scar Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Taxi är farligt på nätterna.. Varför väljer man att åka till sunny beach när man har plussat ~500k föregående månad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Taxi är farligt på nätterna.. Varför väljer man att åka till sunny beach när man har plussat ~500k föregående månad? Flest och yngst tjejer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Flest och yngst tjejer? Citerar en som jobbade på PartyScene som håller i några av de skandinaviska festerna "sjukt mycket kåta partyslynor" En annan tanke kan vara att hans polare han åker med plussade 500k om du mena att de va skabbigt för att ha plussat så mkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Citerar en som jobbade på PartyScene som håller i några av de skandinaviska festerna "sjukt mycket kåta partyslynor" En annan tanke kan vara att hans polare han åker med plussade 500k om du mena att de va skabbigt för att ha plussat så mkt Någon som ser kopplingen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Åker folk fortfarande till Bulgarien? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 taxischaffisarna är helt cp.. va där förra året.. man kan bestämma ett pris osså ändrar dom totalt när man kommit fram.. lär inte vara något problem för nabbes då det bara är småpengar iofs.. om man nu har den karaktären att man betalar och bara äter upp att beter sig som idioter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 orka muppet-charter överhuvudtaget.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Bättre att gå till fots då? Inget fel på taxin vad jag vet. Eftersom det är maffian som direkt sammarbetar med taxichaffisarna så skulle jag inte rekommendera det. Haha har en liten kul historia om min polares första kväll i SB. Blir så full efter kvällen så att han hävdar att han blir nästan helt blind och bara chansar sig in i första bästa taxi. Vi bodde på ett hotell ett stenkast ifrån nattklubben han hade varit på men kommer hem någon timma senare och har slängt ut halva sin resebudget på att betala taxiresan då chaffisen bara åkt runt i cirklar för att få så mkt pengar som möjligt. Sen har man ju hört massvis av mindre roliga våldtäcktshistorier om taxichaffisarna där. En annan sjuk SB historia var om killen som däckade på stranden, vaknar upp med en spruta med en lapp på sittandes i arslet (eller låret?). På lappen står det "welcome to HIV club". Han testades positivt när han kom hem, kul. All this a side, SB kan man ha jävligt kul i bara man vet vad man ska undvika. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Pratar du om tränaren som siar efter stjärntecken? Så du tror seriöst att han skulle peta C Ronaldo, Messi tex? Läs på lite om Domenech, som jag tolkar det så använder han sitt snack om stjärntecken osv för att slippa svara seriöst. Med det sagt kan jag inte för mitt liv förstå hur Trezeguet kan petas till förmån för Gomis. Är väldigt öppen för vidare disskutioner ang Evra eller andra fotbollsspelare men känns som att man hijackar en väldigt bra dagbok för ett sånt ämne. PM eller ny tråd gärna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 En annan sjuk SB historia var om killen som däckade på stranden, vaknar upp med en spruta med en lapp på sittandes i arslet (eller låret?). På lappen står det "welcome to HIV club". Han testades positivt när han kom hem, kul. All this a side, SB kan man ha jävligt kul i bara man vet vad man ska undvika. hahah, sjuk mytt det där alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Haha mm det där hör man överallt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 hahah, sjuk mytt det där alltså Möjligt, självklart var det ju en vän till en vän som berättade så. Skulle inte förvåna mig dock, finns så sjuka människor där. Men självklart försöker jag inte garantera att den är 100% sann Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Möjligt, självklart var det ju en vän till en vän som berättade så. Skulle inte förvåna mig dock, finns så sjuka människor där. Men självklart försöker jag inte garantera att den är 100% sann Varenda kotte i sverige har hört den där historion där en vän till en vän osv Dock aldrig varit i SB så ska väl inte uttala mig hur sjukt det är där.. Själv drar man till Magaluf på fredag, wihoo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 thjosan. Nyss börjat grinda SH CG och i vissa situationer jag tvekar om vad som är det rätta movet. T.ex. äre + eller - EV vid raise me ett klätt kort och