Gå till innehåll

The Nordic Freeroll


PokerStars_Johan

Recommended Posts

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

;831571']11 nov Nordic freeroll [66786900] Ligger redan uppe.

 

Här är det snabba puckar! Jag har bett PokerStars_Johan återkomma med ytterligare information angående våra Nordic Freerolls så fort han kommer tillbaka.

 

Men snälla korta anmälningstiden till högst 3-4 timmar innan start.

 

Förslaget har vidarebefordrats, vi återkommer så fort vi vet mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har precis börjat spela på Pokerstars och har reggat mig till The Nordic Freeroll, där 1-9 vinner entry till Daily Fifty Grand. Men när startar Daily Fifty Grand? (The Nordic Freeroll börjar idag 19.00, svensk tid. Men jag hittar ingen information alls på när Daily Fifty Grand är.)

 

/Kritan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har precis börjat spela på Pokerstars och har reggat mig till The Nordic Freeroll, där 1-9 vinner entry till Daily Fifty Grand. Men när startar Daily Fifty Grand? (The Nordic Freeroll börjar idag 19.00, svensk tid. Men jag hittar ingen information alls på när Daily Fifty Grand är.)

 

/Kritan

 

Hej Kritan,

 

Daily Fifty Grand går dagligen kl 15.00 ET, d.v.s. 21.00 svensk tid.

 

Du hittar dem lättast genom att välja 'Tourney'-fliken följt av 'Regular' och 'Medium'-flikarna. Klicka i filtret "Show registering/upcoming only så blir det mindre att skrolla igenom också.

 

Lycka till vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har precis börjat spela på Pokerstars och har reggat mig till The Nordic Freeroll, där 1-9 vinner entry till Daily Fifty Grand. Men när startar Daily Fifty Grand? (The Nordic Freeroll börjar idag 19.00, svensk tid. Men jag hittar ingen information alls på när Daily Fifty Grand är.)

 

/Kritan

15:00 ET, alltså 21:00 varje dag..

 

EDIT: du har ju redan fått svar :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att man kan spela detta så bra och sen bli utslagen av nån från toronto I the nordic freeroll., spelar ingen roll att han inte kan få betalt sen

The damage is already done , han ska inte vara där från början,

det finns också oerhört många som ska komma från Danmark o Sverige men snackar engelska i chatten och påsta att de har precis flyttat hit och kan inte prata språket än,det verkar minst sagt lite suspekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att man kan spela detta så bra och sen bli utslagen av nån från toronto I the nordic freeroll., spelar ingen roll att han inte kan få betalt sen

The damage is already done , han ska inte vara där från början,

det finns också oerhört många som ska komma från Danmark o Sverige men snackar engelska i chatten och påsta att de har precis flyttat hit och kan inte prata språket än,det verkar minst sagt lite suspekt.

 

Precis vad jag också har påpekat, obehöriga ska bort FÖRE tuneringen

 

Det är samma sak med Aftonbladets turneringar, oerhört många obehöriga, och som du säger " spelar ingen roll att han inte kan få betalt sen

The damage is already done , han ska inte vara där från början.."

 

Vad jag inte längre fattar heller, är att man öppnar reg ex till Aftonbladet 3-4 dagar före turneringstarten, kanske fler dagar än så( frirullen med 2000 dollar ), igår, precis som i "Nordic .." är det massor av "sitting out" vid borden -

 

Det kan inte vara rimligt att det finns spelare som har "turen" att få sitta ensam vid Aftonbladets frirullar och hinna plocka på sig en massa gratismörkar , och därmed har spelare kanske fått ihop 10 000 spelmarker innan alla "sitting out" är borta

 

Till ansvariga på Pokerstars - begränsa anmälningstiden till Aftonbaldet till högst 2 - 3 timmar för att minska alla dessa "sitting out" - på andra turneringar är det ibland bara 1 timmes reg. tid...

- det slår fel mot andra spelar när en snubbe kan sitta och plocka ihop 10 000 marker utan spelmotstånd - det ger oerhörda fördelar för den spelare som har turen att få sitta själv vid bordet en lång stund - medans på ett annat bord kan det vara fullt och full kamp om varje dyrbar spelmarker- det är inte pokerspel på lika villkor. för de som ha anmält sig.

 

Hoppas ni förstår vad jag menar - begränsa anmälningstiden till turneringarna.

 

Det är annan sak om man har betalat för sin plats för 1 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tomtah - Det låter väldigt underligt, hade du möjligen inte loggat in? Då kommer "log in"-knappen upp istället.

 

RIK_123 - Visst är det tråkigt, men precis som vi sagt tidigare i tråden är det något vi jobbar på. Det är givetvis inte meningen att det skall delta spelare som inte är behöriga. Ser du någon som du misstänker vara ej behörig att spela turneringen så var vänlig att skicka in ett mail till support@pokerstars.com.

 

CecceH - Turneringen är väldig jämlik i sig då alla har samma förutsättning att anmäla sig och delta. Alla har precis lika stor chans att hamna vid ett gynnsamt bord och det är därmed inte orättvist på något sätt. På vilket sätt är det annorlunda om man har betalat 1 dollar för en turnering?

 

Vi kommer i denna upplagan av The Nordic Freeroll inte att begränsa anmälningstiden då turneringen marknadsförs genom olika medier och vi menar att det är en service till spelarna om de kan registrera sig så snart de har blivit uppmärksammade om turneringen. Det gör att registreringen är öppen långt i förväg. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det snabba puckar! Jag har bett PokerStars_Johan återkomma med ytterligare information angående våra Nordic Freerolls så fort han kommer tillbaka.

 

Idag är sista dagen som turneringen går kl. 19.00, hädanefter kommer de att gå kl. 21.00 som de gjorde tidigare.

 

Hälsningar,

 

Martin K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är sista dagen som turneringen går kl. 19.00, hädanefter kommer de att gå kl. 21.00 som de gjorde tidigare.

 

Hälsningar,

 

Martin K

 

 

Vad är anledningen till detta tidsbyte? Spelade en gång när det var den starttiden, och jag lyckades ta mig till finalbordet, men då var typ klockan 02.00. Det känns lite sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu är det väl för mycket!!!!!

'

:evil: :evil:

 

Igår spelade jag igen , gick bra som vanligt länge var bland topp 20 med 100 kvar, sitter vid bordet och det finns många raisar , jag har upp o ner straight flush drag o färdig stege , kan lägga mig ifall nån annan har bättre flushdrag men jag har nötterna i det läget och var committad(this is neither here nor there) , iaf jag förlorar det mesta va min stack och han som tar potten säger till mig

"Kommer du inte ihåg mig RIK_123?"

"nej"

"du tog ut mig innan"

"jaha i en annan turnering?"

"nej i denna innan, jag hette nåt annat"

"va"

"ja så där fick du hahaha lol"

 

Jag menar inte nog med att obehöriga är med , folk är med 2 gånger också Va Fan!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej RiK 123,

 

Det är otillåtet att spela med mer än ett konto, oavsett om det är play money, freeroll eller med riktiga pengar.

 

Misstänker du någon, eller om någon antyder att de har mer än ett konto vänligen att rapportera det till support@pokerstars.com. Vi tolerar det lika lite som du.

 

Vi arbetar dagligen förebyggande mot den här typen av fuskande. Tyvärr finns det dom som tror att det inte är fusk på riktigt när det de spelar en freeroll, av någon konstig anledning. Det är helt fel, det är givetvis helt otillåtet.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...