carromalmoe Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Hejsan,det är så här att jag har tagit ut 3k$ från neteller neteller till mitt bankkonto,men det sa att det skulle ta mellan 3-5 bankdagar och jag cahsade ut i måndags,Men inga pengar ännu. Detta är första gången jag tar ut till mitt bankkonto från neteller. Hur lång tid brukar det ta? ska man vara orolig? Mvh Citera
Steel Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Om det nu ska ta 3-5 bankdagar så bör du väl minst vänta till den 6e bankdagen innan du ens överväger att bli orolig. Ge det sen ett par dagar till innan du blir lite orolig på riktigt. Citera
carromalmoe Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 ok tackar för svaret. Citera
dekutree Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Jag gjorde ett uttag den 3e nov och har fortfarande inte fått in pengarna.. Citera
jensax Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 9 ggr av 10 har jag fått pengarna inom 3 dar. Senaste uttaget dock tog ca 2 veckor. Såg att den va preliminärbokad på mitt konto redan den tredje dagen men försvann sen. Men pengarna kommer, så ta det lugnt ett tag. Citera
Ezkash Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Snackade med neteller o de sa att de hade problem o att det skulle ta 10 bankdagar Citera
bjosve Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 "back on track" säger dem med uttagen. Förresten, på mitt uttag står det nu "Pågående". Kommer statusen ändras när pengarna är tillgängliga på bankkontot eller kommer statusen ändras till "skickat" eller något så fort de skickat pengarna? Citera
Recommended Posts