wallberg_ Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Tja! Har försökt läsa mig till vilket verktyg jag skall använda mig utav när jag vill analysera och bokföra mitt SnG-spel? Är det PO eller PT, eller finns det ngt ytterliggare att testa? Vore kul att höra vad ngn SNG-grinder här på PF använder. Vill utveckla mitt på ett enkelt och smidigt sätt. Tack på förhand! Citera
Juggler Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Var spelar du? Jag kan rekommendera Tourneymanager Citera
wallberg_ Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Postad 11 September , 2007 Spelar mestadels på Stars! Tack för tipset! Citera
Blattanfejan Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Om du är ute efter en ICMverktyg är sngwiz bra för Stars Citera
Cyntax Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 SngEGT kanske skulle passa? (har inte testat det själv) Citera
Henke-Jo Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 jag spelar på ladbrokes och skulle vilja ha ett pogram som hjälper mig att visa motståndarnas stats och att analysera med i efterhand vilka pogram ska jag välja då kan tänka mig flera pogram Citera
motalla Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Något bra SNG program som funkar till ongame(towergaming)?? Citera
wallberg_ Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 tack för hjälpen än så länge. har börjat använda mig utav tourneymanager vilket är otroligt bra. smidigt och lätt. Nu vill jag även kunna analysera mina motståndare då jag märker att jag möter rätt så samma spelare hela tiden! Vill få upp informationen på bordet och det är viktigt att det fungerar med multitabling. Lite kategorisering av spelarna och statistik ungefär. Också analys av mitt eget spel är viktigt. V ilket rekommenderar ni? Tänk på att det inte är på högsta nivå än så länge så ett lite lättare prog underlättar avsevärt. ty i förhand.. Citera
dasgrosse Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Lättast och bäst är nog de du sj nämn. PT eller PO visar väl båda stats från dina motståndare tror jag. Detta gör ju inte te.x tourneymanager. Citera
Recommended Posts