Skadast Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Bra jobbat conspiracy. Är det några andra forumiter kvar? Dumsnut har ett inlägg på pf... så gott som något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Vad sjuk du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Nu börjar det nästan bli löjligt så sjuk du är Consp. Men ett stort GL på fredag:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Jävlar vilken klonktomte du blivit, consp. Stort lycka till på finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Kommer ni ha odds på spelarna i Online-SM 2007? - Vi kommer när det ett par veckor kvar till finalen att sätta odds. Vi kommer även erbjuda olika slags oddsformer som t ex om det blir en tjej eller kille som vinner. Kanske sätter du en slant på dig själv som vinnare? Saknar du någon deltagare i oddslistan är det bara att mejla bookies@nordicbet.com så läggs odds ut. Kanske skulle satsa en slant på conspi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Kan nån person med pondus maila och förse Nordic Bet med falsk information gällande Conspiracys skicklighetsnivå? Det vore sannerligen kul om man kunde få en ordentlig klonktomtestämpel på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Tack alla . Blir en spännande väntan till fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Kraftigt lycka till Consp!tror du blir livsfarlig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Kan det finnas viktigare läge för QQ att hålla? Grattis. Jag håller Gustie som en liten favorit, vetefan varför... tackar, blev en 13 plats. Jag far vara nojd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 gustie har varit shortstack hela dan, lirade med honom i början, starkt att klara sig så långt i vilket fall MM, varje gang jag jobbade upp en mindre stack och skulle borja stjala blinds gick det at helvete. Sa jag forblev shortstack hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 vilka spelar finalbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 orkar inte tanka klienten men har nån koll på chipcounten o blindsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurkan21 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 860k->0 på en timma eller nått, fan va bra man känner sig nu. 58plats. Tja Theweak! Jag och du satt på samma bord i princip hela tiden. Jag har sagt till mina vänner att jag gjorde ett misstag under hela SM och det var mot dig Och det var innan jag insåg att du fiskade Det var en hand där floppen var K Q 4 turn 9 river J Potten var 230K och du ställde in 180K på rivern. Klonkade du tian eller hade du floppat triss eller liknande? Minns du den handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Heja Conspiracy. Du är störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 kan inte nån som sitter hemma posta vilka som är på FT och stacks. Det hade varit nice för oss som sitter o degar på jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 whew consp!! snyggt, jobba!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Hur ska du inte vinna consp? Lycka till som fan nu och ta hem sm ringen till pf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 kan inte nån som sitter hemma posta vilka som är på FT och stacks. Det hade varit nice för oss som sitter o degar på jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Strange! man lämnar scenen och helt plötsligt får du fritt spelrum Stort lycka till nu på Fredag, detta fixar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Lycka till Consp.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 heja sportcafet!!!! edit: jag mår dåligt när jag ser hur mycket young_don klonkar. Jag vet att du tror att du är bäst för att du kommit långt i två turrar nu men du är inte alls bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Jag vet att du tror att du är bäst för att du kommit långt i två turrar nu men du är inte alls bra. Nu får du allt ta och hejda dig lite. När har han någonsin hävdat att han är bättre än någon annan? Killen är ju hur ödmjuk som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 heja sportcafet!!!! edit: jag mår dåligt när jag ser hur mycket young_don klonkar. Jag vet att du tror att du är bäst för att du kommit långt i två turrar nu men du är inte alls bra. Vilken är den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Jag har inte kunnat folja arets SM alls. Forst nu jag ser att det redan ar finalbordsdags. Typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Va ere för prissummor på finalbordet? Hur ligger Consp till? HEJA CONSPIRACY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts