Pedroboy Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Du ska här rösta på hur arg du blir av en session där du förlorar. Rösta även i motsvarnade del för hur glad du blir när du vinner en session http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/41098-hur-glad-blir-du-naer-du-har-en-vinnande-session.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 en 7a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 skulle rullen torskas, 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 1:a edit: 9:a när man gått igenom sin första 50 000 händers-downrush.. 6:a när man går igenom den andra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 en 9a FÖRHELVETE:-x :-x :-x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 6a på en normal session, om jag tappar ett stort + 8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 4:a ,,ibland 6:a, men då åker även snusdosorna in i väggen, med det är mer sällan att det händer, och har ingen lust att börja tapesera om p g a pokern..så jag har lugnat ner mig,,,liksom inte bra för spelets gång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 4 men ökar väl med 1 för varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 1. Varför bli sur? bara bestämma sig att inte bli arg/sur. Inte mår man något bättre för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 show me a good looser then his a looser 8-9a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Röstade på 9, men inte är det självmord man överväger. I stället går jag och lägger mig med mordtankar i sinnet. Man föreställer sig hur man skulle gå till väga för att kunna tortera och ta livet av de individer som har bestulit en, inte spelare utan nätverksansvariga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 har nu en förlust/tilt-session och kan säga att jag vill byta 7an mot 9an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 har nu en förlust/tilt-session och kan säga att jag vill byta 7an mot 9an Lugnt. Jag stejkar med en NL100-rulle om du gular. Det är du iallafall värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 show me a good looser then his a looser 8-9a Words of wisdom. 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Word's off wisdom. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Bara en session?Knapp 2:a.Den som bryter ihop efter en kass session borde fan ha stryk. Nu är jag inne i en månads downswing o då kan vi snacka lite aggrokänslor: Könsorden haglar,riggteorierna är inte längre teorier,kärringen sover i soffan,grannarna går omvägar o kattjäveln håller sig undan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 3:a, men som tiger eller nån sa: -"Den ökar med en för varje dag";-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Bara en session?Knapp 2:a.Den som bryter ihop efter en kass session borde fan ha stryk.Nu är jag inne i en månads downswing o då kan vi snacka lite aggrokänslor: Könsorden haglar,riggteorierna är inte längre teorier,kärringen sover i soffan,grannarna går omvägar o kattjäveln håller sig undan! Fy fan vad bra! Roligast på länge... Själva har jag knappt aldrig haft en vecka där jag har gått minus o allt varit frid o fröjd. Poker är ju jättenkelt att tjäna massa pengar på. Jobba? Detta tills senaste månaden där jag har förlorat nästan hela rullen och INGENTING funkar! Helt sjukt har det varit och pokern som stort intresse och framtida inkomst har spoilerats totalt... Trodde verkligen inte att detta kunde hända mig. Just nu kanske en 7:a på ovan skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Fy fan vad bra! Roligast på länge... Själva har jag knappt aldrig haft en vecka där jag har gått minus o allt varit frid o fröjd. Poker är ju jättenkelt att tjäna massa pengar på. Jobba? Detta tills senaste månaden där jag har förlorat nästan hela rullen och INGENTING funkar! Helt sjukt har det varit och pokern som stort intresse och framtida inkomst har spoilerats totalt... Trodde verkligen inte att detta kunde hända mig. Just nu kanske en 7:a på ovan skala. Att det kan vara å bli så jävligt. Helt uppenbart skall vi alla den vägen vandra. Som en pilgrimsfärd för pokerspelare. Du måste helt enkelt råka ut för den någon gång under din karriär vad det verkar, annars har man inte haft en riktig karriär. Men ve den dagen, ve den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flyckten Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Ah en 3:a satte jag, fast då har jag inte haft någon längre downswing. Blir mindre och mindre ju mer man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts