Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Har inte skrivit på ett tag... Men har bra skäl, då jag har flyttat!

Vart verkligen snabba puckar då jag o tjejen fick flytta in mer eller mindre direkt.

Så nu bor vi i Saltsjöbaden centrum (tippen) i en ganska stor 1a. Tanken är ju att hitta ngt större ganska omgående. Men orkade verkligen inte bo kvar i den gamla lägenheten efter att det började bli sprickor i taket hos grannen under och det fanns en viss risk att allt skulle rasa ihop:shock:

 

 

Så nu är en ny säng, fet tv/förvaringsmöbel och en massa annat smått och gott inhandlat och monterat. Fortfarande mkt att göra dock, så lär inte bli så mkt poker på ett par dagar. Grymt härlig lägenhet är det iaf och ska bli riktigt kul att flytta ihop med tjejen "på riktigt"!

Plus att man nu snabbt kan ta sig in till stan om Krac skulle få för sig att ta en "randomtisdag";)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

shit, hur fan kom det sig? trodde du trivdes i din lght ute i ingenstans :)

 

fö tisdag imorrn :)

 

Hittade en riktigt najs lgh här samtidigt som det kändes som min höll på o ramla sönder.....

 

Hehe det har du rätt i, lite mkt att stå i här atm, men ngn öl kanske kan slinka ner;)

Btw, skaffat lur än? Aja loggar in på msn så fort jag fixat en del här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man måste ju faktiskt erkänna att man fick hålla sig i skinnet ibland på klubben. 8-)

 

Hoppas du inte tar illa upp, men jag hade hellre tagit hon tjejen som dealade i The Game (Linda?). Edit: Om jag varit singel alltså.

 

Kan också nämna att det där med tunnelbanan förmodligen bara var inbillning. Frågade 10 slumpvis utvalda (av bägge könen) i vagnen idag. Resultat: 0% kära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du inte tar illa upp, men jag hade hellre tagit hon tjejen som dealade i The Game (Linda?). Edit: Om jag varit singel alltså.

 

Kan också nämna att det där med tunnelbanan förmodligen bara var inbillning. Frågade 10 slumpvis utvalda (av bägge könen) i vagnen idag. Resultat: 0% kära.

 

Äsch, dom vågar ju inte erkänna förstår du väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du inte tar illa upp, men jag hade hellre tagit hon tjejen som dealade i The Game (Linda?). Edit: Om jag varit singel alltså.

 

Kan också nämna att det där med tunnelbanan förmodligen bara var inbillning. Frågade 10 slumpvis utvalda (av bägge könen) i vagnen idag. Resultat: 0% kära.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp, käre namne.

 

tyty:) segt bara när man springer grymt mkt under sitt EV bara...

Är faan sugen på att köra ett schema ikväll, men ytterst tveksamt om det går då jag bara har tjejens bärbara lina och den ska väl hon ha.. Plus att jag jobbar 11-23 imorgon:-(

 

Rätt skönt att jobba lite iofs. får lite struktur på vardagen. Nu längtar jag som fan tills allt är klart här så jag kan börja gymma. Hittade ett World Class här mitt i centrum. Så nu ska lilla magen som jag lagt på mig senaste tiden BORT!:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty:) segt bara när man springer grymt mkt under sitt EV bara...

Är faan sugen på att köra ett schema ikväll, men ytterst tveksamt om det går då jag bara har tjejens bärbara lina och den ska väl hon ha.. Plus att jag jobbar 11-23 imorgon:-(

 

Rätt skönt att jobba lite iofs. får lite struktur på vardagen. Nu längtar jag som fan tills allt är klart här så jag kan börja gymma. Hittade ett World Class här mitt i centrum. Så nu ska lilla magen som jag lagt på mig senaste tiden BORT!:evil:

 

Skärpning! Under 25år och mage?!

 

Gymmet + använd dina löparskor ordinerar jag omedelbums. Jag höll iaf formen nästan till 33 år fyllda (inte direkt toppform kanske), men å andra sidan har det gått ruskigt snabbt utför de sista två åren:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lira lite cashgame istället! Fan jag måste också börja träna, men jag är så friggin lat och när man kommer hem vid 18 vill man käka och då blir man trött och vill grinda lite och sen är dagen borta. :lol:

 

Du kommer inte undan. Inga ursäkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...