Ängeln17 Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Tråden handlade inte om detta. Så stick. Jag hatar julen Mvh, Lars Måste vara jobbigt att va så deprimerad eller ha så mycket ilska inom sig att man kan säga att man hatar något/någon. Jag lider med dig och sänder en dig en glädjens tanke till jul. Puss. Make love not hate. Citera
LarsAdaktusson Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Måste vara jobbigt att va så deprimerad eller ha så mycket ilska inom sig att man kan säga att man hatar något/någon. Jag lider med dig och sänder en dig en glädjens tanke till jul. Puss. Make love not hate. Happ, men nu handlade tråden om varför man hatade julen. Och varför skriver du "puss"? Vill du göra mig upprörd? Försvinn nu. Citera
SverkerOlofsson Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Vilka skämtmods. Skapar ett konto och ber snällt om förklaring varför jag blev bannad i pm. Fick en ny bann som svar. Ska det vara så? Citera
Juggler Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Det var inte därför han blev bannad. Citera
thefman Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 -Prinskorvar med rödbetssallad. -Revbensspjäll! -Köttbollar! Köttbollar! -aahhh.... fy satan vad fet jag ska käka mig över jul!! Citera
brainslicer Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Stick your christmas up your a**... Ho ho fucking ho! F*** Christmas Citera
Hunden_Leif Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Varför blev LArsAdaktusson bannad? Verkar ju jävligt larvigt ifall man ska bli bannad p.g.a. av det inlägget han skrev till ängelen. Citera
Juggler Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Som sagt så var det inte det som var skälet Hunden_Leif. Det var en bannad användare som skapat ett nytt konto. Citera
kraclob Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 http://imdb.com/title/tt0393685/ Bästa julfilmen. Citera
Klyka Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Seriöst du kan ju inte banna honom för det där, ja han gillar inte ditt lyckoevangelium som låter som något taget ur någon kioskpoesilitteratur,faktum är att du inte skapade tråden och kan knappast pracka på din naiva ramsa på folk som inte vill lyssna. Ska folk som äcklas av din middagsfetischism bannas också? Det roliga är att Nebbis vet precis vem LarsAdaktusson är och varför han blev bannad. Citera
brolija Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 "Säger bara kokt,rimmad grisröv. Usch och fy fan.." Hahaha nattens garv, sitter heelt uttråkad och läser en dum tråd om julen. Hade inte förväntat mig ett garvanfall som detta (yes lite vrickad humor men..) Citera
Stormen_Per Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Ängeln17 gick helt klart Off Topic vilket Lars Adaktusson påpekade, som svar blir han bannad. Jag säger som Sverker Olofsson: SKA DET VARA SÅ????? VA??? Citera
Klyka Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Ängeln17 gick helt klart Off Topic vilket Lars Adaktusson påpekade, som svar blir han bannad. Jag säger som Sverker Olofsson: SKA DET VARA SÅ????? VA??? Svårt att läsa? Han var ett känt troll som bannats och startat ett nytt konto. Hade han så skrivit ett recept på julskinka så hade han ändå blivit bannad. Citera
Stormen_Per Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Svårt att läsa? Alltid dessa personangrepp Nej jag har inga problem med att läsa. Citera
Klyka Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Nej jag har inga problem med att läsa. Ändå missade du det som står svart på vitt flera ggr om ovan. Citera
Klyka Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Mtp den låga förekomsten av inlägg där du försvarar nån helt random snubbe som blivit bannad, och med tanke på att han är din polare så ser jag det som högst sannolikt att du vet vem han är. Jag kan ju dock inte vara helt säker på att han berättat för dig att det är han som är användaren "LarsAdaktusson". Men det förefaller högst sannolikt. Citera
Cleburne Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Är inte du moderat? Moderaterna behöver inte tro på gud eller jesus för de åker raka vägen ner i helvetet när dagen kommer. Jag har röstat på moderaterna, men skulle absolut inte beskriva mig själv som moderat. Det finns tyvärr inget etablerat parti som för fram mina anarkoreaktionära åsikter, och dessutom lär jag inte rösta på "de nya moderaterna" igen. För mycket välfärdstänkande och daltande. Jag håller i stort sett med Ron Paul om att staten inte bör lägga sig i medborgarnas liv mer än vad som är nödvändigt. För övrigt lär många moderater hamna i helvetet, men å andra sidan kommer ALLA sossar, vpk:are och miljöpuckon att hamna i dess nionde krets. Sorry för OT Citera
Mecklenburgare Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=kuB6it79N0Q Citera
Albert Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 ..för att jag måste umgås med släkten. Citera
Saint_Bjorn Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 ..för att jag måste umgås med släkten. På nåt sätt misstänker jag att släkten lider värst. Citera
Recommended Posts