Gå till innehåll
PokerStars
2001 grundades PokerStars och har varit en drivande kraft inom onlinepokern sedan dess. Man är idag inte lika marknadsdominerande som förr, men söndagsturneringarna på Stars är fortfarande populära.
• Nätverk: Eget
• Skattefritt: Ja
• Bonus: 4 biljetter till $5 Spin & Go's
PokerStars
2001 grundades PokerStars och har varit en drivande kraft inom onlinepokern sedan dess. Man är idag inte lika marknadsdominerande som förr, men söndagsturneringarna på Stars är fortfarande populära.
• Nätverk: Eget
• Skattefritt: Ja
• Bonus: 4 biljetter till $5 Spin & Go's

Recommended Posts

Postad

Hej jag är en pokerlirare som hittills bara lirat på PP. Har inte varit inne på massor med sajter hela tiden utan hållit mig till en medans jag bygt rulle. Har inget netteller än lr något annat liknande utan för in pengarna direkt från mitt konto.

Nu är det så att jag en tid funderat på att casha ut från PP och byta sajt till troligen Pokerstars och en del jag har fått läsa senaste tiden fick mig att bli lite rädd för PP så...

Vad jag vill är att få lite synpunkter om detta byte ärliga synpunkter och även hur det borde gå till väga på bästa sätt.

Så jag vill ha tipps om bästa bonusar nu när jag börjar på stars... kommer kanske att lägga in 2000 dollar och lira nl 50 och jag lirar inte direkt hur många timmar om dagen som hellst men ett par :P så det måste vara bonusar som är möjliga att klara av. Så vore kul att höra av någon snäll själ som vet eller kanske en sajtrerppresentant kan bjud på lite information :)

Mvh Jaken

Postad

som jag har förstått det hela så att det inte är skattefritt kommer väldigt troligt inte spela någon roll för mig då jag typ enbart är cashgame lirare och inte tar ut speciellt stora summor eftersom jag inte har så stora summor :P

Postad
För att vara världens största pokerrum har de en pinsamt snål bonus.

100%, upp till $50.

Pinsam är det rätta ordet och jag håller med dig till 101% !

Dock gjorde jag en re-load insättning som gick ut den 20 sep i samband med WCOOP som ger blygsamma 25% - vilket är ganska snålt , men eftersom jag spelar mest där, var till lika bra att utnyttja detta.

Annars kan man säga i alla fall att Pokerstars är den site som i särklass är överlägsen på turneringsutbudet/ SnG - som passar alla.och man behöver inte vänta länge förrens alla bord är fyllda

Kolla upp VC poker´s bonus program som är rätt hyggliga - både för ny reg. och gamla spelare - men räkna först ut hur mycket du tänker spela ang. VIP poängsystemet

.

Postad

kommer nog inte att spela så mkt sit n goes lr turneringar inte min grej för är inte så bra på det blir mest cash game och min tanke är att varför inte grinda till stars shop istället för att grinda värdelösa party poäng

Postad

Finns inget som är positivt med stars, håll dig borta o va glad att du aldrig satt in pengar där. Inga bonusar, ej skattefritt, tighta nitts och sen orkar jag inte gå in på mer men värsta klienten jag träffat på är det iaf.

Postad
Finns inget som är positivt med stars, håll dig borta o va glad att du aldrig satt in pengar där. Inga bonusar, ej skattefritt, tighta nitts och sen orkar jag inte gå in på mer men värsta klienten jag träffat på är det iaf.

Okej att de inte har nån bra bonus annars gav ditt innläg inte så mkt till mig. Att det ej är skattefritt har jag redan svarat på att det inte kommer spela stor roll för mig. Du säger att de är tajta spelare där andra har jag sett skriva de är sjukt lösa och varför det annars va den värsta klienten du träffat på är ju välspecifierat och bra.

Postad

Stars har överlägset bäst turneringar samt en trevlig shop, där det för övrigt finns bonusar att köpa.

Att cashgamesen är tighta håller jag med om. Du kommer dock hamna på värre nätverk om du jagar efter de bästa bonusarna!

Postad

Jag är väldigt nöjd med Tellpoker som via affiliates ger den bästa dealen just nu för cashgamespelare tycker jag.

Kolla lite runt på nätet så hittar du rätt affiliate att regga dig på Tellpoker genom.

Spelet sker på Microgaming, gamla Prima.

Postad
Jag är väldigt nöjd med Tellpoker som via affiliates ger den bästa dealen just nu för cashgamespelare tycker jag.

Kolla lite runt på nätet så hittar du rätt affiliate att regga dig på Tellpoker genom.

Spelet sker på Microgaming, gamla Prima.

hur bra trafik har tellpoker på NL50 och NL 100 borden går det att få upp 6 till 8 fullring bord lite då och då?

Postad

funderat på ongame och t.ex. heypoker?

Kör 100% upp till 1.000 USD. Om du mailar supporten och frågar så kan de säkert ordna upp till 2.000 USD. Men då antar jag att du behöver grinda 20.000 VIP på en månad.

Jag har på ca 15h grindat 2.500 VIP på 5 max shorthanded (0,5-1, 1-2). Har $1000-dealen och räknar med att putta in 60h (=$16/h).

• 3 weeks later...