Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hahhaha du är la go sebbe.

Sen när hon börjat slappna av i närheten av dig så sätter du in dödsstöten. Se till att hon har druckit lite, inte för mkt, och kör på.

"vodka gör flickan vacker och lätt på foten"

ryskt ordspråk.

Postad

min polare gjorde en liknande sak för ett tag sen. Han tyckte att en tjej som jobbade i en klädbutik var skit fin och blev kär (som han blir varje dag), iaf han gick till butiken för att snacka med henne men hon jobbade inte vid det tillfället. Det hela slutade med att han frågade vad hon gillde i butiken, en av tjejerna som jobbade då sa "hon gillar den tiger jackan" (så klart den dyraste dom hade) i ren inpuls så sa han "jag köper den till henne" och pungade ut 3.600Skr.

Vill oxå tillägga att han inte kände tjejen överhuvudtaget och 1 vecka senare var hon glömd (för då hade han blivit kär i en ny tjej ) utan att ha fått inte så mycket som en date med henne :) Han erkände att det var ganska dumt gjort men tyckte endå att det var ganska stejkigt...

Postad

:shock:

Nu har du hissat seglat ett snäpp för högt imo :shock:

kans:shock: ke 4 sn:shock: äpp tillo:shock: m:shock: ed m:shock: en lik:shock: som wtf ?:shock: 8-)

Postad
ja nu får du återge hur detta gick till. Får jag gissa att du helt enkelt valde ut snyggaste tjejen i skolan:

-Hej, fint väder vi har fått.

-Ja... Det är du som är sebbe va?

-Ja, nabbes666 på svenska spel.

-Ok..

-Förresten jag har bokat en resa åt oss till las palmas.

Det gick till ungefär så här. Jag springer dåligt på pokern och surfar runt lite på pf, hittar ST dagbok där jag ser att han bjöd sitt ex på en resa till Egypten. Blev då sjukt sugen på att bara dra iväg men jag har inget bra ex att bjuda så jag kollar på min msn lista och letar runt efter någon tjej som jag kan tänka mig att ta med och där har vi henne. Snackade lite med henne på msn och i skolan och sen bokade jag resan.

03/07/2008 12:43:42 AM Sebastian. haha vi åker då

03/07/2008 12:43:54 AM Sebastian. om du vågar

03/07/2008 12:44:17 AM Emilia / Seems like we lost it åker vart?

03/07/2008 12:44:26 AM Sebastian. jag vet inte

03/07/2008 12:44:26 AM Emilia / Seems like we lost it vi har ju skola

03/07/2008 12:44:27 AM Sebastian. helst varmt

03/07/2008 12:44:33 AM Sebastian. aa just det

03/07/2008 12:44:36 AM Sebastian. men påsk lovet

03/07/2008 12:45:02 AM Sebastian. tänk en strand + coconötsdricka

03/07/2008 12:45:02 AM Emilia / Seems like we lost it. haga

03/07/2008 12:45:03 AM Emilia / Seems like we lost it . haha

03/07/2008 12:45:06 AM Emilia / Seems like we lost it kommer snart

Lite mer bla bla bla bla där jag försöker övertyga henner om att jag inte driver.

03/07/2008 1:07:34 AM Sebastian. du får inte tro att jag driver nu

03/07/2008 1:07:40 AM Emilia / Seems like we lost it men jag har inte råd med det:P

03/07/2008 1:07:47 AM Sebastian. men jag bjuder ju dig

03/07/2008 1:07:56 AM Emilia / Seems like we lost it jag tror dig verkligen

inte :P

03/07/2008 1:08:02 AM Sebastian. men jag lovar verkligen

03/07/2008 1:08:11 AM Emilia / Seems like we lost it hur mycket tjänar du på poker egentligen :P

03/07/2008 1:08:17 AM Sebastian. haha strunt i det

03/07/2008 1:08:32 AM Sebastian. jag bjuder oss på en resa till typ teneriffa eller gran canaria på påsk

03/07/2008 1:08:46 AM Emilia / Seems like we lost it jag är helt på :P

Efter det så snackade vi lite i skolan och bokade resan 2 eller 3 dagar senare.

Hmmm, vill inte vara nån glädjeförstörare, men det enda coola grejen hade varit om hon bokade in resan till dig trotts alla dina poker framgångar.

Köpa resa till en brud man inte är riktigt tight med, hmmmm ajabaja!!!

Inte coolt!!!!

Hoppas ni har det riktigt kul i allafall.

Men hur skulle jag kunna boka en resa utan mina framgångar? Har använt alla timmar som finns på natten för att komma dit jag är, som man sår får man skörda eller vad det heter. Jag förstår inte riktigt vad det är som är så farligt med att bjuda en tjej man inte är tight med, hon har iaf en tight kropp.

Du köpte en resa till en tjej du inte känner, oddsen för att hon är riktigt het? 1,05?

Har ni något gemensamt? Räknar du med att få sätta? Om inte, varför inte åka med en du tror du får sätta och kanske känner lite?

Jag känner henne inte alls så det ska bli spännande och se hur vi fungerar ihop, jag har en bra känsla.

Tjejen jag tar med är inte het utan söt om du förstår vad jag menar. Jag räknar med att ha skoj och koppla bort poker + skola, händer det något annat så gör det väl det.

Hmm, menar snarare att man sällan får tack för det, är det så att han vill vinna hennes hjärta, då är det helt fel, om det är så att(tror det är så) han vill ha kul o sätta, då får det vara eld ur pussyn!!!

Nu är det inte så att jag vill vinna hennes hjärta men om vi nu säger att jag velat det hade en resa till ett varmt land + palmer passat perfekt. Helt ensamma i en vecka med romatiskt klimat, kan det bli bättre?

Klockrent nabbes. Me like

HF på resan :-)

tyty:-D

wow. nice. om du ger lite feedback på hur det där gick sen i efterhand så kanske jag koppar din stil, du vet, lånar några moves. som att köpa resa till en brud man är intresserad av.

tycker ni haters i tråden får ge han lite cred ffs! det e fan modigt det han gjorde. "doppa hit och doppa dit" lugna ner er !

GR&HF nabbes

Hittar jag en dator med internet kommer jag med en rapport så ofta jag kan annars kommer den när jag är i Sverige!

Tackar :-D

Hehe, först horor och nu bjuda icke tajt dam på resa.

Den här dagbokens OT-diskussioner är fantastiskt bra.

Ställer du till med lika mycket palaver IRL med dina till synes sublima kommentarer, Nabbes?

Jag är en impuls människa och det har straffat sig några gånger =(

Hahhaha du är la go sebbe.

Erkänn du fick inspiration av att jag drog med exet till Egypten.

Mitt tips till dig är att ta det extremt soft första dagarna, inga sexuella närmanden om inte hon verkligen ger grön signal.

Sen när hon börjat slappna av i närheten av dig så sätter du in dödsstöten. Se till att hon har druckit lite, inte för mkt, och kör på.

Att hon tackat ja till resan är klart positivt och jag tror inte att hon hade gjort det som en kompisgrej bara, utan du har helt klart goda chanser o få sätta o även till förhållande.

Sen tycker jag att du har visat stake, och brudar älskar sånt.

Haha det sjuka är ju att jag fick det, TACK!

Din strategi låter bra och jag ser inte hur det kan misslyckas med dina visdomsord, tack igen :)

Jag har bott i Puerto Rico i flera år, även om jag flyttat hem igen nu :shock: . Puerto Rico är ganska lugnt, mest sol o bad o slappa. Beror ju på vad ni vill göra (annat än att du vill göra vad du behöver för att få nuppa). Vad bor ni på för hotell?

Finns en hel del att se om man hyr bil och kör runt en del på ön. Puerto de Mogan 1,5 mil från Puerto Rico är en lite småtrevlig by. Stranden mitt i Puerto Rico är väl sådär. Bättre då med den konstgjorda stranden som ligger en kvarts promenad västerut från Puerto Rico-stranden. Eller ännu bättre att åka till Playa de Maspalomas en mil från PR, mot flygplatsen. Playa de Maspalomas är ca en mil lång och med lite öken med sanddyner o grejer. Blåsigt och mycket nakna tyskar, men en bra strand. Och den är stor nog för att man ska slippa trängas.