ett lågt men suited? Brukar oftast inte spela K10-KQ, Arag UTG, UTG+1, bra/dåligt? Vill bara få lite hjälp på traven nu när jag börjar med SH, och speciellt Cash game.. Lycka till med liret! Hejsvejs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 thjosan. Nyss börjat grinda SH CG och i vissa situationer jag tvekar om vad som är det rätta movet. T.ex. äre + eller - EV vid raise me ett klätt kort och ett lågt men suited? Brukar oftast inte spela K10-KQ, Arag UTG, UTG+1, bra/dåligt? Vill bara få lite hjälp på traven nu när jag börjar med SH, och speciellt Cash game.. Lycka till med liret! Hejsvejs Finns bättre platser på forumet att ställa den här typen av frågor. Prova i avdelningen "nybörjarfrågor". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Möjligt, självklart var det ju en vän till en vän som berättade så. Skulle inte förvåna mig dock, finns så sjuka människor där. Men självklart försöker jag inte garantera att den är 100% sann AKA "Urban Legends". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 AKA "Urban Legends". Y. nabbes666: Vill höra historier om gamla hederliga Sunny när du kommer tillbaks! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 Juli , 2008 Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 Var själv där för 3-4 år sen och upplevde inte alls problemet med taxichaffisarna. Jag var där med brorsan o hans tjej pga alla jävla polare bangade i sista sekund så man var typ tredje hjulet då. Men jag gick ut på egen hand o när Lazor stängde så hängde jag med taxichaffisarna till 8 då hotellets frukostbuffe öppnade. Så vi åkte omkring o jag hjälpte honom o fixa svenska kunder o sen vid åtta körde de mig till hotellet gratis. Det roliga var att vart man än gick på orten sen så tutade chaffisarna efter en o skrek: Hello Sean, så några grabbar fr hotellet trodde inte på mig när jag sa att jag bara vart på SB i 3 dagar. Men jag antar att det andra upplevt stämmer också, men jag kan som sagt bara utgå fr mina egna upplevelser. Sen att man väljer att åka dit....... jag lär aldrig sätta min fot i skithålan igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cocos0 Postad 3 Juli , 2008 Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 En annan sjuk SB historia var om killen som däckade på stranden, vaknar upp med en spruta med en lapp på sittandes i arslet (eller låret?). På lappen står det "welcome to HIV club". Han testades positivt när han kom hem, kul. Hahaha hörde nyss en kompis som berätta exakt samma sak och att det var hans kompis som kompis som visst kände till den smittade... Urban legend Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Juli , 2008 Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 Hahaha hörde nyss en kompis som berätta exakt samma sak och att det var hans kompis som kompis som visst kände till den smittade... Urban legend Obviously Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 jag aer sa javla hungrig =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 annars aer det ganska kasst haer nere, inte alls som naer man var haer vid 16 ars alder. festerna och tjejerna aer okej men det aer sa jaevla skabbigt haer nere, dalig mat, jobbiga bulgarer, mkt dregg osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baliku Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 annars aer det ganska kasst haer nere, inte alls som naer man var haer vid 16 ars alder. festerna och tjejerna aer okej men det aer sa jaevla skabbigt haer nere, dalig mat, jobbiga bulgarer, mkt dregg osv. vad hade du förväntat dig av Bulgarien? Var där både 2006 och 2007..blir bara sämre och sämre tyvärr. Till och med brudarna är drägg. Dom fina drar till Napa eller något annat ställe , fjortisbrudarna utanför korvkiosken drar till Bulgarien. En bitter sanning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 vad hade du förväntat dig av Bulgarien? Var där både 2006 och 2007..blir bara sämre och sämre tyvärr. Till och med brudarna är drägg. Dom fina drar till Napa eller något annat ställe , fjortisbrudarna utanför korvkiosken drar till Bulgarien. En bitter sanning Man SKA satsa direkt på andrahandssortering ffs! Säkra kort... Man får det man vill!! En tjockis tackar inte nej liksom... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 Man SKA satsa direkt på andrahandssortering ffs! Säkra kort... Man får det man vill!! En tjockis tackar inte nej liksom... Det handlar inte om hur snygga mål man gör utan om hur många. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts