price Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Är det här Jonas Svensson? mrghost: Låter Ola svara på det själv sen. Japp. Heja Jonas ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 Han har ju inte så mycket chips, 11200, men ska försöka hålla koll på honom dag två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Hur går det för Michael Johansson? tror han spelar för Martins Poker. Han har glajjor och är lite klädsamt kraftig /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 Har för mig jag sett en kille som passar in på den beskrivningen Loudmouth men jag hittade honom inte när jag var inne i lokalen nu :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Har för mig jag sett en kille som passar in på den beskrivningen Loudmouth men jag hittade honom inte när jag var inne i lokalen nu :-/ Ok, tack. Bara hoppas att han hade pissepaus eller att du är lite halvblind då. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vlade_Divac Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Ola går grymt, tycker han har bevisat att han har höjt sig ännu en nivå i sitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Ser inte Mattias Andersson i era uppdateringar längre:cry:. Har han åkt ut eller har ni bara missat honom? Senast jag hörde från honom satt han på Haugens bord och hade nyss dubblat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Såg honom i början av dagen men inte lagt märke till honom sen. Ska hålla utkik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OgGiE Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Hur ligger svenskarna till på den totala chipcounten? Finns det någon chipcount för hela fältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Inte så många kända kvar och det är svårt att räkna tillförlitligt, det är många 100-marker i spel och rosa marker är värda 10 000, slitna röda är värda 500. Men jag ska försöka kolla lite utlänningar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Några namn jag lånade från pokerstarsbloggen: Pascal Perrault 185K Surinder Sunar 180K Roland de Wolfe 80K Chris Moneymaker 65K Katja Svendsen 150K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Hur ligger svenskarna till på den totala chipcounten? Finns det någon chipcount för hela fältet? Chipcount efter dag tre hittar du här http://www.poker.se/eptlondon_07.php . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Såg honom i början av dagen men inte lagt märke till honom sen. Ska hålla utkik! Han hade tydligen åkt mot morbo, all in pre AQvsAJ Q77 turn K? river 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Kommer det finnas någon live-webcast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Kommer det finnas någon live-webcast? Ja, den börjar 16.30 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Obrovic heter han. Det finns bara en av dom och det är David. Ingen Niclas! För övrigt gör han sin första riktigt live turnering (bortsett från sateliten som han kvalade in på) Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 _ekan_ : Live webcasten visas på http://www.eptlive.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Ute på 35e plats, 32 ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Ute på 35e plats, 32 ITM. Trodde det var runt 50 ITM, trist att höra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 OT nu men hejja stenmark: "Im a great believer in luck, and I find the harder I work, the more I have of it." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 ...Edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Obrovic heter han. Det finns bara en av dom och det är David. Ingen Niclas!För övrigt gör han sin första riktigt live turnering (bortsett från sateliten som han kvalade in på) Heja heja! Riktigt stort av David. Go GO GO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Haha sjukaste handen på tv bordet Raise från Roland de Wolf, Katja Svensson Reraisar och har inne i princip hela sin stack. Killen efter Katja stoppar in sin stack vilket är typ ett par tusen mer än vad Katja raisade. Alltså måste Katja syna med vafan som helst. Roland lägger sig och både Katja och killen till vänster om henne är lite små generade över att visa sina kort. Katja har 4 5 i klöver, en lite skön steal. Då borde man tycka att killen till vänster har ett monster. Han visar med lite tvekan upp 7 8 i hjärter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Fast spanjoren har klonkat som bara den innan så han kan förtjäna lite otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 dog sändningen? edit: igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts