Gå till innehåll

Pokerstars Cashout


redeye

Recommended Posts

Hello

 

nu ar det sa att jag tankt casha ut en del utav mina pengar pa pokerstars for att satta in pa en annan sida, problemet ar att mitt neteller ar last och tar lite tid innan det oppnas pga av olika orsaker

 

tankte skicka ca 20k var till 2 olika kompisar som cashar ut till deras neteller och hjalper mig satt in pa den andra sajten.

 

ar detta pa nagot satt mot reglerna?

 

Thanks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär nog ringa många varningsklockor (hoppas jag) och bli problematiskt. Om nån skulle kapa ett konto och skicka en sån stor summa till ett par andra konton som omedelbart tar ut pengarna borde stars reagera och sätta sig på tvären. Men Stars har bra, kunnig och snabb support, skadar ju inte att skicka ett mail dit och fråga hur du ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Grejjen ar att jag bor i spanien och mitt neteller ar last for ett en kompis fran usa skickade cash fran hans neteller till mitt...

 

Och jag har inte direkt orkat forsoka lasa upp det, da det verkar lite struligt . Har alltid haft cash pa bada sidorna, men nu nar jag bustat ena och behover mer sa vore det bra om det gar att plocka over 40k till utan att det tar 4veckor

 

Dom kan ju inte direkt lasa kontona for att det ar natt fuffens da att fora over cash ar helt enligt reglerna?

 

Thanks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Grejjen ar att jag bor i spanien och mitt neteller ar last for ett en kompis fran usa skickade cash fran hans neteller till mitt...

 

Och jag har inte direkt orkat forsoka lasa upp det, da det verkar lite struligt . Har alltid haft cash pa bada sidorna, men nu nar jag bustat ena och behover mer sa vore det bra om det gar att plocka over 40k till utan att det tar 4veckor

 

Dom kan ju inte direkt lasa kontona for att det ar natt fuffens da att fora over cash ar helt enligt reglerna?

 

Thanks

 

Jag vet inte hur det är men jag har för mig att de inte gillar att man skickar till kamrater som cashar ut. Något snack om att dessa överföringar är till för att kamraterna ska spela för pengarna. Så kolla ordentligt att det är okej innan ni går loss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej redeye,

 

Jag ber om ursäkt för det sena svaret.

 

Alla uttag och större överföringar ses över av vår säkerhetsavdelning (överföringen kan sättas 'on hold', men fryser konton gör vi bara om något misstänkt föreligger (t.ex. chipdumpning eller kreditkortsbedrägeri)). Det är helt ok att föra över pengar till en vän som cashar ut, så länge pengarna inte kommer från en direkt insättning.

 

Vid större överföringar kan vi behöva ytterligare information från parterna. När du gör överföringen så kan du klicka på "Special instructions for support..." för att bifoga information själv. Du kan också skriva till security@pokerstars.com och beskriva din situation efter att ha gjort överföringen in klienten, eller i förväg om du skulle ha några frågor.

 

/Martin K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...