sorkenkk Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 somr edan är poängterat så blir riktigt duktiga spelr ealdrig regs på NL200. Klart man blir reg. Det är nog inte ofta man kliver upp i nivå förrän man har spelat minst 100k händer på nivån innan. Citera
Jacob123 Postad 22 December , 2007 Författare Rapport Postad 22 December , 2007 tänkte verkligen försöka bli reg på 200, vilka spelar där nu från forumet? några man tampats med? vad nickar ni? Citera
Jakelamotta Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 tänkte verkligen försöka bli reg på 200, vilka spelar där nu från forumet? några man tampats med? vad nickar ni? PM:a mig ditt nick så kan du få mitt, har varit reg där nu ett tag även om jag inte lirat på 2 veckor. Citera
animalplanet Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Randomallin kör väl bara 2-4 nu ? Citera
Jakelamotta Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Randomallin kör väl bara 2-4 nu ? Jepp, verkar så. Citera
upandcoming Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 några pf.nu-hjältar som härjar på ongames nl200 nu? Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 några pf.nu-hjältar som härjar på ongames nl200 nu? Jag harvar där just nu Citera
sTARVIN89 Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Tycker inte det finns många "ovanligt" duktiga på NL200 ongame. Randomallin tycker jag personligen är ganska dålig, såg han på NL400 och har spelat mycket mot han på NL100 där jag ligger + mot honom. Visst han är vinnande men ser honom inte som ett hot. Jo jo to the yo eller nått sånt var de en kille som hette på NL200 som ja tyckte utmärkte sig, inte många händer, men satte röd markering då killen låg bra på alla bord och satt på två av hans bord där han var jobbig. Han attackera mig ganska mkt, efter ett tag blir jag tvungen att shovea mediokra händer, visserligen kastar han, men ändå... Annars finns CriSiS eller nått sånt, men vet ingen som "krossar", dock spelar jag hellre NL100 än NL200 på ongame av någon anledning. Men snart är jag väl där och härjar... Citera
skaz Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Jag lirar där just nu, planerar att gå upp till NL400 inom 5-6k händer dock. Citera
Emilio Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Tycker inte det finns många "ovanligt" duktiga på NL200 ongame. Randomallin tycker jag personligen är ganska dålig, såg han på NL400 och har spelat mycket mot han på NL100 där jag ligger + mot honom. Visst han är vinnande men ser honom inte som ett hot. Jo jo to the yo eller nått sånt var de en kille som hette på NL200 som ja tyckte utmärkte sig, inte många händer, men satte röd markering då killen låg bra på alla bord och satt på två av hans bord där han var jobbig. Han attackera mig ganska mkt, efter ett tag blir jag tvungen att shovea mediokra händer, visserligen kastar han, men ändå... Annars finns CriSiS eller nått sånt, men vet ingen som "krossar", dock spelar jag hellre NL100 än NL200 på ongame av någon anledning. Men snart är jag väl där och härjar... om du menar crystalrain måste det vara den sämsta någonsin., han är tokvild och överaggro. Citera
Myt4z Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 Bumpar denna! Började lira där för ngn månad sedan. Så har inte direkt ngn uppfattning om motståndet på NL200 ännu. Verkar lovande iaf, men som sagt. Ös på med vilka ni tycker är bra/dåliga på nivån. Citera
Recommended Posts