stejkliraren Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Att turneringar är bra för att snabbt få ihop poäng på Ongame vet jag LÄNK Men om jag nu ska lira cashgame för att cleara en bonus där jag behöver 200p/dag för att klara den. Vad är då att rekomendera? Texas FL SH? PLO High/Low? Jaja någon säger väl FL HU 50/100 så går det fort, men jag tänkte mig lowlimit då jag bara är inne med 300$ Tacksam för förslag. Citera
frekje Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Kollade precis vilka poäng jag får in igår. Jag spelar mest HU 1-2, NL200 och NL400 på Ongame. Jag har över 15K händer fått in ca 0,3p /hand. Mao hade det behövts ca 600 händer/dag för min del. Instinktivt borde FL vara bäst. Du får poäng på händer som du är med i och det känns som om FL bygger många halvstora pottar som rake:as hyggligt och det blir relativt billigt för dig att gå med. Citera
dlinder Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Spela det du är bäst på istället. EV- att krysta fram det med högst rake. Citera
Donner Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Hög FL HU eller short iaf måste va bäst. Citera
vetgirig Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 SnG är överlägset. För en $50+4 får man 20 poäng. 10 stycken per dag och dina 200 poäng per dag är avklarat. Spelar du 4 åt gången och kör turbos så tar det drygt en timme om dagen. Inte speciellt svårt att klara av. Numera är det så att man får bara rake om man deltager med pengar i potten på vanligt kontantspel. Så shorthanded LAG FL på nivå $2-4 borde ge många poäng det med. Med $300 så får du nog harva $10+1 vilket då tar ca 4 timmar per dag och klara av de 40 man behöver köra för att klara av bonusen. Problemet du har är att du har lite för liten rulle för att klara av en så stor bonus. Citera
stejkliraren Postad 14 November , 2007 Författare Rapport Postad 14 November , 2007 tack för tipsen Har lirat PLO H/L, med godkännt resultat (i $), men det har gett för lite points. Får köra lite SNG som VETGIRIG tipsade om som nötgrind också. Citera
Knapp_0 Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Ongame har väl några Omaha FL bord uppe? Där borde det trilla in poäng. Citera
Recommended Posts