cassano Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Jag vann ett event i WCOOP men har ännu ej fått mitt armband. Det skulle vara skickat direkt efter att ME var färdigspelat. Har ni möjlighet att undersöka detta åt mig? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
geeky Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 skattebevis kan fås på skatteverket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-larsson- Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 skattebevis kan fås på skatteverket.se LOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Vilken turnering vann du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 är det inte bättre att ta kontakt med vip-supporten själv då eftersom du förmodligen är medlem där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Hej Cassano, Jag ska kolla upp detta och återkommer så fort jag vet mer. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts