Gå till innehåll

Hur arg blir du när du har en förlorande session.


Pedroboy

Hur arg blir du av en förlorande session  

132 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur arg blir du av en förlorande session



Recommended Posts

Bara en session?Knapp 2:a.Den som bryter ihop efter en kass session borde fan ha stryk.

Nu är jag inne i en månads downswing o då kan vi snacka lite aggrokänslor:

Könsorden haglar,riggteorierna är inte längre teorier,kärringen sover i soffan,grannarna går omvägar o kattjäveln håller sig undan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en session?Knapp 2:a.Den som bryter ihop efter en kass session borde fan ha stryk.

Nu är jag inne i en månads downswing o då kan vi snacka lite aggrokänslor:

Könsorden haglar,riggteorierna är inte längre teorier,kärringen sover i soffan,grannarna går omvägar o kattjäveln håller sig undan!

 

Fy fan vad bra! Roligast på länge... Själva har jag knappt aldrig haft en vecka där jag har gått minus o allt varit frid o fröjd. Poker är ju jättenkelt att tjäna massa pengar på. Jobba?

 

Detta tills senaste månaden där jag har förlorat nästan hela rullen och INGENTING funkar! Helt sjukt har det varit och pokern som stort intresse och framtida inkomst har spoilerats totalt... Trodde verkligen inte att detta kunde hända mig.

 

Just nu kanske en 7:a på ovan skala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad bra! Roligast på länge... Själva har jag knappt aldrig haft en vecka där jag har gått minus o allt varit frid o fröjd. Poker är ju jättenkelt att tjäna massa pengar på. Jobba?

 

Detta tills senaste månaden där jag har förlorat nästan hela rullen och INGENTING funkar! Helt sjukt har det varit och pokern som stort intresse och framtida inkomst har spoilerats totalt... Trodde verkligen inte att detta kunde hända mig.

 

Just nu kanske en 7:a på ovan skala.

 

Att det kan vara å bli så jävligt.

 

Helt uppenbart skall vi alla den vägen vandra. Som en pilgrimsfärd för pokerspelare. Du måste helt enkelt råka ut för den någon gång under din karriär vad det verkar, annars har man inte haft en riktig karriär.

 

Men ve den dagen, ve den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...