Klunken Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Undrar lite över om bestpoker är skattefritt? Är det någon som spelat där länge, å deklarerat vinsterna till skatteverket? I så fall va sa dom om att spela på den sajten? ursäkta om jag skriver som en kråka, har inte sovit på 2 dygn Citera
anton1080 Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Enligt dom själva är dom skattefria, och deras verksamhet ligger ju på Cypern. Så jag tror det ska vara lungt, jag väntar själv på svar från skatteverket efter att ha gjort ett stort utag. Ska även ringa ditt och checka så allt är 100% lungt. "Problemet" som det sägs är att ongames "huvud" ligger i kanada, men som sagt det är lite grumligt det där. Kan komma med lite information när jag har fått svar från skatteverket, men som sagt tror du kan vara helt lung Är inte 100% säker så ta min info med en nypa salt Citera
Klunken Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2007 ok:-D när tror du att du får svar från skatteverket då? Vore intressant att veta vad dom säger.. Tack för svaret! Citera
Akumila Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Enligt dom själva är dom skattefria, och deras verksamhet ligger ju på Cypern.Så jag tror det ska vara lungt, jag väntar själv på svar från skatteverket efter att ha gjort ett stort utag. Ska även ringa ditt och checka så allt är 100% lungt. "Problemet" som det sägs är att ongames "huvud" ligger i kanada, men som sagt det är lite grumligt det där. Kan komma med lite information när jag har fått svar från skatteverket, men som sagt tror du kan vara helt lung Är inte 100% säker så ta min info med en nypa salt De har servrarna i Kanada, men deras huvudkontor verkar finnas i Gibraltar och Sverige http://www.ongamenetwork.com/contact/ Så BestPoker borde med största sannolikhet vara skattefria. Men man vet aldrig med skatteverket; de verkar vilja skapa de för spelarna mest ofördelaktiga regler. Möjligt att både pokernätverket, servrarna samt skinnet måste ligga inom EU. Citera
Frenter Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 De har servrarna i Kanada, men deras huvudkontor verkar finnas i Gibraltar och Sverige http://www.ongamenetwork.com/contact/ Så BestPoker borde med största sannolikhet vara skattefria. Men man vet aldrig med skatteverket; de verkar vilja skapa de för spelarna mest ofördelaktiga regler. Möjligt att både pokernätverket, servrarna samt skinnet måste ligga inom EU. var är bestpoker företag registrerat då? Jag tror att de befinner sig inom eu eller har jag fel? edit de är reggade i cypern Bestpoker bör vara skattefritt Citera
gdaily Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 STarta inte en ny tråd om varje sajts skattefrihet eller ej. Ta allt i stora skattetråden. Citera
Recommended Posts