Gå till innehåll

Everest planerar "lojalitetsprogram"?


hampulito

Recommended Posts

Zauroman tar orden ur munnen på mig..

 

hampulito du lever dig verkligen in i din dröm om att va pokerproffffs..att skapa ett fackförbund bestående av hyperegoistiska pokerspelare kan ju inte bli annat än succë.. nej hampus min vän..vakna upp ur din dröm och hitta ett tryggt jobb som kan ge dig, frugan och dina barn en framtid

 

 

Det vore dock ganska hysteriskt roligt ifall dom skapar ett "pååååkerspelare" fack :-D Undrar ifall de skulle få med sig tex handels med knegare under 20k sek i månaden i en sympati strejk mot eleka Everest som tar betalt för sina tjänster! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zauroman tar orden ur munnen på mig..

 

hampulito du lever dig verkligen in i din dröm om att va pokerproffffs..att skapa ett fackförbund bestående av hyperegoistiska pokerspelare kan ju inte bli annat än succë.. nej hampus min vän..vakna upp ur din dröm och hitta ett tryggt jobb som kan ge dig, frugan och dina barn en framtid

 

Förstår mig verkligen inte på er. Vad är det för fel i att göra det man kan för att få spela under bättre villkor?

Och jag förstår mig verkligen inte på din attityd mot mig, har du någonsin mött mig vid borden?

Varför tvivlar du så på min förmåga att försörja mig som pokerspelare?

Jag har alldrig titulerat mig pokerproffs men jag har försörjt mig på poker i snart ett år och jag tycker att det gått helt ok.

Om internetpokern dör ut så småningom får jag väll skaffa ett vanligt jobb då. Så länge det går bra att spela poker kommer jag dock göra jag det.

Vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår mig verkligen inte på er. Vad är det för fel i att göra det man kan för att få spela under bättre villkor?

Och jag förstår mig verkligen inte på din attityd mot mig, har du någonsin mött mig vid borden?

Varför tvivlar du så på min förmåga att försörja mig som pokerspelare?

Jag har alldrig titulerat mig pokerproffs men jag har försörjt mig på poker i snart ett år och jag tycker att det gått helt ok.

Om internetpokern dör ut så småningom får jag väll skaffa ett vanligt jobb då. Så länge det går bra att spela poker kommer jag dock göra jag det.

Vad är problemet?

 

.. m.m..etc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. m.m..etc

 

Så om man har problem med stavning så kan man inte försörja sig som pokerspelare?

 

Lägg ner bara, hampulito kom med ett förslag, tycker man det är dåligt kan man väl säga det och inte bete sig som idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom är rätt sugen på att insta-banna för dryga språkanmärkningar. Det är diskriminerande mot vissa grupper, och därför inte önskvärt.

Du sitter bara och väntar på att någon ska kommentera ditt språk i ovanstående inlägg, eller hur? ;-)

 

Till OP:

Jag vet inte om jag tror på "strejkhot" mot pokersiter. Ett företag vill knappast låta sig styras av sina kunders hot, de lyssnar förhoppningsvis på er och tar till sig era argument men ställ inga ultimatum om ni inte är redo att bryta helt med Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår varför du så gärna vill förbättra Everest, det är en bra sida, skön layout med en del nötter som spelar där.

Ska man bara klaga och försöka göra sig rolig är det väl bättre att hålla käften.

Just det som är grejen. Börjar Everest erbjuda förmånliga lojalitetsprogram kommer det ströma tighta vinnande grinders till sajten, vilket gör att nötterna kommer bli en mindre andel, och således blir det sämre värde på sajten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore kalas.

 

Det vore väl ännu mera kalas om någon (icke-svensk) påpekade att i skriftlig kommunikation bör man vara lite mera uppmärksam om att inte blanda ihop svenska termer med engelska sådana än i muntlig kommunikation. :twisted:

 

(Jag måste ha varit byråkrat i mitt förra liv... :roll: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...