Gå till innehåll

Superuser-konto på Absolute kapat?


Hume

Recommended Posts

  • Svars 262
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

de kan väl bli av med sin licéns?

 

Fast om man ska tro KGC's websida så har dom redan blivit av med den. Och även om dom skulle bli av med den så lär det vara en smal sak att relocate till Costa Rica där det väl inte finns krav på och heller inte något kontrollsystem för online gambling.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag laste allt detta forst idag efter traden om nionio kommit upp och tankte att nu ar det ju januari sa maste val kunna fa se hur allt slutade. Det verkar ju helt sjukt som nagon hade skrivit att det tydligen var flera hundra spelare som vunnit stora turneringar och endast spela en gang. Nagot jag tycker ar skumt ar att om jag inte missminner mig var det val en javla massa krangel att gora sin forsta withdraw pa AP ?? Sa om det da ar manga som endast spelat 1 turnering och vunnit kan det val inte va svart for en tredje part att se var pengarna gatt ???

 

T.ex han som blev inbjuden pa 2+2 att aka ner dit. e val ta med en lista pa alla dem och kolla deras idn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, mejlet som bekräftar är fejk och det finns ingen annan data än ett par tusen HH:ar.

 

Så långt hade jag sett, men sen såg jag en massa inlägg om "bra jobbat, bra jobbat som fan" av diverse respekterade namn. Jag måste alltså ha missbedömt tidsaspekten och läst inlägg skrivna innan Trambo förklarade sig, i tron att de var skrivna senare. Fan. Eller, jippi kanske.

 

Någon mer än jag som känner den underliggande, dallrande frustrationen bakom det inlägget....?

 

Banna honom igen!

:mrgreen:

 

Haha :)

 

Men det är helt sjukt. D-jarl kommer in och påstår att han skulle kunna spela 1000 SnG på 24 timmar - "kanske 1200 st" - så då måste jag ju svara med ett "n*gga what?". Blir följaktigen avstängd ett par dar för "circumventing the profanity filter". Ca en kvart innan jag tillåts tillbaka på pf. Rätt sjukt på flera plan imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...