Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ingen speciell read på fi då jag inte suttit många varv. Men bordet verkar vara väldigt actionladdad.

Har som sagt slagit mig ner rätt nyligen men hunnit 3-bettat två gånger innan denna hand, dock utan att få syn.

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, September 12, 2007 4:44:22 PM

Eva 12 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: mpee (2285.90)

Plats 2: bogzor (1668.80)

Plats 3: snoka23 (2297.90)

Plats 4: MollyMolly (213.96)

Plats 5: gregen (1559.90)

mpee lägg LM 5.00

bogzor lägg SM 10.00

** Giv **

mpee [Kk, Kr]

*** Bet Runda 1 ***

snoka23 Lägg

MollyMolly Lägg

gregen Höj till 40.00

mpee Höj till 150.00

bogzor Lägg

gregen Syna 150.00

*** Flop(Board): *** : [4k, 8k, 9h]

*** Bet Runda 2 ***

mpee Satsa 250.00

gregen Syna 250.00

*** Turn(Board): *** : [4k, 8k, 9h, Eh]

*** Bet Runda 3 ***

mpee Passa

gregen Passa

*** River(Board): *** : [4k, 8k, 9h, Eh, 4h]

*** Bet Runda 4 ***

mpee Passa

gregen Satsa 730.00

mpee SYNAR...bra eller anus?

Bra spelat? :-?

Postad

NH, han har en patetiskt spelad 4a typ 45s eller ett sprucket flushdrag bra ofta här tror jag, och du får 2:1. Jag skulle spela likadant mot en misstänkt donk. Stor cred till fi om han har Axcc och bettar river såhär, då blir jag impad faktiskt.

Postad

Har inte speciellt mycket att tillägga då era tankebanor ligger i samma bana som min egen. Fi ska vi inte heller nu i efterhand ge någe credd, han satt inte på Ax, inte heller ett drag och absolut inte KQk :mrgreen: . JJ var faktiskt allt fi kunde flasha med.

Postad
Har inte speciellt mycket att tillägga då era tankebanor ligger i samma bana som min egen. Fi ska vi inte heller nu i efterhand ge någe credd, han satt inte på Ax, inte heller ett drag och absolut inte KQk :mrgreen: . JJ var faktiskt allt fi kunde flasha med.

vilket osökt för en in på frågan om det är en värdebet eller bluff? uppenbarligen en bluff men en dum-i-huvet sådan är min idé :P

Postad
vilket osökt för en in på frågan om det är en värdebet eller bluff? uppenbarligen en bluff men en dum-i-huvet sådan är min idé :P

Ja det kan man ju fråga sig, personligen tror jag inte han tänkte speccielt mycket alls.

Har kommit underfund med att det är väldigt lönsamt att check/syna rivern på SvS, aldrig upplevt så mycket värdelösa bluffar i mitt liv.

Postad

själv har ja precis börjat på svs (mums säger jag) och har aldrig sett så många "bluffar" (med bästa handen, dom visar stolt upp ett lågt par efter att man gråtfoldat ess-hög för man vet han har skit) men framförallt aldrig så många checkningar bakom med uppenbara värdebets, underbart! :P