jaha81 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Hej, för tillfället spelar jag enbart fullring NL200 4 bord samtidigt. Ifall jag senare skulle vilja gå upp i nivå till NL400 så finns det knappt några fullringsbord alls. Funderar på att gå ner i nivå och lära mig shorthanded och sen testa på högre nivåer när min bankrulle tillåter det. Hursomhelst, eftersom sh kräver större koncentration kanske jag inte kan spela lika många bord, så min fråga är helt enkelt: Ni som spelar sh runt Nl200 och uppåt framgångsrikt, hur många bord spelar ni i taget? Citera
wheelinho Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Helt olika från person till person skulle jag säga, men normalt tror jag reggs ligger mellan 4-6 bord, vissa uppåt 8-10 också Citera
svint0 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 8 bord är enkelt. Då hinner jag ju chatta på MSN utan att tappa fokus Citera
jensax Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Ca 800 händer i timmen, vilket betyder mellan 6-10 bord beroende på sajt. Citera
strater Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 beror ju rejält mycket på din spelstil med Citera
Pey Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Tror det är bättre att börja på få bord och känna av vad du klarar av snarare än att hoppa rakt in på 8 bord ifall många som svarar rekommenderar det. Tycker själv det är svårt att spela mitt A game på fler än 3 bord, men jobbar på det Citera
Mike86 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 12 bord utan problem men då kan jag max prata med 2 pers aktivt på msn samtidigt... Citera
Tottyville Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 12 bord utan problem men då kan jag max prata med 2 pers aktivt på msn samtidigt... Jag slutar oftast plus minus noll i slutet av månaden när jag fått min rakeback. FYP Citera
Mike86 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 FYP Ehh?? Hittills denna månaden är jag 11 inköp plus, och därtill saftig rb så fattar inte vad du menar... Citera
Phew Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Ehh??Hittills denna månaden är jag 11 inköp back, men därtill saftig rb så fattar inte vad du menar... FYP Citera
sturedenstore Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 För tillfället 4 bord, beror dock på min kassa upplösning och svs jättebord. Citera
KallOödmjukDiva Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Ni e ju fan galna, med 4st bord uppe ligger man på gränsen till full koncentration på varje bord, håller mig till 2st Turbo bord på SvS, 5-manna bord. Citera
strater Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 fyfan va ja stör mig på turboborden som inte går ta bort från queuen... Citera
sturedenstore Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 fyfan va ja stör mig på turboborden som inte går ta bort från queuen... Då är vi två! Citera
gregcadillac Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 fyfan va ja stör mig på turboborden som inte går ta bort från queuen... Då är vi tre! Citera
FitterHappy Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 fyfan va ja stör mig på turboborden som inte går ta bort från queuen... Da ar vi fyra! Citera
svensson33 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Hej, för tillfället spelar jag enbart fullring NL200 4 bord samtidigt. Ifall jag senare skulle vilja gå upp i nivå till NL400 så finns det knappt några fullringsbord alls. Funderar på att gå ner i nivå och lära mig shorthanded och sen testa på högre nivåer när min bankrulle tillåter det. Hursomhelst, eftersom sh kräver större koncentration kanske jag inte kan spela lika många bord, så min fråga är helt enkelt: Ni som spelar sh runt Nl200 och uppåt framgångsrikt, hur många bord spelar ni i taget? man missar mycket info... när du spelar fler bord. poker är et spel om informatinon. vinner du. fortsätt då spel bord. eller testa några bord. och se om du vinner mer. bygg en stor bankrulle innan du testar. de är bästa som spelar på NL400. de som byggt bankrulle. och oljemiljonnärer mm som har mycket pengar. och tycker det är kul att spela på de högsta borden. är en av de bästa headups spelarna. kan du vinna mycket. när du spelar mot olje... och hobbyspelarer en hobbyspelare är en person som kan förlora mycket. och ända har några 100 miljoner eller miljard kvar på banken. Citera
jojje2k Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 man missar mycket info...när du spelar fler bord. poker är et spel om informatinon. vinner du. fortsätt då spel bord. eller testa några bord. och se om du vinner mer. bygg en stor bankrulle innan du testar. de är bästa som spelar på NL400. de som byggt bankrulle. och oljemiljonnärer mm som har mycket pengar. och tycker det är kul att spela på de högsta borden. är en av de bästa headups spelarna. kan du vinna mycket. när du spelar mot olje... och hobbyspelarer en hobbyspelare är en person som kan förlora mycket. och ända har några 100 miljoner eller miljard kvar på banken. Citera
Rebonius Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 hur många bord spelar ni i taget? Som mest runt 16-17. Då kan jag verkligen inte göra något annat. Men runt 12-13 brukar annars passa rätt bra för mig. Citera
kausti Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Spelar 8 samtidigt i stort sett jämt. Dock spelar jag bara NL50, och är väl sisådär som spelare. Men grind + grind + grind = plus hittills iaf... Citera
jaha81 Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Kör ni med flerskärmssystem eller med pyttesmå bord? Fattar verkligen inte hur nån kan spela 12 bord och samtidigt ha tid över till annat.. ni som gör det, har ni vpip mindre än 10 då lr? Citera
astienastie Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 8 st bord på NL600 och NL1000. Funkar prima. Citera
astienastie Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 man missar mycket info...när du spelar fler bord. poker är et spel om informatinon. vinner du. fortsätt då spel bord. eller testa några bord. och se om du vinner mer. bygg en stor bankrulle innan du testar. de är bästa som spelar på NL400. de som byggt bankrulle. och oljemiljonnärer mm som har mycket pengar. och tycker det är kul att spela på de högsta borden. är en av de bästa headups spelarna. kan du vinna mycket. när du spelar mot olje... och hobbyspelarer en hobbyspelare är en person som kan förlora mycket. och ända har några 100 miljoner eller miljard kvar på banken. Hur många pingviner har hoppat av ditt flak då? Citera
Recommended Posts