Rise2Power Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Spelet är PLO500 Fi spelat relativt tight, jag spelar rätt löst. Både jag o fi har över 180BB Hero: Kq Kh 6q 7h Pre flop, Fi pottar , jag pottar om. Pot ca 100 Flop, 4q 2q 9s (över par med KK och färgdrag med K) Jag potar, fi synar. Pot ca 300 turn, 8h (över par med kk, färgdrag med K, sucker stegdrag) Jag pottar igen, Fi vaknar till liv nu och pottar om. Jag pottar om igen och Fi synar, båda är all in. River 8s Hur skulle ni spelat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Fold när fi pottar om på turn. Och ta bort resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 är nog lite mer beroende på fi om du ska potta turn eller inte. jag spelar dock precis som du. vad fan ska han ha? som spelat ledde du ju varje gata så varför du skrev tråden vet jag inte, en vardaglig suckout. normalé i PLO.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rise2Power Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2007 Trodde Fi satt på färgdrag eller möjligtviss sett. Även om fi har sett så har jag rätt stor chans att vinna, har redan investerat mycket pengar i potten så ingen anledning att folda när han slår om på turn. Tack för synpunkterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Standardspel. Om du lider av humörsvängningar och går på tilt lätt kan du ju hålla nere potten preflop och bara syna, men med tanke på vilka idioter som spelar PLO på SvS är det inga problem alls med din linje. Otur helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Standardspel. Om du lider av humörsvängningar och går på tilt lätt kan du ju hålla nere potten preflop och bara syna, men med tanke på vilka idioter som spelar PLO på SvS är det inga problem alls med din linje. Otur helt enkelt. Jag vet inte om jag är idiot, men hur vet du att det är SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rise2Power Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2007 Hehe i bland undrar man hur man kan förlora en del händer alltså inget större fel på spelet, känns skönt att höra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Jag vet inte om jag är idiot, men hur vet du att det är SvS? Occams razor. PLO500 finns bara där och på Crypto, 180bb i stacken visar på att antingen har båda spelat en stund och dubblat eller, mer troligt, så har de köpt in för mer än 100bb vilket enbart går att göra på SvS (av de två sajterna). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts