger uppenbarligen kurser i marknadsföring och med den här välkomsttexten på hemsidan undrar man vem som behöver gå kurs:

 

http://magnusstrid.se/index.html

 

"SWE: Som skrivet i introt har en stor del av det ursprungliga innehållet på denna webbplats flyttats, p g a att några få, väldigt oseriösa och mycket provokativa personer, under lång tid gjort vad som stått i deras makt, för att med hjälp av bl a osanningar, förtal och i vissa fall även hot, stjälpa så mycket som möjligt. Ännu mera patetiskt blir det då vi är helt övertygade om att det beror på personlig avundsjuka."

 

Annars kan man ju presentera bolagets verksamhet, varför man ska anlita dem och vilka kunder man har - men det kanske är lite för mainstream...

 

EDIT: Här blev det kanske lite väl off-topic, jag är mentalt förberedd på en moderatorinsats...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppfattar som att den värsta hysterin har lagt sig och värvningsmötena upphört när det gäller T6. De lättvärvade torskarna är redan värvade och nu börjar det kosta för mycket för varje ny mlm-torsk man värvar.

 

Ngn som lite lätt vetenskapligt kan spekulera i hur länge siten överlever innan det är lapp på luckan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag smäller av. Det här är humor på så många olika nivåer så jag vet inte var jag ska börja :lol: Den här Magnus Strid verkar vara en klippa med många järn i elden. Seriöst, värre lurendrejare får man nog leta efter.

 

Fast ärligt talat undrar jag inte om det är synd om honom. Kolla hans priser, så inser man att det inte är någon highroller direkt. Han tar 160 spänn per person för en heldagsutbildning.

 

När han sålde sin konsulttimmar tog han väl 250 spänn eller så för dem, vilket man inte ens kan få ta på en städare som jobbar för.

 

Detta samtidigt som han ska vara framgångsrik, och säkert tror att han är det. Han sliter säkert som fan med att få det stora lyftet, men han hade mått betydligt bättre om han hade ställt sig på ett lager eller vad som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort tack till alla som på olika sätt försökt marknadsföra T6poker här.

Det kastas mes skit men vad gör det när nästan 300 000 pers har läst denna tråd och många har skrivit här.

 

Vet inte med er hur det är men kan man gnälla om nåt så mycket kanske man skulle prova på och spela på sajten istället.

 

Nu lär väl inte jag få skriva mer än så här för annars blir väl jag spärrad.

Bara en ska det är lika jävligt och lika kul på T6poker som nån annan sajt att spela på så jag välkommnar er.

 

Spela lugnt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort tack till alla som på olika sätt försökt marknadsföra T6poker här. Det kastas mes skit men vad gör det när nästan 300 000 pers har läst denna tråd och många har skrivit här.
Visst är det en fantastisk tråd!

 

Vet inte med er hur det är men kan man gnälla om nåt så mycket kanske man skulle prova på och spela på sajten istället.
"Gnället" gäller väldigt sällan sajten i sig utan lögnerna/oklarheterna kring marknadsföringen, de brutna löftena, det orimliga prospektet som hugade spekulanter får läsa, toppherrarnas tvivelaktiga affärsbakgrund osv osv. Att sajten fungerar rent tekniskt betvivlas som sagt inte.

 

Nu lär väl inte jag få skriva mer än så här för annars blir väl jag spärrad. Bara en ska det är lika jävligt och lika kul på T6poker som nån annan sajt att spela på så jag välkommnar er.
Nejnej, det är väl trevligt om någon enda T6-förespråkare kunde bli kvar och försöka komma med några väl understödda argument om de frågetecken som har tagits upp i tråden. Tyvärr lyser dessa med sin frånvaro. Inte ens er stormugol Torben verkar vara intresserad av att förklara sig. Men jag lovar dig, om du ger prov på att försöka bemöta kritiken på ett sakligt sätt så är vi nog ett par stycken som kommer att hålla en jämn och bra nivå på vår dialog med dig.

 

Spela lugnt
Detsamma, detsamma ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Licensen finns i ett Eu-land
Jaså?

 

Klippt från T6 hemsida:

 

Legal notice

T6poker.com is fully licensed and regulated by the relevant laws of Costa Rica under Municipalidad De Moravia for the purposes of operating an Interactive Gambling Site under the name T6poker.com.

 

Något att tillägga?

 

*edit* Det här kanske har översatts tidigare men någon kanske kan göra det igen: Jag menar länken som ligger under rubriken Legal Notice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att förtydliga angående T6 "pokerlicens":

There is no online gambling license in Costa Rica.

 

A company incorporated under the laws of Costa Rica can operate an online gaming business. Companies operate under a "data processing" license.

 

Costa Rica is home to more than 200 online gambling companies, without a legislation specifically dealing with gambling over the Internet.

 

Legislation does exist to restrict land-based gambling, but these laws are not interpreted as extending to Internet gambling.

 

Källa: Advokatbyrå i CostaRica

 

Dvs, licensen T6 har ger dom, i praktiken, rätt att processa data över internet från CostaRica. Costa Rica saknar helt lagar som styr spel online. Att man då påstår att man är fullt licenserad är alltså ett väldigt tvivelaktig sätt att göra affärer, eller tycker du att jag har fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...