Sylwester Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Haha, så typiskt dig att nötgrindern är en vit arier och tiggaren en neger med rastakrull. Det stod mellan det och gingerkid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Haha jon123 tycker jag är roligast hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Haha jon123 tycker jag är roligast hittils. Knäcker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wokiee Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Haha jon123 tycker jag är roligast hittils. Hahaha.. ja han har min röst iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 ola's uppdragna strumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Alltså, Jon har den gröna forumdesignen - har svårt att se hur det inte ska ska sänka betyget med 75%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Suck, har ni ingen humor alls? Typ alla bidrag i 2+2's painttrådar äger dessa. Bara Sylwesters som har varit bra hittills . Mr_Telefons var halvrolig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Suck, har ni ingen humor alls? Typ alla bidrag i 2+2's painttrådar äger dessa. Bara Sylwesters som har varit bra hittills . Mr_Telefons var halvrolig med. Nu är det ju du som är tråkig Skäggig ål ägde ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Suck, har ni ingen humor alls? Typ alla bidrag i 2+2's painttrådar äger dessa. Bara Sylwesters som har varit bra hittills . Mr_Telefons var halvrolig med. Håller med om att 2+2 generellt håller högre kvalité, dock finns det mycket skit som uppskattas av tonårsmaffian där borta, av outgrundlig anledning. Dessutom "ägs" ingenting i det här sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 finns många roliga här sorken, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag gillar bossbavers tanke på SvS spelaransvar. När det gäller jon123, så förstår jag inte hur du kunde missa att random forumit 3 blivit avstängd pga sin kommentar.... allvarlig miss. Du kommer aldrig att bli moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Riktigt skön tråd ju:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Nu är det ju du som är tråkig Skäggig ål ägde ju! Det värmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 jon123 hahaha klart bästa hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Sjukt starkt vin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 http://img216.imageshack.us/img216/772/rakebackxl2.jpg är en bild från green__ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jojje2k eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 mr_telefons har så många fina detaljer. att vänsterhanden "vilar i knäet" är klassiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jojje2k eller? Vem skulle det annars vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Vem skulle det annars vara? Då röstar jag på bidraget *"kamma03> why dont you play on a table with higher stakes jojje2k 8-)" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 troligtvis den absolut tråkigaste och torraste... men när det gäller poker finns väll egentligen bara en strip??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Då ska vi se om jag klarar av att posta en bild... EDIT: Tjoho, jag kunde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts