Gå till innehåll

yesz lägger ner dagboken! ta bort!


yesz

Tyty  

16 medlemmar har röstat

  1. 1. Tyty



Recommended Posts

En helt värdelös dag! Spelade lite på morgonen backade en del 2200kr. Jag tog nya tag efter hockey träningen, spelade tillbaka allt och lite till var upp ca; 1300kr, sen fick jag mot rigg? eller vad man kan kalla de.

 

Vad ska man säga om den här? vet inte riktigt själv, bara att betala av eller?

 

***** Hand 49101593 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 1 november 2007 00:37:11

Diana 80 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Nilac (683.85)

Plats 2: yezze (1792.76)

Plats 3: st. jimmy (1017.35)

Plats 4: slacker007 (0.00)

Plats 5: yesz (990.00)

Nilac lägg LM 2.50

yezze lägg SM 5.00

** Giv **

Nilac [N/A, N/A]

yezze [N/A, N/A]

st. jimmy [N/A, N/A]

yesz [Ar, As]

*** Bet Runda 1 ***

st. jimmy Syna 5.00

yesz Höj till 25.00

Nilac Syna 25.00

yezze Lägg

st. jimmy Syna 25.00

*** Flop(Board): *** : [Dr, 7k, 7s]

*** Bet Runda 2 ***

Nilac Passa

st. jimmy Passa

yesz Satsa 80.00

Nilac Lägg

st. jimmy Syna 80.00

*** Turn(Board): *** : [Dr, 7k, 7s, Eh]

*** Bet Runda 3 ***

st. jimmy Satsa 95.00

yesz Syna 95.00

*** River(Board): *** : [Dr, 7k, 7s, Eh, 7r]

*** Bet Runda 4 ***

st. jimmy Satsa 730.00

yesz Syna 730.00

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1875.00

Nilac Lägger mig Vinst: 0.00

yezze Lägger mig Vinst: 0.00

st. jimmy [7h, Kh] Fyrtal i sjuor Vinst: 1875.00

yesz Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Sätter honom på AA/KK eller AK klöver. Därför den utspelas som den gör. Iofs så hade jag fölorat om han haft dom där händerna ändå. Men hur skag jag splea egentligen? Men eftersom jag bestämt mig att han hade någon utav dom där händerna så slutade det som de gjorde.

 

***** Hand 490973889 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 31 oktober 2007 23:56:29

Diana 57 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: yesz (1587.35)

Plats 2: JawsPAT60 (680.55)

Plats 3: SirLeo (1344.47)

Plats 4: loserloser (380.02)

Plats 5: kevvancool (956.80)

JawsPAT60 lägg LM 2.50

SirLeo lägg SM 5.00

** Giv **

yesz [4r, 6r]

JawsPAT60 [N/A, N/A]

SirLeo [N/A, N/A]

loserloser [N/A, N/A]

kevvancool [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

loserloser Syna 5.00

kevvancool Lägg

yesz Höj till 20.00

JawsPAT60 Syna 20.00

SirLeo Lägg

loserloser Lägg

*** Flop(Board): *** : [6s, 5k, 6k]

*** Bet Runda 2 ***

JawsPAT60 Satsa 20.00

yesz Höj till 100.00

JawsPAT60 Höj till 335.00

yesz Höj till 1265.00

JawsPAT60 All-in 660.55

*** Turn(Board): *** : [6s, 5k, 6k, Ek]

*** River(Board): *** : [6s, 5k, 6k, Ek, 2k]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1356.10

yesz [4r, 6r] Triss i sexor Vinst: 0.00

JawsPAT60 [8h, 6h] Triss i sexor , åtta sidokort Vinst: 1356.10

SirLeo Lägger mig Vinst: 0.00

loserloser Lägger mig Vinst: 0.00

kevvancool Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Får mycket kommentare vid borden VARFÖR jag synar ned dom. När jag tror min han är den bästa synar jag. Hur fel är det egenligen?

 

Många som säger "yesz hade synat där" förklarar varje gång att jag kanske inte alls hade gjort de, utan om jag TROR jag har bäst hand synar. Börjar bli less på de.

 

Har en hand som även jag hade lite tur i alla fall. Att dom båda synar mig när jag raisar upp hade jag inte förväntat mig. På turn kommer det fram en spader som ger mig färg drag, helt okej tänker jag och betar 200:- rätt svagt men mot omslag hade jag kastat direkt och ville inte lägga in allt för mycket pengar.

Den magiska rivern och jag hittar ett 2 par ;-) Får en känsla utav att han sitter på AA/AK killen med den lilla stacken bryr jag mig inte så mycket om efter som jag trodde jag hade han redan innan. Betar ut 555:- och får en blixt syn, kanske jag borde gått all-in eller?

 

Även jag ska ju ha tur ibland. Säger inte att det här är den första handen. Men oftast brukar det vara att % är på min sida vid All-in tillfället!

 

 

***** Hand 490985233 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 1 november 2007 00:06:39

Diana 23 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: SuggmuttaN (1006.75)

Plats 2: yesz (1277.45)

Plats 3: hauta76 (207.26)

Plats 4: wild_bill (1406.15)

Plats 5: PokerKung (777.05)

yesz lägg LM 2.50

hauta76 lägg SM 5.00

** Giv **

SuggmuttaN [N/A, N/A]

yesz [Ks, 8s]

hauta76 [N/A, N/A]

wild_bill [N/A, N/A]

PokerKung [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

wild_bill Syna 5.00

PokerKung Syna 5.00

SuggmuttaN Lägg

yesz Syna 5.00

hauta76 Höj till 20.00

wild_bill Syna 20.00

PokerKung Lägg

yesz Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [Kr, 5s, 7k]

*** Bet Runda 2 ***

yesz Passa

hauta76 Satsa 45.00

wild_bill Syna 45.00

yesz Höj till 115.00

hauta76 Syna 115.00

wild_bill Syna 115.00

*** Turn(Board): *** : [Kr, 5s, 7k, 2s]

*** Bet Runda 3 ***

yesz Satsa 200.00

hauta76 All-in 72.26

wild_bill Syna 200.00

*** River(Board): *** : [Kr, 5s, 7k, 2s, 8r]

*** Bet Runda 4 ***

yesz Satsa 555.00

wild_bill Syna 555.00

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1977.26

SuggmuttaN Lägger mig Vinst: 0.00

yesz [Ks, 8s] Två par, kungar och åttor Vinst: 1977.26

hauta76 [Kh, 10h] Par i kungar Vinst: 0.00

wild_bill Lägger mig Vinst: 0.00

PokerKung Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Resultat

-2182:-

Br: 17518:-

 

Bara att kämpa på imorgon igen! Och då skall turen vara lite mer på min sida, jag som har A9 då FI har K9 floppen 9 9 10! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

K,8 handen så hade inte jag slagit om till 105. Hade synat eller foldat rakt av fkt.

På 6,4 handen skriver du att du sätter han på AA/KK eller AK klöver , varför ska han ha det för? Du höjer , han synar bara. En reraise eller nåt hade mer talat för dom händerna. Sen tycker jag du betalar av för enkelt med trissen. Omslaget till 335 foldar jag. Sen om jag e weak är en annan sak. Beror också på hur spelarna har spelat tidigare potter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

K,8 handen så hade inte jag slagit om till 105. Hade synat eller foldat rakt av fkt.

På 6,4 handen skriver du att du sätter han på AA/KK eller AK klöver , varför ska han ha det för? Du höjer , han synar bara. En reraise eller nåt hade mer talat för dom händerna. Sen tycker jag du betalar av för enkelt med trissen. Omslaget till 335 foldar jag. Sen om jag e weak är en annan sak. Beror också på hur spelarna har spelat tidigare potter.

 

 

Bra att du läxar upp mig lite, annars är jag sälv lärd till 99.5%! Men jag spelade lite galet den där kvällen och så vart ju även resultatet. Mina motståndare var nästan lika galna men dom drog det längsta strået iaf.

 

Har börjat kika in lite intressanta dagböcker osv, och jag lär mig fortare än någonsin!

 

Mötte en kille här på forumet idag, geller! Vi tog lite små potter av varandra, till slut då vi äntligen skulle få in våra stackar till 99% när jag floppat SET i A och han i 7or kommer någon och drar in en runner runner stege! Helt oförutsägbart! aja, gg geller!

 

Resultat:

+148:- och en plats i SM-finalen!

BR: 17666:-

 

Ska bli kul att spela online sm, hoppas bara på klIonk nu också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående händerna så hade jag nog spelat dem ungefär:

 

AA-handen, raise turn, som spelat foldat river (hoppas jag).

64-handen, fold mot 3bett flopp alternativt syn och fold mot bet när Ak kommer på turn.

K8-handen, flop preflop, fold flopp, fold turn, c/c river, typ ;-)

 

Men, det beror ju förstås på vilken spelstil man har. Jag har lärt mig mycket genom pf och andra sidor på nätet. Läs handanalysdelen här på pf om du inte gör det - gäller bara att försöka komma på vem som ger bra och vem som ger dåliga råd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte läxa upp dig på något sätt.:-D

Jag satt på ditt bord också ett tag , men gick ut eftersom det va rätt dålig action på det. Hur tycker du att geller är?

Han pröjsade av mig rätt bra på en hand i övrigt verkar han vara rätt stabil eller?

 

 

:)

 

Jo han verkar rätt stabil men har spelat på tok för lite mot honom för att riktigt kunna avgöra saken. Men vi kommer säkert att mötas en hel del framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående händerna så hade jag nog spelat dem ungefär:

 

AA-handen, raise turn, som spelat foldat river (hoppas jag).

64-handen, fold mot 3bett flopp alternativt syn och fold mot bet när Ak kommer på turn.

K8-handen, flop preflop, fold flopp, fold turn, c/c river, typ ;-)

 

Men, det beror ju förstås på vilken spelstil man har. Jag har lärt mig mycket genom pf och andra sidor på nätet. Läs handanalysdelen här på pf om du inte gör det - gäller bara att försöka komma på vem som ger bra och vem som ger dåliga råd...

 

Tack för tipsen. har inte valt riktigt vilken spel stil jag ska använda ej. Har 2-3 st olika jag burkar använda mig utav beroende på motstånd och tid på dygnet. Vill inte gå in riktigt på dom men om du spelar mot mig lär du säkert märka.

 

En sak som jag förstått i alla fall är att man ska undvika bluffandet mot VISSA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite efter alla andra såhär men vill i alla fall önska lycka till. Kommer nog följa denna dagbok då jag tillhör den, vad verkar, stora skaran PF:are som håller till på 2.5/5 på SvS.

 

Lycka till som sagt så ses vi vid borden! ;-)

 

Man tackar!

Vad spelar du mest? FR, SH? eller nått annat kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta och summera dom senaste dagarna. Några ynka kronor plus har det blivit. Inget toppen resultat men det är påväg åt rätt håll i alla fall. Hade en kanon dag då jag tog hem den största delen av vinsten ser frameot fler sånna. Trodde att jag skulle kunna ta hem 1-5k om dagen under lovet, men med oflyt kombinerat med väldigt dumma bestlut har gjort att det gått väldigt segt.

 

Har spelat en del tunerngar med helt dugliga resultat det kommer de att bli mer av framöver.

 

Ikväll blir det nog mestadels SH men siktar även på att kunnna spela en tunering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har släppt på handbromsen lite idag! och gick till tillbaka till spelstilen som funkade utmärkt för några dagar sedan. Kastade alla dumma bluffar åt skogen och försökte spela smart för en gång skulle. Det gick hem måste jag säga, bästa resultatet på ett par dagar nu.

 

Resultat

Speltid: 123 min

+4127:-

BR: 21 893:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Jo han verkar rätt stabil men har spelat på tok för lite mot honom för att riktigt kunna avgöra saken. Men vi kommer säkert att mötas en hel del framöver.

 

Okej , ahjo man spelar nog rätt mkt mot dom flesta regular-spelarna på 2,5-5. Spelar utbudet är ju itne så stort där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta en liten paus nu! Kommer tillbaks om ett par dagar förhoppningsvis. Anledningen till att jag behöver en paus är att jag spelat på tok för mycket och känner att tilten börja komma smygandes. Var upp 3k idag, men tappade allt och lite till.

 

Nu då skolan dragit igång blir det framför allt mest spel kvälls tid. Men eftersom mina hockey träningar även är under den tiden kommer jag så kommer nog inte snyans till lika mycket vid borden.

 

Målet på 200k kommer jag att klara av om jag inte möter några större mot gångar. Känns som jag har mer mot rigg än med rigg för tillfället men lyckats ta hem 6,5k ändå under den vecka jag hunnit spelat.

 

Resultat

- 220:-

BR: 21 663:-

 

Här är en liten rolig hand för mig faktiskt. Har valt att byta namn på denna motsåndare framför allt för jag känner honom IRL och vet inte om han vill att jag lägger ut hans nick i min dagbok.

 

Vi har spelat en hel del mot varandra, det handlar om ett par år både lite och på internet. Han har lätt för att syna ned mig och betala av rejält på skräp eftersom jag har en hyffsat aggressiv spelstil då vi spelar live. Jag anser honom som en riktigt duktig spelare när han verkligen försöker. Men oftast är det så att fisken i honom tar över och det går rent åt h-vetet!

 

Mion motståndare kan göra ett sånt där river move på massa händer känner jag. Själv tror jag att han har ett mellan pp som 77, 88 eller nått i den stilen.

 

Hur dum är min syn, självklart tror jag att han är benägen till ett sådant move med AA, KK, QQ också men själv tror jag att han inte skulle sitta på nått sådant.

 

Men hur dum är egntligen denna river syn? även om jag skulle gjort samma sak om och om igen!

 

 

***** Hand 495456648 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 4 november 2007 22:41:45

Diana 23 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: HERO (1034.50)

Plats 2: yesz (1137.95)

Plats 3: Anhang (908.95)

Plats 4: razinho (1090.75)

Plats 5: Jolind (915.35)

Jolind lägg LM 2.50

HERO lägg SM 5.00

** Giv **

HERO [N/A, N/A]

yesz [6h, 6r]

Anhang [N/A, N/A]

razinho [N/A, N/A]

Jolind [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

yesz Höj till 25.00

Anhang Lägg

razinho Lägg

Jolind Syna 25.00

HERO Syna 25.00

*** Flop(Board): *** : [6k, 5r, 2r]

*** Bet Runda 2 ***

Jolind Passa

HERO Passa

yesz Satsa 75.00

Jolind Syna 75.00

HERO Syna 75.00

*** Turn(Board): *** : [6k, 5r, 2r, 3h]

*** Bet Runda 3 ***

Jolind Passa

HERO Passa

yesz Satsa 255.00

Jolind Lägg

HERO Syna 255.00

*** River(Board): *** : [6k, 5r, 2r, 3h, 9h]

*** Bet Runda 4 ***

HERO All-in 679.50

yesz Syna 679.50

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2154.00

HERO [4s, 6s] Stege med högsta kort sexa Vinst: 2154.00

yesz Lägger mig Vinst: 0.00

Anhang Lägger mig Vinst: 0.00

razinho Lägger mig Vinst: 0.00

Jolind Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj!

 

Jag har nu gjort ett uttag på 4 000:-

Br: 17 000:-

 

Har provat en del 5/10 är back där! :( ca; 1000 :- 2.5/5 forsätter rätt stabilt uppåt. Kan tyvärr inte komma åt mina HH's nu :S Men ska skiva försöka skriva in en hand från 5/10

 

Jag har suttit ca; 45 minuter vid bordet och sitter med 2700:-

En utav mina motsåndare sitter med en mega stack på ca; 7 000:- och en annan på ca; 500:-

killen med deb lilla stacken kom in för ca; 2 min sedan och 7k stacken tycker jag personligen är lite MEGA fisk och haft rätt tur i ett par större potter.

 

FI 1 = 7 000:- stacken

FI 2 = 500:- stacken

 

Pre-flop

 

Alla foldar till knappen och där sitter FI 1 som höjer upp till 40;-

FI blixt synar

Jag tittar ned på Ad Kd tänker en stund och sedan höjer jag upp till 180;-

 

FI 1 tänker en liten stund och sedan bestämmer sig för att syna.

Fi 2 blixt synar igen.

 

Flop

As - Ks - 2d

 

FI 2: All-in 320;-

Jag: Jag höjer upp till 1020:-

FI 1: Synar efter en liten stund

 

Turn:

2h

 

Inte kan han ha 22 tänkte jag utan att ens lägga en tanke att han skulle kunna ha AA eller KK. Han kanske kunde ha färgdrag? njaa... eller han hade spelar rätt fiskigt av sig.

 

Jag: All-in 1500;-

FI 1: Blixt syn

 

River:

Kh

 

Yeess tänkte jag, min största pott sedan jag startade dagboken ; )

 

Board:

As - Ks - 2d - 2h - Kh

 

Huvud pott: 1500 :-

Sido pott: 4 400 :-

total pott: 5 900:-

 

FI 2 visar 2 par Jh - Js

Jag visar kåk med Ad - Kd

FI 1 visar kåk Ah - Ac

 

Aj, tänkte jag! fyfan.. varför ska detta ske på ett 5/10 bord, hade väl lika gäran kunna ske på ett 2.5/5 istället.

 

Tänker bygga upp min rulle lite starkare igen. Sedan göra ett nytt försöka på 5/10. Och efter uttaget kommer det säkert ta ett par veckor! Annars har jag ett mål på en BR på 50 000K sek innan jag sätter mig ned och spelar endast 5/10 så har 33k kvar att spela in.

 

Men hur borde jag spelat? kanske är svårt att följa HH'n men jag har skrivit den lite snabbt och från direkt huvudet :P .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar dessa nivåer, vem är de 3 som ni HELST ser vid ert bord ;)?

 

Och vilka är de tre som ni tycker är jobbigast att möta?

 

Spelade en del där förrut... har några laxingar som jag skulle kunna börja grinda på svs med...

 

 

Tja!

 

Roligt om du också kanske skulle börja spela här igen;-) . Jag har ingen speciell som jag inte vill möta, hittar jag inte mina "inkomskällor" så joinar jag bara några bord som är lediga. Råkar det sitta någon pf:are där då tar jag gärna en pott emot honom/henne. Men oftast tycker jag att dom flesta verkar spela hyffsat tight¨som är här ifrån ( iofs gör jag det mot dom också )vilket gör det till rätt tråkig poker.

 

Oj nu ljög jag kanske, faktiskt finns det två stycken jag undviker med "flit". Men har inte sett till dom nu på ett bra tag, har inte namnen direkt i huvudet men har antecknigar på dom, så när jag ser dom nästa gång kommer jag med en update.

 

Mina "inkomstkällor" vill jag helst hålla för mig själv. När jag tycker att jag tömt dom på tillräckligt med pengar kanske du får ett pm.

 

Annars så brukar jag söka upp ett bord med två stycken halv - väldigt aggressiva speare med fullstack. Och sedan får det gärna sitta två stycken med 300 - 500 kr's stackar. Det är då jag tycker det är roligast och rätt fiskgt på borden och det passar mig bra eftersom jag nog är den största fisken där;-) .

 

Vid 20:00 till 24:00 tycker jag att det är överflöde med dom senaste nämda spelarna. Så då ska det inte alls vara några problem att hitta dom "sämre" och plocka hem en del pengar.

 

Själv undrar även jag vilka som är bäst respektive sämst. Tycker att jag sälv ligger på en medel alltså varken till dom duktigare eller sämre.

 

Så ni andra som läser dagboken kan ju komma med några spelare som är sämre/bättre om ni nu vill. Kanske gör en lista i första inlägget isf. Bjuder ni på ett förslag så kommer jag nog också med ett.

 

Har för mig att jag sett en tråd med någon diskussion om dom bätter och sämre spelarna men hittar tyvärr inte igen den.

 

Lycka till nu i fall du börjar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj,

 

Tänkte ta att uppdatera min dagbok lite. Idag har jag en rulle på 17k SEK och gjort en vinst på 6k sedan dagbokens start. Jag kommer att forsätta att ha mitt mål på 200k innan sommaren så 194k to go!

 

Jag tänkte att jag skulle ta och lägga till att jag ska vinna 500kr's tunering som startar 22:00 minst tre gånger innan sommmaren och komma itm 65% av gångerna.

 

Jag ska ha provat en hel del 5/10 och sätter ett mål på att försöka ha plussat 15k där. Resterande summan ska jag försöka ta hem på 2.5/5 och tunering's vinster.

 

Mål för November blir att plussa till att börja med 15k! under dom kommande månaderna kommer jag att sätta rebban högre och högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då var första dagen avklarade efter dom nya målen är på plats. Vad ska man säga egentligen... det började väl inte så jätte bra. Backade snabbt 2k i cashgame och klockan visade tunerings dags. Köpte in mig där ( 550:- ) och var kort död i stort sett hela tuneringen med bästa handen som 3-3... fick inte alls någon träffar på mina drag händer.

 

När tunerigen var avklarad efter ca; 40 min och jag hade placerat mig 92:a :( fick jag lov att skärpa till mig. Jag fick inge flyt med korten så jag bestämmde mig att börja spela bra poker istället!

80 minuter senare efter blod, svett och tårar får jag vara nöjd med ett resultat på +279:-

 

8/11 279:-

 

 

Ser fram emot morgon dagen, har sjuk anmält mig från skolan så det kommer bli en hel del spelade förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det blivit något lir för din del idag eller? :) Så du lyckades inte klonka hem turren som du var så stensäker på att du skulle vinna? Men det är hårt då man inte får några händer att spela. :/ då äre bara att vifta vitflagg! ;)

 

Starkt att jobba upp dig igen efter att du har tappat 2inköp tidigare :) GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta och starta ett litet projekt här i min dagbok. Projektet går ut på att skapa en kategori för vi spelare på 2.5/5 på Svenska Spel och jag behöver er hjälp. Det finns säkert massor utav trådar om bra och dåliga spelare på Svenska Spel men jag vill ha en i min egna lilla dagbok också.

 

Jag behöver förslag på vad kategorierna ska heta, har några själv just nu men dom låter lite smått för dumma för att skrivas i dagboken. Så kom med några ni!

 

Det kommer att finnas tre olika kategorier, en för dom bra spelarna där finns dom riktigt bra semi-proffsen som kammar hem tusenlappar efter tusenlappar och gör toppen resultat månad efter månad. Sedan har vi dom medel bra spelarna dom går med vinst lite nu och då men fortfarande hör dom till den vinnande skalan. Sendan har vi dom lite sämre spelarna, dom går minus och är allmänt fiskiga. Iofs blir det svårt att hitta vem som går minus och plus, men gå på er egen erfarenhet.. Ni kan ju komma fram med några händer där dom spelat tokigt osv osv. Aja det löser sig nog.

 

Hur ska det här nu gå till? Jo, jag tänkte starta en poll där dom här tre kategorierna skall finnas. Ni andra pf:are får rösta fram honom/henne till den kategori hon/han ska tillhöra. Där efter publiceras han i mitt första inlägg, jag tänkte ta att börja med spelarna jag redan känner till och det blir framför allt ni här på pf.nu sedan går jag vidare till spelarna som man ser mycket på 2.5/5.

 

Ni får gärna komma med förslag på spelare som ska röstas fram så lägger jag upp dom så småningen om.

 

Just nu har jag noll koll på det här med pf.nu's pollar men det ska väl inte vara omöjligt att lära sig hur man gör.

 

Någon som vet hur länge dom kan ligga uppe?

 

Om ni tycker att det här är en allt för dom idé får ni mer en gärna komma med kommentarer, så kanske det här läggs åtsidan istället. Just nu har jag inget mer att komma med. Men som sagt jag vill höra era åsikter om detta innan det verkställs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...