Metaddict Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Ser mycket bättre ut ja. Liiiite agressivare preflop kanske och sen kan du styra upp positionsspelet ännu lite till. Citera
Sladdafan Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 Är ingen haj på stats, men tycker överlag att det ser bra ut, wp! =) Ser mycket bättre ut ja. Liiiite agressivare preflop kanske och sen kan du styra upp positionsspelet ännu lite till. tighta till utg o öppna mer från knapp? Vad är en bra BB/100? Citera
Metaddict Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 =) tighta till utg o öppna mer från knapp? Vad är en bra BB/100? Exakt Egentligen kan du nog ligga kvar som du gör i tidiga och bara höja din steal till 35+ istället men då blir det ju uppenbarligen lösare totalt och kanske lite jobbigare för dig, jag vet inte. Citera
BlingMe Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Vad är en bra BB/100? Jag undrar också detta Jag googlade lite och det verkar som att de flesta tycker att 3-4/100 är bra. Lite konstigt då när jag kollade på mina stats från 2 månader sedan och då stod det att jag hade 65/100. Vilket måste vara helt fel Eller kanske det är så att man ska ha så lite så möjligt? Isf är jag nog sämst Citera
Sladdafan Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Postad 14 November , 2008 Exakt Egentligen kan du nog ligga kvar som du gör i tidiga och bara höja din steal till 35+ istället men då blir det ju uppenbarligen lösare totalt och kanske lite jobbigare för dig, jag vet inte. Ska testa de Herr Metaddict =) Jag undrar också detta Jag googlade lite och det verkar som att de flesta tycker att 3-4/100 är bra. Lite konstigt då när jag kollade på mina stats från 2 månader sedan och då stod det att jag hade 65/100. Vilket måste vara helt fel Eller kanske det är så att man ska ha så lite så möjligt? Isf är jag nog sämst Vilken nivå o över hur många händer? Låter jävligt skumt ! Citera
Ymer2 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Hej, tänkte fråga liite om din resa till Australien. Är själv Jätte sugen att åka dit men jag har ingen att åka med. Läste bara igenom dom fyra första sidorna tills du kom hem så du kanske redan har svarat på detta. Var du tvungen att jobba där eller kunde du livnära dig på pokern? Vad gjorde du innan du åkte? jobbade du för att få pengar till resan eller pluggade du och hoppade över en termin? Kommer in på något mer just nu, det är väll den ekonomiska biten jag funderade över. Citera
Sladdafan Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Dude Wheres My Car och Raodtrip nu Hoppas de kan ge ett hyffsat slut på en rent helvetisk dag, GN EDIT: Inte ens stava rätt går idag... ROADTRIP Citera
Sladdafan Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Postad 20 November , 2008 Så jävla klockren Citera
Myt4z Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Så jävla klockren Haha, det kan ju inte vara ett sammanträffande? NEVEREVER! Citera
Sladdafan Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Postad 20 November , 2008 Haha, det kan ju inte vara ett sammanträffande? NEVEREVER! Hehe man vet ju allri Citera
Urban57 Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Det måste vara två polare... Citera
Sladdafan Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Det måste vara två polare... En tysk o en fransman Citera
Sladdafan Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 En timmes lir på ongames Nl100 -$280 Ska göra en seriösare insättning nån dag o använda PT osv går de vägen så hoppas ja dit Citera
Metaddict Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 En gång såg jag STU och LAG stå bredvid varandra. Pokerskadad man är när man tycker det är skitkul Citera
Sladdafan Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 En gång såg jag STU och LAG stå bredvid varandra. Pokerskadad man är när man tycker det är skitkul EDIT: haha Citera
Sladdafan Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Hur fan får man igång PT till Ongame? Citera
Recommended Posts