sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Som rubriken lyder, vilka ska spela SM premiären på nordic ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 I´m there...så jag donerar ett inköp som vanligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag är reggad, får se om klienten funkar så jag kan spela:S Går jävligt segt nu ialf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 I'm in. Får se om det är mindre motrigg på NB än Stars-standarden:roll: hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag kör, flugan87 nickar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stauffer01 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag är sjukt peppad. gogogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stauffer01 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag ska lira, gjorde en "officiell" tråd i svenskapokerförbundets avdelning på forumet utan att ha sett denna, jag tror mitt nick är stauffer01 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 326 reggade just nu, blir tunnt startfält... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag spelar också. Nickar samma som här. Ska bli skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Mod kan vi inte göra detta till railtråd till kvällens SM event??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Efter alla utsugningar i alla satelliter är det inte mer än rätt att jag sitter kvar ensam vid bordet när krutröken har lagt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 bara jag som tycker det brukar bli sjuk action direkt i short handed turneringar? får se hur det blir idag.. men generellt sett tycker jag strukturerna i sh-tourer borde vara långsammare, eller tänker jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stauffer01 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Mod kan vi inte göra detta till railtråd till kvällens SM event??? Ja precis, stryk min tråd från svs forumdel och kör den här som huvudtråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Lirar också. Klienten laggar dock grymt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 En guldring är ju aldrig fel så jag kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Fler händer per timme, så SH borde tåla lite sämre struktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag spelar.. kanske inte många som känner igen mig.. var rätt aktiv på forumet förr men spelar knappt poker numera.. men SM online e ju SM online.. så lär väll in och gröta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jäklar vad det laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Idioterna på Nordicbet kunde inte se till att klienten fungerade innan SM började? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Slog ihop trådarna och gjorde om rubriken lite. GL all! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 "Bara" 470 anmälningar just nu, hade hoppats på mer deg att dra in, men det får vi skylla på SvenskaSpel och inte pokerförbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Här ska det klonkas:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Fler händer per timme, så SH borde tåla lite sämre struktur. Sant.. hmm.. men som jag sa, tror det kommer bli mycket action Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 nickar för övrigt Mr_chain om ngn skulle tröttna och vilja donera sina marker till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag funderar på att lira. Kommer tyvärr missa main på söndag pga fotboll så får väl nöjja mig med denna och plo'n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts