Gå till innehåll

Ongame grinders Nl200


Jacob123

Recommended Posts

Någon som vet vad tursampe heter på riktigt? Har en känsla av att det kan vara en gammal klasskamrat..

 

Han heter tursampe. ampixo på forumet. Tror inte du är min gamla klasskamrat

 

är det samma tursampe som huserar på ipokers nl200? han är en av de jobbigare regularsen att möta där imo

 

Ja det är jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe aha.,

 

Har ingen särskilt stor respekt för ditt spel isåfall för övrigt även om du inte verkar vara en direkt svag spelare. Har lite för lite händer för att göra en bättre bedömning men det var väl lite att ta i att skriva sig själv som dom bästa på nl200. :D

 

För övrigt finns det inte sådär jättemånga som man borde ha respekt för på nl200 känner jag. Finns ju såklart nötgrinderns men dom är det ju bara undvika och onödigt att ha respekt för.

 

Respekt ger jag till dom som är fantasifulla och gång på gång spelar ut en och har dom inte tiltproblem som jag själv spelar dom antagligen redan högre än nl200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe aha.,

 

Har ingen särskilt stor respekt för ditt spel isåfall för övrigt även om du inte verkar vara en direkt svag spelare. Har lite för lite händer för att göra en bättre bedömning men det var väl lite att ta i att skriva sig själv som dom bästa på nl200. :D

 

 

:( Trist jag inte vunnit din respekt! Vet dock jag är en av dom bästa på

NL200 på ipoker-nätet. Nu har jag iofs inte spelat där på några veckor men jag kan omöjligt tro motståndet hårdnat till allt för mycket under dom 2v jag varit borta :)

 

sorry för tråd-kapning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:( Trist jag inte vunnit din respekt! Vet dock jag är en av dom bästa på

NL200 på ipoker-nätet. Nu har jag iofs inte spelat där på några veckor men jag kan omöjligt tro motståndet hårdnat till allt för mycket under dom 2v jag varit borta :)

 

sorry för tråd-kapning

 

ok now that i'am gone kanske...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
ok now that i'am gone kanske...:lol:

Men lol. Vad spelar du själv? Du skryter om hur jävla bra du är i varenda sån här tråd på forumet men ändå är du fortfarande kvar på NL200 efter mer än ett halvårs braggande, eller? Det Emilio säger om att de som slaktar nivån förmodligen redan spelar högre stämmer riktigt bra.

 

Förmodligen är iaf "tursampe" en av de bättre NL200-grinders som finns, oavsett nätverk. Jag har sett honom visa upp statisitik med en ptbb på minst 6-7 över bra jävla många händer. Varför han inte spelar högre nu har jag ingen aning, men det angår o andra sidan inte mig heller. En av de bättre på NL200 är han iaf och det kan han bevisa. Till skillnad från bijou/tarrator som mest snackar.

 

Jag förstår inte varför det alltid ska bli så mycket snoppmätning i dessa trådar. Det är lowstake för fan. Vill ni visa att ni är så jävla bra så gå upp i nivå och kom tillbaka med bra statistik därifrån. Det krävs som sagt inte så mycket för att slå NL200 bra och de som gör det går upp i nivå ganska kvickt.

 

Ser inte heller varför man skulle vilja ha någon lista över vilka som är bäst på nivån. Det märker man väl själv? Alla har olika åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag syftade på ongame. jag menar mer att du verkade vara en duktig solid grinder men en av de bättre är nog att ta i.

 

men alltså så säger ju folk alltid.

 

 

folk på lägre nivåer kan ju knappt identifiera en vinnande spelare.

 

jag blir kallad fisk jätteofta av loosers som tror de är bra.

 

 

 

somr edan är poängterat så blir riktigt duktiga spelr ealdrig regs på NL200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte ifall jag kan hålla med om Randomallin. Tycker han hanterar sitt lösa spel ganska dåligt.

 

Okej, han kan vara lite överlös ibland och cbetar ju typ alla ggr han 3betar oavsett flopp. Men han är ändå jobbigare än de flest tycker jag.

 

Med allt detta sagt vet jag iaf att jag ligger på plus mot honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...