Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Heeeeeej!

 

Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. :D

 

Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. 8-) Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. :mrgreen: Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad.

 

Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om!

 

Nice. GLGLGL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Heeeeeej!

 

Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. :D

 

Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. 8-) Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. :mrgreen: Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad.

 

Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om!

 

 

Okända välgörare är dom bästa! Då slipper man dela med sig av vinsten;). GLGL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heeeeeej!

 

Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. :D

 

Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. 8-) Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. :mrgreen: Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad.

 

Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om!

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh vad ska man göra här, lika bra att beta och få in det eller? :ola:

 

***** Hand History for Game 7699682325 *****

NL Texas Hold'em Trny:43841510 Level:8 Blinds-Antes(400/800 -25) - Monday, January 12, 17:46:41 ET 2009

Table $25K Gtd Super Monday (1600361) Table #2 (Real Money)

Seat 9 is the button

Total number of players : 7

Seat 8: Brummieboy1 ( 23,838 )

Seat 2: DonAt_eH_0r ( 34,798 )

Seat 3: GD7Belthazor ( 30,959 )

Seat 6: Telefonkiosk ( 39,622 )

Seat 9: aFalu ( 44,705 )

Seat 4: philbort ( 21,523 )

Seat 5: prrrak ( 10,240 )

Trny:43841510 Level:8

Blinds-Antes(400/800 -25)

DonAt_eH_0r posts ante [25]

GD7Belthazor posts ante [25]

philbort posts ante [25]

prrrak posts ante [25]

Telefonkiosk posts ante [25]

Brummieboy1 posts ante [25]

aFalu posts ante [25]

** Dealing down cards **

Dealt to aFalu [ 9h Jd ]

philbort folds

prrrak folds

Telefonkiosk folds

Brummieboy1 raises [2,000]

aFalu raises [5,750]

DonAt_eH_0r folds

GD7Belthazor folds

Brummieboy1 calls [3,750]

** Dealing Flop ** [ 5d, 8d, Qd ]

Brummieboy1 checks

aFalu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, vart lite segt med uptades, men det beror på att jag inte suttit vid datan:O

 

I förrgår hängde jag med en polare till Hovet och såg DIF KROSSA LHC:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Så underbar match imo! Sen blev det lite god sushi och ngn öl oxå.

 

Igår så var det fullt upp med jobb och så. Somnade typ kl 20 och vaknade idag kl 11:)

 

Får se om jag orkar klämma in lite grind ikväll, prob not dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pust pust, tbx fr gympass o ikea nu:)

Får se om jag orkar dra igång ngn grind lite senare.

 

Hojta om du drar igång nån mtt grind.

 

Btw: Jag är skyldig dig lite deg från söndags. Kan inte tänka riktigt korrekt, men tror det är typ $110, kan det stämma.. blev juh flumm med alla mb överföringar och stars på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hojta om du drar igång nån mtt grind.

 

Btw: Jag är skyldig dig lite deg från söndags. Kan inte tänka riktigt korrekt, men tror det är typ $110, kan det stämma.. blev juh flumm med alla mb överföringar och stars på det.

Trevligt att få pengar 1!

Va guuuuulligt! Dagbok ihop! :):heart:

 

Jag e skyldig dig lite deg oxå Ante, var 45 va? Kan kolla historyn sen.

 

Lycka till pojkar!

 

/SK

Visst är det:) Kommer nog bli roliga läsningar här efter söndagar:)

Och så trevligt att få pengar 2!

Glömde bort Ulaf.. GL!

 

Nu har du inga bortförklaringar som är giltiga när nästa grindsöndag ska köras...

 

+1 imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde vara ulaF?

 

/SK

 

Använder man ögonen ska det inte vara så svårt!

 

Glömde bort Ulaf.. GL!

 

Nu har du inga bortförklaringar som är giltiga när nästa grindsöndag ska köras...

 

Detsamma gäller dig. :twisted: Hmm det kan du ha rätt i, jag är ledig nästa måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll ere lite grind! Startar upp 18-21 :ola:

 

Har också haft det jävligt stressigt på senaste men det börjar lugna sig något. Extra jobbigt när man kommer hem till en lägenhet som ser ut som (/¤&(/# och det är mörkt och jävligt. Pokern har faktiskt räddat lite av mitt välmående senaste månaden, hur sjukt är inte det!

 

Kollar på eisenhowers video på pokercampus nu också, går inte att förlora längre då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll ere lite grind! Startar upp 18-21 :ola:

 

Har också haft det jävligt stressigt på senaste men det börjar lugna sig något. Extra jobbigt när man kommer hem till en lägenhet som ser ut som (/¤&(/# och det är mörkt och jävligt. Pokern har faktiskt räddat lite av mitt välmående senaste månaden, hur sjukt är inte det!

 

Kollar på eisenhowers video på pokercampus nu också, går inte att förlora längre då.

 

linkidink?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...