Gå till innehåll

Är jag dum i huvudet?! (cashout på fulltilt)

Recommended Posts

Postad
:? Tänkte casha ut mina 560 dollar på fulltilt, men jag kommer ingenstans :? tryckt på cashier, sen withdrawal, sen går det inte att komma vidare, de enda klicken med musen leder till fulltilts hemsida...hjälp tack
Postad

Jag har hört rykten om att det bara går att sätta in på full tilt, inte ta ut. Undantaget är om du skickar dom en kopia av ditt pass, ditt körkort, dina räkningar, din telefonbok, din pokertracker databas, bilder på din dotter samt en penningmuta på ca 20-50% av uttagsbeloppet.

Postad
Jag har hört rykten om att det bara går att sätta in på full tilt, inte ta ut. Undantaget är om du skickar dom en kopia av ditt pass, ditt körkort, dina räkningar, din telefonbok, din pokertracker databas, bilder på din dotter samt en penningmuta på ca 20-50% av uttagsbeloppet.

Det är nästan så det stämmer. Men du kan inte ta ut till visa mm. iaf. Dessutom om du ska ta ut via click2pay, neteller så måste insättningen ha skett via den nätplånboken.

Postad

:-D

Postad
Har du satt in med visa kort så kan du endast plocka ut pengarna via en check som tar typ 4 veckor att få och 10 dollar i avgift PLUS bankens avgift på 150 skr (har jag för mig det ligger på).

Säker blivit sagt nån annastans.. Men..

Om du vill ta ut mot neteller, måste du ha satt in med neteller .. satt o mailade supporten om vad dumt det där var, men de gav sig inte, så fick ladda in 50$ via neteller för o ta ut, sen tar utcashningen ~48 timmar.

Postad

Om du vill ta ut mot neteller, måste du ha satt in med neteller .. satt o mailade supporten om vad dumt det där var, men de gav sig inte

Hej,

Vad är det som är så dumt med det menar Du?

Mvh,

Postad

har skrivits andra trådar om det här, men går väl lika snabbt att svara igen som att leta upp dom :P

Om du satt in med visa-kort kan du inte ta ut med visa-kort, så valet står mellan check och netEller, väljer du netEller gör så här:

1. skapa netEller-konto

2. sätt in $50 på netEller

3. för över $50 från netEller till FullTilt

4. för över allt från fullTillt till netEller

5. för över allt från netEller till ditt konto

tar nån dag, kostar lite i avgift från netEller, men tror nog det är billigare än check.

Postad
Hej,

Vad är det som är så dumt med det menar Du?

Mvh,

Kan bara hålla med, hade det varit hur lätt som helst att ta ut pengar utan någon form av kontroll så hade det väl inte känts så säkert att ha tusentals dollar där. När vi snackar sådana belopp tar jag hellre lite säkerhetskäbbel som tar lite tid än är sur över att jag inte har pengarna på kontot dagen efter.

Postad

Jag har också samma problem som tråd-författaren. Jag använde visa första gången jag satte in pengar och får nu sätta in pengar på neteller för att kunna ta ut pengar på FT. Har jag rätt?

Postad

Jag satte in via visa och det har aldrig varit några problem att plocka ut via neteller, men man måste ju registrera sitt netellerkonto på fulltilt innan vilket var lite bökigt har jag för mig. Måste vara nåt nytt påhitt isåfall. Nu var det iofs ett tag sen jag plockade ut nåt därifrån...:-)