svint0 Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Motståndaren spelar 38/31/X, han är helt sjukt aggressiv. Ibland lite väl galen. Tidigare under sessionen så synade han 120$ på turn med ~210$ bakom med AK högt flushdraw på 7765 brädan. Känner mig ganska vilsen på river. Även om jag ser han kunna spela T9, Q9, K9, alla som jag slår. Men han skulle ju även kunna ha 99, QQ, och KK. Sen finns de väl någon spewigt spelad AJ. Ev. någon färg också? Så vad gör ni på river? Mtp. på att det är 3handat skulle han väl kunna bluffa också! ** Judithe [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Svint0 sitting in seat 1 with $908.10 - RenderMonkey sitting in seat 2 with $199.68 [Dealer] - MaxHawk sitting in seat 5 with $673.95 MaxHawk posted the small blind - $2.00 Svint0 posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to Svint0: , RenderMonkey folded MaxHawk raised - $14.00 Svint0 called - $14.00 ** Dealing the flop: , , MaxHawk bet - $22.00 Svint0 called - $22.00 ** Dealing the turn: MaxHawk checked Svint0 bet - $42.00 MaxHawk called - $42.00 ** Dealing the river: MaxHawk checked Svint0 bet - $125.00 MaxHawk raised - $531.00 Svint0 went all-in - $709.10 ? Svint0 folds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Motståndaren spelar 38/31/X, han är helt sjukt aggressiv. Ibland lite väl galen.Tidigare under sessionen så synade han 120$ på turn med ~210$ bakom med AK högt flushdraw på 7765 brädan. Vad väntar du på? Du har ju alla tiders dröm hand mot en sån fi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hade synat, dock vet jag inte om de är ev+ ** Dealing card to wheelinho: , LuleHF folded wheelinho raised - $20.00 PowerFlush folded ProtiProt folded enzometz folded memys called - $20.00 ** Dealing the flop: , , memys checked wheelinho bet - $28.00 memys called - $28.00 ** Dealing the turn: memys checked wheelinho bet - $68.00 memys called - $68.00 ** Dealing the river: memys checked wheelinho bet - $180.00 memys went all-in - $306.13 wheelinho called - $306.13 (syn) memys shows: , wheelinho shows: , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Är det ett skämt? Sick cooler om du är slagen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Är det ett skämt? Sick cooler om du är slagen bara. Jag bara undrar. För min vektajta vän tycker viket är självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 posta i nybörjarfråor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 posta i nybörjarfråor ord, alltså du säger att Fi är outta line plus att nu har du en underreppad kåk. för helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Känner mig ganska vilsen på river. Även om jag ser han kunna spela T9, Q9, K9, alla som jag slår. Men han skulle ju även kunna ha 99, QQ, och KK. Sen finns de väl någon spewigt spelad AJ. Ev. någon färg också? Så vad gör ni på river? Mtp. på att det är 3handat skulle han väl kunna bluffa också! Skämt eller bad beat-whine? Du är ju inte ett dugg vilsen. Busenkel syn mot den HD:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Jag bara undrar. För min vektajta vän tycker viket är självklart. han kan inte sett att du floppat kåk i sådana fall, missad själv det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Då slår även alla 9´s full. Så lätt syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Mkt enkel syn, speciellt mot en sån FI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Resultat tack! Tror inte du kommer hitta någon här som tycker du ska folda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Vänta nu, du har kåk mot MAXHAWK!! och han raisar dig på river:shock: Öppna barskåpet, ta fram något riktigt fint att dricka, ta timebank, njut en stund och syna sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Vänta nu, du har kåk mot MAXHAWK!! och han raisar dig på river:shock: Öppna barskåpet, ta fram något riktigt fint att dricka, ta timebank, njut en stund och syna sedan. Precis vad jag tänkte när jag synade Ville bara se om alla tyckte som jag, då min vän som tror han är duktig säger att han lätt kunnat folda den på river. Dock så hade lottobögen Hawk hittat QQ! Så de var inte så mycket jag kunde göra. Torska även en 1,2k$ pott mot han strax innan detta. Och även lite senare en där han rear mig pre med 47, floppar 447 mot mitt nutflushdraw med 2 överkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Dock så hade lottobögen Hawk hittat QQ! Så de var inte så mycket jag kunde göra. Isåfall var det vik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Isåfall var det vik. Precis, rätt uppenbart att det enda han kunde ha där var quads. Vad skulle han annars ha trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Ja vad ska han ha lixom:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 slå om pre, beta mer på turn, blixtsyna river, sluta whina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts