Macroman Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=apuVKx008as Bara bakom tangentbordet... Citera
ulaf Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Bara bakom tangentbordet... kommentaren "i heard they were gay" är så enkel men så... perfekt? Förslag: kasta kardborrar på eury Citera
Macroman Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 kommentaren "i heard they were gay" är så enkel men så... perfekt? Jag tar all kärlek jag kan få... Citera
ulaf Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Spelade lite random under en hel dag med chefen med en kortlek innehållandes endast 39 kort. Vi spelade alltså inte en dag i sträck utan lite då och då, allt från sökö till högt kort. Jag räknade korten i slutet av dagen av en ren slump och då uppdages det hela. Det var ganska så sjukt. Citera
Jennez Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Det var ganska så sjukt. Ja, särskilt med tanke på att vi omsatte femsiffrigt och att kortleken var en sketen reklamkortlek från Vegas där varje kort var tjockare än masonit. Citera
The Grand Bark Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Jag tar all kärlek jag kan få... Citera
Steppwolf Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Kände att något inte stämde i historien. Nu vet jag - full på 2.8. Knappast. Citera
mrfiskman Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Postad 5 November , 2007 Bra tips! Ska väl förövrigt tillägga att jag vann en av matcherna, vi körde bäst av 3 och vinnaren gick väl hem med åtminstone 58 kr. Ibland kan jag vinna nån strömatch mot honom men i det stora hela är jag förlorare. Nu ska jag dock sortera era tips och ha de i bakhuvet. Eury är verkligen en hal pokerhaj, som tex i det tredje och avgörande spelet då han helt plötsligt gör den listigt manipulativa manövern att ta av sig till kalsonger bara för att distrahera mig och sen spela vidare som vanligt. Citera
Macroman Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Eury är verkligen en hal pokerhaj, som tex i det tredje och avgörande spelet då han helt plötsligt gör den listigt manipulativa manövern att ta av sig till kalsonger bara för att distrahera mig och sen spela vidare som vanligt. Hade du varit tjej hade kallingarna också åkt... Citera
eurythmech Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Det där är lögner och förbannad dikt! Dessutom var jag trött. Citera
fcmange Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 du skulle kört med djup urringning Citera
Recommended Posts