CecceH Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Hej.Det beror inte på naturliga svängningar, jag är riktigt bra på att spela poker tills det vänder ../ Om det nu " inte beror på nartuliga svägningar", och inte trötthetssymtom, och koncetrationsvårigheter ....då måste det vara spelnerverna som krånglar !? Du får börja knapra på frysskåpsistärningar och få mer "is i magen" Hoppas i alla fall att du lyckas få ordning på det hela. ---------------------------------------------------------- HataB2b - Forumets nya Amfetamin-Kran! Har alltid misstänkt att en sådan handel sker på detta forum ..och det inte utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 HataB2b - Forumets nya Amfetamin-Kran! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 HataB2b - Forumets nya Amfetamin-Kran! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Det sjuka är att utan att märka det innan det är för sent, tar jag helt värdelösa risker som jag aldrig skulle gjort annars.. Och det är JUST DÄRFÖR som du inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddock Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Och det är JUST DÄRFÖR som du inte är bra. Precis, men likt förbaskat spelar jag i princip varje gång upp flera hundra procent innan jag dalar.. MVH/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dddanne Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Jag tror att du blir alltför självsäker och tror att du kan vinna mot världen, försök att inte tappa respekten för pengarna och dina motspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheJaguar Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Hold altid pauser. Spil 1-2 timer og hold så en pause. - Husk at spise mad - Husk at drikke vatten - Hold dig til et bestemt koncept, der er indrettet efter bordets dynamik - VIGTIGST: HOLD PAUSER! - Vær bevidst om, at du taber nogle hænder, hvor du er storfavorit. Det kommer helt sikkert til at ske. Og det er okay. /TheJaguar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddock Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 Har haft sjuk oflyt nu i dagarna. Ex en sopa som jag spelat skiten ur tidigare skulle som vanligt bluffa med dealerknappen, jag sitter på aa, killen höjjer 20, jag höjjer 20, killen synar, floppen kommer 567 killen går all in, känns kymigt men jag vet han bluffar o följer. Hans hand 89... Satan va sur jag vart:) en jävla massa andra värdelösa händlser. Dock drog jag in en slant på en straigtflush, det kändes skönt:) Efter att ha förlorat över 3k på en kväll på rent oflyt ska jag nog spendera en månad framöver med yoga och läsa pokerböcker tror jag.. MVH/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zauroman Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Det är alltid välidgt viktigt att hälsa på fröken höger innan en grind session. Annars sitter man bara där småsugen och porrsurfar samtidigt, och det är inte nöten direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Har haft sjuk oflyt nu i dagarna.Ex en sopa som jag spelat skiten ur tidigare skulle som vanligt bluffa med dealerknappen, jag sitter på aa, killen höjjer 20, jag höjjer 20, killen synar, floppen kommer 567 killen går all in, känns kymigt men jag vet han bluffar o följer. Hans hand 89... Satan va sur jag vart:) en jävla massa andra värdelösa händlser. Dock drog jag in en slant på en straigtflush, det kändes skönt:) Efter att ha förlorat över 3k på en kväll på rent oflyt ska jag nog spendera en månad framöver med yoga och läsa pokerböcker tror jag.. MVH/ Att höja med 89 först in från knappen är inte en bluff, det är standard. Spelar du FL? Annars är din minraise med AA ur position väldigt fiskig. Det mesta som du säger i den här tråden tyder på att du inte är bra på poker. Men, om det nu stämmer att du nästan alltid ökar stacken med 2-300% innan du börjar torska. Sluta spela när du ökat med 199% eller mer. Spela inte en hand till! Idiotsäkert ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Det är alltid välidgt viktigt att hälsa på fröken höger innan en grind session. Annars sitter man bara där småsugen och porrsurfar samtidigt, och det är inte nöten direkt! Är du tokig? 3 gånger om dan, 6 dagar i veckan, det skulle jag aldrig orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddock Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 Att höja med 89 först in från knappen är inte en bluff, det är standard. Spelar du FL? Annars är din minraise med AA ur position väldigt fiskig. Det mesta som du säger i den här tråden tyder på att du inte är bra på poker. Men, om det nu stämmer att du nästan alltid ökar stacken med 2-300% innan du börjar torska. Sluta spela när du ökat med 199% eller mer. Spela inte en hand till! Idiotsäkert ju... Hej jag säger inte att jag är "skolad" men jag förlorar som sagt väldigt sällan innan jag blir trött efter en timma eller så. Och då jag spelat i nått år så tror jag inte det beror på ren tur. Ang höjjningen så var det bara han och jag kvar, och du kan glömma man höjjer så mkt med 89 om man sitter vid ett 1-2kr bord med dem korten i hand, samt att om jag skjulle contra o höjja mkt skulle han sannorlikt lagt sig, vilket iof inte vore så dumt i efterhand, men chansen att vinna var ju överhängande innan flopp. Spelar fö bara nl, och har många andra sjukliga drag förutom att ej kunna sluta i tid:) MVH/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddock Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 Har nu funnit ett gammalt uppgett forum som passar mig, sit'n'go:) Har vunnit 3 på linje nu:) O nu ska jag sluta för nu e jag trött:) MVH/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddock Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 Förlorade allt jag hade på den klienten.... Nä nog självömkat nu. MVH/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Det är alltid välidgt viktigt att hälsa på fröken höger innan en grind session. Annars sitter man bara där småsugen och porrsurfar samtidigt, och det är inte nöten direkt! Man kan iförsig kombinera har testat och det har blivit ett grymt plus varje gång:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Förlorade allt jag hade på den klienten....Nä nog självömkat nu. MVH/ Ajdå, en timme senare Ovärt. Du borde lyssnat på din kropps klocka Det kommer du lösa snart tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts