Kallekula19 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 E live chatten borta för gott? eller e det tillfälligt? När jag skulle kontakta live chatten som alltid funkat för gick det bara att maila. Citera
riverwild Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Samma här för mig! Vad händer? Citera
ParadiseOscar Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 E live chatten borta för gott? eller e det tillfälligt?När jag skulle kontakta live chatten som alltid funkat för gick det bara att maila. Livechatten är öppen mellan 10 och 18.30 måndag-fredag samt 11-18.30 lördag och söndag. Mvh ParadiseOscar Citera
Kallekula19 Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Ganska otroligt att man låter en livechatt bara vara öppen några timmar per dag, när folk spelar 24 timmar om dygnet. Citera
SouthEast Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Livechatten är öppen mellan 10 och 18.30 måndag-fredag samt 11-18.30 lördag och söndag. Mvh ParadiseOscar Bra tider för en bank eller en liten butik. Konstiga tider för en pokersite. De flesta kommer väl online och börjar spela efter 18.30? Kanske blir för stor anstormning på livechatten så att ni inte orkar hålla den goda servicen på kvällstid som ni har på dagtid!? Fick häromdagen hjälp på 30 sekunder av svenska livechatten. Citera
ParadiseOscar Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Jag kan hålla med er om att livechattens tider inte är optimala. Det är dock under dessa tider vi har svensk bemanning och således då vi har möjlighet att hålla chatten öppen. Med det inte sagt att vi inte lyssnar på er kritik och vi ska se om vi kan hitta en lämplig lösning på det här. Mvh ParadiseOscar Citera
aloep02 Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 men ni hade ju dygnet runt för några veckor sedan. vad har ändrats? Citera
aloep02 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 SportingBet reps, var är ni? När du hade livesupport 24/ 7 innan, vad har ni gjort med allt folk efter det? Citera
ParadiseOscar Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 SportingBet reps, var är ni? När du hade livesupport 24/ 7 innan, vad har ni gjort med allt folk efter det? Nej, vi har tyvärr aldrig haft 24/7, men chattarna har dirigerats om till vår egen support istället för Boss Medias dygnet runt-öppna. Det finns både fördelar och nackdelar med detta och vi funderar på hur vi ska kunna lösa det på bästa sätt. Mvh ParadiseOscar Citera
Recommended Posts