Gå till innehåll

Everest planerar "lojalitetsprogram"?


hampulito

Recommended Posts

Det här var det svaret jag fick efter ca 2 veckors väntan.

 

Hej Hampus, Vi har nu fått svar från marknadsavdelningen som meddelar att de ärmedvetna om storspelares missnöje med vårt bonusprogram och arbetar medatt ta fram nya lojalitetsprogram för VIP-spelare som dig. Everest Poker tackar dig för ditt tålamod i detta ärende och för att duspelar hos oss! Med vänliga hälsningar,Spelarsupporten.

 

Tack för ingenting.

Kan man få ett datum elelr vad detta på ett ungerfär skulle innebära?

 

Jag och några andra regulars på nl400 håller på att anordna en strejk på everest alla som är intresserade kan höra av sig i den här tråden.

BltZwtrn kömmer föreslå detta i sin blogg som har ganska många läsare från everest.

http://www.mikelitt.blogspot.com/

 

Om vi får ihop 30 regulars som vägrar spela utan bättre bonus, så rör det sig om ca 300k i månaden vore självklart bättre om vi blir fler,jag antar att det inte kan total ignoreras.

Hörde dock att koendb försökt någonting liknande och att det inte fungerat.

Men bara tillräckligt många är med kommer det bli ändring alla som kan tänka sig att spela på andra siter i väntan på bättre bonus skriv under här så kommer jag med detaljer senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är det väl ganska enkelt att bara byta till en site som är bättre om man är missnöjd?

 

Varför inte försöka förbättra pokerklimatet?

Man kan ju byta under tiden kanske fastnar någon annanstans om det är bra där och everest inte gör någonting åt saken.

Jag gillar everest och vill gärna spela där så jag jobbar gärna lite för att få en förbättring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter faktiskt riktigt bra att dom ska göra något åt det!

Hojta till när det är på G....

 

Ett sådär luddigt svar betyder absolut ingenting domsa för ca ett år sedan att dom skulle börja med turbo sng blev ingenting av det.

Jag kommer snacka med all från nl200 och upp så får vi se hur många som är med.

Alla som spelar lägre är också välkomna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte försöka förbättra pokerklimatet?

Man kan ju byta under tiden kanske fastnar någon annanstans om det är bra där och everest inte gör någonting åt saken.

Jag gillar everest och vill gärna spela där så jag jobbar gärna lite för att få en förbättring.

 

Tja, själv e jag väl lite lat och använder min konsumentmakt på det enklare sättet. Att inte spela där man är missnöjd är ju ett sätt att visa missnöje och därmed förbättra speklimatet. Men om du trivs bäst på Everest så innebär väl det att du är "minst missnöjd" där, och då är det ju förståss bra att använda andra till buds stående medel.

 

Så jag lyfter på min imaginära hatt och hoppas att ni lyckas påverka till det bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte har fel så ska Everest vara rätt fiskigt. Det bör bero på avsaknandet av rb och bra lojalitetsprogram. Ni kanske kanske bör fundera på om ni verkligen vill driva detta.

 

Ni kanske ska tjata så att de inför rakerace. Det hade varit grymt för er regulars. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var det svaret jag fick efter ca 2 veckors väntan.

 

Hej Hampus, Vi har nu fått svar från marknadsavdelningen som meddelar att de ärmedvetna om storspelares missnöje med vårt bonusprogram och arbetar medatt ta fram nya lojalitetsprogram för VIP-spelare som dig. Everest Poker tackar dig för ditt tålamod i detta ärende och för att duspelar hos oss! Med vänliga hälsningar,Spelarsupporten.

 

Tack för ingenting.

Kan man få ett datum elelr vad detta på ett ungerfär skulle innebära?

 

Jag och några andra regulars på nl400 håller på att anordna en strejk på everest alla som är intresserade kan höra av sig i den här tråden.

BltZwtrn kömmer föreslå detta i sin blogg som har ganska många läsare från everest.

http://www.mikelitt.blogspot.com/

 

Om vi får ihop 30 regulars som vägrar spela utan bättre bonus, så rör det sig om ca 300k i månaden vore självklart bättre om vi blir fler,jag antar att det inte kan total ignoreras.

Hörde dock att koendb försökt någonting liknande och att det inte fungerat.

Men bara tillräckligt många är med kommer det bli ändring alla som kan tänka sig att spela på andra siter i väntan på bättre bonus skriv under här så kommer jag med detaljer senare.

 

 

Alltså, är det lagligt att vara så korkad!? :shock:

 

Trodde man var tvungen att ha lite IQ om man spela NL400..men icke...hur fan tror du att det blir ifall de inför hög rakeback? Ta en titt på b2b så får du se, tajtrövar som sitter och har foldingrace!

 

Se till istället och sänk raken, samt begränsa multitablandet. Varför gynna idioter som sitter och grindar sönder en massa bord? :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, är det lagligt att vara så korkad!? :shock:

 

Trodde man var tvungen att ha lite IQ om man spela NL400..men icke...hur fan tror du att det blir ifall de inför hög rakeback? Ta en titt på b2b så får du se, tajtrövar som sitter och har foldingrace!

 

Se till istället och sänk raken, samt begränsa multitablandet. Varför gynna idioter som sitter och grindar sönder en massa bord? :twisted:

 

Självkart ska det vara contributed idiot!

 

Sen att pokerspelare skulle strejka....its so....LOOOOOOOOOOOOOL :-D

 

 

 

Jag tror Everest gärna blir av med de värsta tajtrövarna..gynnar alla andra.

 

Its so lol, läs det uttrycket för er själva några gånger.

 

Och nej everest vill inte gå miste om 2-3 miljoner sek i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zauroman tar orden ur munnen på mig..

 

hampulito du lever dig verkligen in i din dröm om att va pokerproffffs..att skapa ett fackförbund bestående av hyperegoistiska pokerspelare kan ju inte bli annat än succë.. nej hampus min vän..vakna upp ur din dröm och hitta ett tryggt jobb som kan ge dig, frugan och dina barn en framtid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...