Gå till innehåll

Sladdafaaaan; grindar svenska spel


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 732
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skrev everestrepresentanten så ja

 

Jag litar dock mer på infon från sidan och skulle väl naturligtvis kollat sidan igen när representantenskriver så men de gjorde ja inte i detta fallet, tyvärr

 

EDIT: kommer säkert bli sågad av hela forumet nu då det till viss del är mitt eget fel vilket ja erkänner men känner mig ändå taskigt behandlad. Hade tillome fixat en polare som skulle hänga med till Baden.

 

 

Du blir inte sågad, du bubblade. Tycker det är dåligt av Evp att inte ge ut korrekt information på alla ställen där man annonserat om satteliten, men visst var ju du medveten om att det bara gällde 1 prisplats. Nu hade du "oturen" att komma just på 2:a plats och vill ju självfallet försöka få en om inte hel så iaf en liten bit av den ursprungliga kakan?

 

Trodde faktiskt att du skulle kunna få någon kompensation, men om du t o m fått ett personligt svar från en av Evp anställda så är det ju ganska uppenbart att kompensation lär utebli.

 

Sen kan man undra hur du tänker när du bjuder med en polare till Baden när du inte ens själv fått bkräftelse på att du är "good to go"? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför står det då "karaknobba" i rutan? det är ditt nick på everest på bilderna du visat tidigare, inte samsen, eller?

 

Haha de ble lite snack om bilden ändå :P

 

Ja satt inte ens vid bordet.. Va i väntelistan till en superfisk som kanske syns på bilden o ja vill inte outa nicket.. Så enkelt va de ;) Syr om jag skapade förvirring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...