Stefan99 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Han har ju själv sagt att han inte alls är lika bra online som live. Jag vet att Daniel inte är någon nätspelare av stora mott men tror nog i alla fall att han skulle köra över NL1000 untan större problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hoppas du skämtar??? Eh, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 köra över NL1000 untan större problem heh. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 pusha. mjölka också så blindsen höjs snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Är Negreanu tillräckligt bra för att slå NL 5/10 online? (Själv har jag ingen aning och skulle inte bli förvånad vilket som. Däremot skulle jag bli oerhört förvånad om det skulle visa sig att han kunde matcha de bättre regularsen på nivån.) tänkte skriva exakt samma sak.. har fått för mig att han inte är nå vidare bra. nästan alla stora liveklonks stjärnor verkar inte va speciellt bra på cg. blir nog hårt spöade av duktiga 5/10 - 10/20 regulars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Spela ditt spel... det är en stor chans att han inte tar matchen på allra största allvar. Dessutom lär han vara tvungen att chatta mm med en massa railbirds. Sämre än 45-55 (40-60) lär du knappast vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Han hade nog inte haft någon edge mot de allra bästa NL1K/NL2K spelarna som huserade på partypoker innan iaf. Dem killarna drog in bra mkt mer deg än vad någon gör online nu, trots Noosebleedstakes osv. Mmm, och sedan dess har dom blivit sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Mmm, och sedan dess har dom blivit sämre. NEJ, men många har dragit sig tillbaka, i takt med att värdet blev sämre & deras fickor blivit fulla! Vem bad dig om en åsikt btw? Spydigheten själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 dra ut han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 NEJ, men många har dragit sig tillbaka, i takt med att värdet blev sämre & deras fickor blivit fulla! Vem bad dig om en åsikt btw? Spydigheten själv... Alltså, du kan inte använda deras winrate som argument för deras spelstyrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Alltså, du kan inte använda deras winrate som argument för deras spelstyrka. Daniels styrka är reads/tells och då live. Han kommer inte gå in för 500% denna match Du har goda chanser om du lyckas hålla dig i hyfsat jämn stack med honom när blindsen går upp. Annars är det standard sng HU strategi som gäller, möjligen aningen mer agressiv samt ställa om lite mer än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Ruggigt avundsjuk. Negreanu är min klara favorit av proffsen. Som de övriga säger dock tror jag inte att dina chanser är särskilt dåliga. Daniel är galen på reads men det är ju inget han har särskilt stor nytta av online mot en spelare han inte mött tidigare. Spela aggressivt om det nu är den stil du är van vid. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Spela som vanligt, vad är det han ska göra som ska vara så fruktansvärt svårt att anpassa sig mot? Jo sant, därför du sitter och håvar in massa deg på $200/$400 istället för att skriva här hela dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Jo sant, därför du sitter och håvar in massa deg på $200/$400 istället för att skriva här hela dagarna? inte online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Trevligt, Daniel är en av mina favoritspelare också. Mitt enda tips är att slå om din spelstil ordentligt åtminstone en gång, helst 2. Förresten, vart och när kommer den spelas? Finns det möjlighet att titta? Stort lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Tyvär är det ju så att en HU match är det renaste som finns och variansen hör ej till här! Det finns flera exempel på detta! Det är ju bara att se förra NBC HU championship där de klart två bästa spelarna möttes i finalen. ALLA visste ju att Shannon Elisabeth aka Nadja och Paul Wasicka var de bästa spelarna i världen. Lite allvarligt talat tror jag att det bästa sättet för dig att spela är som du brukar och inte mixa upp det för mycket (om detta nu inte är din spelstil). En HU match online lär knappast vissa vems om är bäst utav er två online. När det kommer till o, DN skulle klara av NL1000 tror jag att han skulle vara en vinnade spelare men långt ifrån den mest vinnande ONLINE. Live har han en mycket större edge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Minibetta nötter och pusha skit. Då blir han konfunderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esox Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Trevligt, Daniel är en av mina favoritspelare också.Mitt enda tips är att slå om din spelstil ordentligt åtminstone en gång, helst 2. Förresten, vart och när kommer den spelas? Finns det möjlighet att titta? Stort lycka till! ID: 64240831 på Stars skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Vem bad dig om en åsikt btw? Spydigheten själv... Vem beställde en årsförbrukning rapsolja signerat din mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 ID: 64240831 på Stars skulle jag gissa på. Den är det inte. Det är André Akkari som spelar den. Det måste vara någon annan. //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Förresten, vart och när kommer den spelas? Finns det möjlighet att titta? PokerStars Tournament 64546723 $500 HU between frekje81 and Daniel Negreanu Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 PokerStars Tournament 64546723 $500 HU between frekje81 and Daniel Negreanu Lycka till! Stämmer bra det. Tack alla för lyckönskningarna och råden. Preppade mig lite igår genom att titta på NBC HU championships samt att läsa lite gamla goda Negreanu krönikor på Cardplayer. Daniel verkar mycket sympatisk, men ikväll är han chanslös =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon51 Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Vad ska man gå in på för att hitta den ? HU ? Special ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 sök på id-nummret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Vad ska man gå in på för att hitta den ? HU ?Special ? Gå in på request fliken där uppe sen trycker du på "find a tournament" och där skriver du in numret "64546723" så kommer den upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts