Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...

don_sebbe

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle bara säga att det är sjukt uppskattat att du glider runt i många olika dagböcker och ger väldigt konstruktiva kommentarer. Kul att dina framgångar inte har dragit ner något på din attityd!:-)

Keep ut the very good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouch, hur går det?

Inte bra alls.

Har du någon hemlig tanke med dina satsningar typ 5577, 6633 osv? Såg dom i några HHs tidigare. :-)

Använder det själv. Anledningen är enkel för mig, mindre fingerförflyttningar. När man liksom ändå är på 5an kan man trycka två gånger :)

ST svarade för mig.

forza Don! du är en high roller utan dess like :)

haha vad det nu igentligen betyder.

Skulle bara säga att det är sjukt uppskattat att du glider runt i många olika dagböcker och ger väldigt konstruktiva kommentarer. Kul att dina framgångar inte har dragit ner något på din attityd!:-)

Keep ut the very good work!

Tack tack, bara kul att få ge tillbaka lite när forumet gett mig så mycket.

Länk till kommentar

Droppat typ 250.000 på tre dagar. Hade rekord backdag igår bland annat. Ligger fortfarande ca 250k + denna månad så jag är inte så jätte tilt. Den första tunga neråtswingen på nya nivån brukar vara ganska jobbig men det är sånt man får ta. Ingen idé att börja tilta eller gå ner i nivå om man känner att man spelar vinnande poker.

Kör igång grinden om någon timma. gogogo.

Länk till kommentar

Droppat typ 250.000 på tre dagar. Hade rekord backdag igår bland annat. Ligger fortfarande ca 250k + denna månad så jag är inte så jätte tilt. Den första tunga neråtswingen på nya nivån brukar vara ganska jobbig men det är sånt man får ta. Ingen idé att börja tilta eller gå ner i nivå om man känner att man spelar vinnande poker.

Bra attityd. Den kan ta dig långt. Istället för o sitta och tycka synd om sig själv och gnälla över bad beats är det bättre att tro på sitt spel och grinda iväg tills det vänder (sålänge rullen tål det dvs).

Gl du vänder det.

Länk till kommentar

hade rekord backdag nu när jag klev upp på 25/50 för någon dag sen :-/ så I feel u. Är också plus ännu denna månad, typ 50k, men de känns ändå jäävligt tungt.

Länk till kommentar

Låser tråden medan vi bestämmer hur vi ska rensa upp och dela ut straff. emilio lär iaf inte komma tillbaka till pf på ett bra tag, resten får vi se vad som händer med.

Vad fan har han gjort??? äR det någon ni ska ska stänga av är det hans anorektiska vän rooney

Länk till kommentar

jag skiter i om min dagbok blir en ganja debatt eller ett korståg mot cds. men gör det inte till någon man utd skit.

Det måste ju vara bra mycket bättre ;) Helt rätt förresten, Terry förtjänade inte att sätta straffen. United förtjänade att vinna redan under ordinarie speltid :)

Gl på 50/100 och uppåt!!

Länk till kommentar

varför? han har en sportbil, stort hus, sexig fru, massa pengar, lagkapten för chelsea osv..

Hehe jag tror nog att han hade bytt bort ganska mycket av sina materiella tillgångar bara för att få slå den där straffen igen.. Det måste ju vara det absolut värsta man som fotbollsspelare kan uppleva. Lagkapten, avgörandet i egna händer, vinna det största som klubben någonsin har vunnit, bli historisk, osvosvosv. Att då halka och se bollen träffa stolpen skulle nog ta kål på vem som helst, oavsett om man kör en ferarri hem eller inte.

Länk till kommentar

Hehe jag tror nog att han hade bytt bort ganska mycket av sina materiella tillgångar bara för att få slå den där straffen igen.. Det måste ju vara det absolut värsta man som fotbollsspelare kan uppleva. Lagkapten, avgörandet i egna händer, vinna det största som klubben någonsin har vunnit, bli historisk, osvosvosv. Att då halka och se bollen träffa stolpen skulle nog ta kål på vem som helst, oavsett om man kör en ferarri hem eller inte.

qft.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...