Nöjeslivet i Puerto Rico är väl sådär, Snoopy är en av de bättre pubarna, men det är ju inte världsklass direkt. Stans troligen bästa restaurang heter Don Quijote och ligger på hotell Portonovo nere i hamnen. Där äter man kött. I shoppingcentret finns en bra italiensk restaurang som heter El Ponte. I Arguineguin finns en restaurang som heter...hmm...Los Canarios har jag för mig. Deras flamberade jordgubbar är himmelska. Hon kommer att göra en "När Harry mötte Sally". Får du inte nuppa då så kommer du inte att lyckas.

Hon kanske vill shoppa, kläder är faktiskt ofta prisvärt på Gran Canaria, även om det inte är snorbilligt. Då ska ni i alla fall åka till shoppingcentret Atlantico, vid flygplatsen. Eller till megavaruhuset El Corte Inglés i Las Palmas. Las Palmas är en storstad med 400 000 invånare, kanske inte det första stället man ska köra bil på om man inte hittar.

Det var väl lite kort om Gran Canaria och Puerto Rico. GL.

Tack för att du tog dig tid!

Låter precis som det jag är ute efter :-D !

signalen du sänder till henne är ju typ.. "Du är för bra för mig så jag kompenserar det med att köpa en resa till dig, vill du knulla?"

så kan man också se på saken.

"vodka gör flickan vacker och lätt på foten"

ryskt ordspråk.

Vodka it is.

Jo det är stekigt att betala för kärlek...

Det är inte kärlek, det är en resa.

Postad
Hur gick det på 50/100 och 75/150?

Marginellt + på 75/150 och 20k - på 50/100.

Det går inte så bra just nu och jag har tappat ca 180k på tre dagar. Ca 70k på 50/100 och resten på 25/50. Spelar okej poker men det vill sig inte riktigt. Är fortfarande + 150k denna månaden så jag har sagt till mig själv 1000 gånger att jag har ingen rätt att vara deppig. Jobbigt bara att pengarna "blir" värda dubbelt så mycket när man förlorar.

Funderar på att posta en hand, hade en som jag tyckte var klurig. Blir att posta den lite senare eller imorgon.

Postad

Om du nu verkligen är intresserad så ta det vääääldigt lugnt och fint med henne. Det är som upplagt för katastrof om du är för pushig, låt saker ta sin tid.

Cool, modig grej! Hoppas ni får det kul!

Postad

Nabbes du påminner en del om när jag var yngre, förutom brajan då.

Jag var extremt impulsiv och gjorde i princip vad jag kände för. Vaknade jag på morgonen och var sugen på att dra iväg nånstans så bokade jag en resa och flög på kvällen, det spelade inte så stor roll vart jag åkte. Ville jag bjuda med nån tjej så gjorde jag det.

Det finns för många där ute som tänker: "fan, det där skulle jag vilja göra". Mitt råd: just do it!

Det är helt rätt att ta sina chanser, det finns inget att förlora. Du har ju råd att bjuda tjejen på resan så why not?

Spara det mesta av pengarna du drar in på pokern, men se till att uppleva saker oxå. Kom ihåg att blyga killar får inte kyssa vackra flickor!

Good luck med pokern och resten av livet.

Postad

Det här med resan är en kul grej, samt modigt. Du verkar ha rätt inställning till det hela också. Har själv aldrig varit mycket för att bjuda. Snål kanske eller klarat mig bra ändå (konstigt nog).

Postad

Satte igång lite redbet grind nu. 3k € +.

BossMedia Game #995398803: Table Table TH 261 - $10.00/$20.00 - No Limit Hold'em - 10:42:06 - 2008/03/14

Seat 1: _PLZbustME ($1992.00)

Seat 3: nabbes ($2217.00)

Seat 4: Daneyko ($693.95)

Seat 5: Sevmeyor ($2060.00)

_PLZbustME posts the big blind of $20.00

Sevmeyor posts the small blind of $10.00

Daneyko is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to nabbes [2h Ad]

nabbes raises $70.00

Daneyko folds

Sevmeyor folds