eurythmech Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Då min avatar återigen har varit föremål för diskussion och beundran föreslår jag att vi snabbt riktar fokus mot det viktiga; den underliggande bilden, samt dess utmanare i kategorin mest rockiga foto. Jag postar härmed den bilden (Johnny Cash), samt dess förste utmanare (Paul Simonon): Egentligen är väl tråden dömd att vara avslutad och perfekt innan den ens är påbörjad, men vem vet, kanske finns det något som kan utmana där ute bland internets tuber? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Kallt med svar än så länge, fyller på med tidernas bästa music art, eller vad man nu ska kalla det: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 I väntan på annat, här kommer George Clinton: Samt Jello Biafra: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjorich Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 d00dz - vilka rookies ni är. These guys are mothafuckin' rock n' roll INCARNATE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyHeyMyMy Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 speciellt märket på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Just say Ozzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Usch för GG Allin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag får fuska lite då jag inte hittar bilden jag letade efter. Däremot hittade jag videon på youtube http://www.youtube.com/watch?v=nFUS7FlYE_g Där har vi den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 d00dz - vilka rookies ni är. These guys are mothafuckin' rock n' roll INCARNATE! Snälla snälla Mjorich. Du är nog född 20år för sent. GnR kommer inte ens i närheten av just "RocknRoll". De må vara bra, och kanske spela bra musik, men att passa in i RnR-genren med en sådan stor bild håller jag på INTET sätt med om. Puderrockare funkar inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gungan Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Kanske inte det rockigaste fotot, men definitivt en av de stora inom rocken! Chuck Berry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKeen Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Snälla snälla Mjorich. Du är nog född 20år för sent. GnR kommer inte ens i närheten av just "RocknRoll". De må vara bra, och kanske spela bra musik, men att passa in i RnR-genren med en sådan stor bild håller jag på INTET sätt med om. Puderrockare funkar inte där. oj, så motley crue, alice cooper o sånt är inte RnR? Skulle själv säga att Motley Crue, Black Sabbath och Motörhead är killarna som levde/lever för Rock 'n Roll Har ingen aning om hur man lägger in bilderna direkt så man får väl klicka på länken om man vill se bilden http://www.omnientertainment.com/booking/bandimages/DrFeelGood.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 oj, så motley crue, alice cooper o sånt är inte RnR? Skulle själv säga att Motley Crue, Black Sabbath och Motörhead är killarna som levde/lever för Rock 'n Roll Har ingen aning om hur man lägger in bilderna direkt så man får väl klicka på länken om man vill se bilden http://www.omnientertainment.com/booking/bandimages/DrFeelGood.jpg Hahahaha. SJÄLVKLART har inte Mötley Crüe eller Alice Cooper någonting med rock att göra. Det där var bara pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Visst är det så MrKeen. Det är nog mera jag som har ngt emot just GnR =) Men jag anser fortfarande att puderrockare inte hör hemma i genren "RnR", så motley Crue går mao bort. Sabbath och motörhead kan jag iof kanske ta med som ngn form av RnR även om det mera ligger åt "hårdrock/heavy metal", men det är ju igentligen bara varianter av samma sak, den älskade RnR-Rock. Länken din verkar inte funka? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DronkaN Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 hård rock och rock n roll är inte samma genre på långa vägar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Det jag menar är att de härstammar från samma gren, inte att det är samma sorts musik såklart. Annars skulle vi ju anse att Beatles och Marilyn Manson spelar samma sorts musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 oj, så motley crue, alice cooper o sånt är inte RnR? in fact vince neil killed the RnR but this man is da king Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 He might be the "king". Men " Tidernas mest rock n roll-foto" vette fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 He might be the "king". Men " Tidernas mest rock n roll-foto" vette fan... Hmm, vad krävs för det? en ozzy som petar sig i rumpan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Två riktiga favoriter Och ett bra foto men ingen jag vill nominera då skivan suger ganska hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Och killen som blev inspirerad av springsteens bild gjorde en så överjävlig skiva så bilden blev sanslöst bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 passar på att utmana eurythmech:s tidernas bästa music art: samt ett stycke punkrock foto mer i min smak än ikonen elvis ovan(då nu DK foton redan tats upp av flera): sid vicious, johnny rotten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 lol iaf, Ryan Adams-bilden är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts