mendieta19 Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 sick att bara jag som inte visste att ola var slasktomte:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 Det är kul med basketslutspel. Michael Cooper, gammal lagkamrat med Magic Johnson och en av de bästa försvararna genom tiderna, förklarar vad Dirk Nowitzki borde ha gjort i den här situationen."Pimpslap him with the backhand" NBA utan Johnson, Pippen, Malone & Jordan är som att kolla wrestling utan Coco The Bird, Hulk Hogan, Andre the Giant & Nature Boy Ric Flair Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 "Pimpslap him with the backhand" NBA utan Johnson, Pippen, Malone & Jordan är som att kolla wrestling utan Coco The Bird, Hulk Hogan, Andre the Giant & Nature Boy Ric Flair Om någon i svenska basketligan gett en motståndare en "backhand" hade vi antagligen fått basketligan stängd i 6 månader medan "våldet inom basketen" utreddes av 14 tjänstemän utan motorik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 En timme till start nu i main event. Lycka till mig Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 En timme till start nu i main event. Lycka till mig Grattis Ola. I år är du iaf bättre än förra året om rapporteringen stämmer (en ute och du e kvar). GL i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Är det inte Ola som nickar "gdaily" på svs?, spelar HU 25/50 på svs nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Ola har i en tidigare fråga här på forumet förnekat att han är gdaily på SvS. Så det är nog ett fan eller wannabe . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Btw, när kommer nästa liveuppdatering av en dag i Othellos liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Nu tog vi en helgdag, någon dag skall jag försöka ta en vardag med arbete och allt. Det måste dock planeras lite så bloggandet inte går ut över jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Det måste dock planeras lite så bloggandet inte går ut över jobbet. :shock: Jag som har fullt sjå med att inte få jobbet att gå ut över mitt surfande här på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Vi har ju snackat om det hör förut. Jag har legat bra till i sju (med den här) riktigt stora tävlingar, för att snabbt bomba ur mig dag två (i fem av dom). I dag skall jag spela extremt försiktigt hela första perioden. Jag lovar verkligen det. Inga stora potter om jag inte har en riktigt bra hand, och inga tveksamma syner bara för att försöka slå ut folk eller sätta press. Inte på en timme i alla fall. Ser ju ut att funka fint. I alla fall vad rapporterna säger. Chipp2 med 15 kvar. GL å klonka ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Ser ju ut att funka fint. I alla fall vad rapporterna säger. Chipp2 med 15 kvar. GL å klonka ordentligt. Det där höll i exakt 25 minuter, sedan har jag bombat konstant. Men bra har det gått, trots att jag förlorat 70% av showdownsen, just för att jag stulit mig smällfet! Chiptvåa på finalbordet, nu hänger det på vilken position jag får på Ghena Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Det där höll i exakt 25 minuter, sedan har jag bombat konstant. Men bra har det gått, trots att jag förlorat 70% av showdownsen, just för att jag stulit mig smällfet! Chiptvåa på finalbordet, nu hänger det på vilken position jag får på Ghena Kul att se. GL i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Chiptvåa på finalbordet, nu hänger det på vilken position jag får på Ghena Äh du tar honom, vad har han? Några placeringar i nordic master? Gl båda två imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Äh du tar honom, vad har han? Några placeringar i nordic master? Gl båda två imorgon Jag är inte rädd för honom, men positionen bestämmer hur jag kan spela. Jag har spelat bombarpoker i typ 15 timmar nu, ett tag gick jag all-in med 60k (blindar 400-800) i varje hand. Det funkar inte riktigt om han sitter bakom mig, men har jag position på honom kan jag spela mitt spel i de potter han släpper och jag kan syna hans höjningar och försöka floppa ut honom i någon stor pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Ola Brandborn höjer UTG vilket Ghena Dawoud i big blind kontrar med all-in. Ola behöver bara tänka i tio sekunder innan han säger syn. Ser ju ut att flyta på bra. Jobba på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Ser ut som om Ola kan spela 2-korts poker också... Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 2008-04-26 19:19:12Blindarna går upp till 8 000 / 16 000 med ante på 2 000. Det är bara Ola Brandborn som har över average som är 692 500. Ola är nu upp i över 2 000 000. Rullar ju på bra. Gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dante Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Stort Grattis! Det var du värd efter allt du gjort för pokern i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Stort GRATTIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Låt Othello göra gästinhopp som bisittare i Poker.se-TV att intervjua Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill_foppa Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Gratts Ola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Grattis! WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 oLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts