AnteSvante Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 Han lirar inte, han vinner.... My man! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 Vad gjorde jag igår? Minnena är att jag efter kvalet till julkortet drog in till s-tälje och började dricka. Väl där så hittar jag inte mitt leg, några drinkar senare hittar jag fortfarande inte mitt leg:-( Så gör det enda rätta och betalar polaren 200 för att åka och hitta den, meeeeeeen.... Hittar inte leget, hittar faktiskt min 4 000krs klocka ist som jag trodde jag tappat förra gången jag var knökfull, men inget JÄVLA LEG!!! Så jag ber skamset polaren att åka tillbaka och dränker mina sorger i alkoholens underbara famn. När vi väl kommer tbx så tittar jag en sista gång i min väska och vad uppenbarar sig i ett sidofack om inte..... MITT LEG! Det har vart där hela jävla tiden, bra där Svante:roll: Så utgång det blev, har vaga minnen om att jag beställde in champange och förlorade lite väl mkt på äckliga-krogen-blackjack. Det slutade iaf med att jag hamnade med en dam hemma i polarens soffa, men tro ine att jag fick flaggstången putsad för det:shock: Nej polaren har den goda smaken att gå psyko med tjejen som jag har fixat åt honom, dvs min tjejs polare. Så hon kommer utspringande från hans rum med orden: "vi måste dra NU!" Jahopp, aja jag bjudher på middahg nogen gåeng i veeckahn guhmman har jag får mig att jag avslutade med till damen min..... SÅ SKA DET VARA EN UTEKVÄLL!!! P.S. Är jävligt bakfull idag. D.S. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Vad gjorde jag igår? Minnena är att jag efter kvalet till julkortet drog in till s-tälje och började dricka. Väl där så hittar jag inte mitt leg, några drinkar senare hittar jag fortfarande inte mitt leg:-( Så gör det enda rätta och betalar polaren 200 för att åka och hitta den, meeeeeeen.... Hittar inte leget, hittar faktiskt min 4 000krs klocka ist som jag trodde jag tappat förra gången jag var knökfull, men inget JÄVLA LEG!!! Så jag ber skamset polaren att åka tillbaka och dränker mina sorger i alkoholens underbara famn. När vi väl kommer tbx så tittar jag en sista gång i min väska och vad uppenbarar sig i ett sidofack om inte..... MITT LEG! Det har vart där hela jävla tiden, bra där Svante:roll: Så utgång det blev, har vaga minnen om att jag beställde in champange och förlorade lite väl mkt på äckliga-krogen-blackjack. Det slutade iaf med att jag hamnade med en dam hemma i polarens soffa, men tro ine att jag fick flaggstången putsad för det:shock: Nej polaren har den goda smaken att gå psyko med tjejen som jag har fixat åt honom, dvs min tjejs polare. Så hon kommer utspringande från hans rum med orden: "vi måste dra NU!" Jahopp, aja jag bjudher på middahg nogen gåeng i veeckahn guhmman har jag får mig att jag avslutade med till damen min..... SÅ SKA DET VARA EN UTEKVÄLL!!! P.S. Är jävligt bakfull idag. D.S. Wp lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Haha tja jag tycker det var värt en hemmakväll iaf:-) Blir mest 5/10 tills jag har en rulle på 120k igen, då blir det 10/20. Kan tänka mig lite skottning på 25/50 igen när rullen är på runt 150k. ahaaa, jag gjorde tvärtom inatt. Fick bli poker istället för utgång. Lyckades dock inte plussa lika mycket som du! Du, du har inte msn. Kan vara rolgit o snacka lite folk på samma nivå. PMA mig din msn om du vill. Vad gjorde jag igår? Minnena är att jag efter kvalet till julkortet drog in till s-tälje och började dricka. Väl där så hittar jag inte mitt leg, några drinkar senare hittar jag fortfarande inte mitt leg:-( Så gör det enda rätta och betalar polaren 200 för att åka och hitta den, meeeeeeen.... Hittar inte leget, hittar faktiskt min 4 000krs klocka ist som jag trodde jag tappat förra gången jag var knökfull, men inget JÄVLA LEG!!! Så jag ber skamset polaren att åka tillbaka och dränker mina sorger i alkoholens underbara famn. När vi väl kommer tbx så tittar jag en sista gång i min väska och vad uppenbarar sig i ett sidofack om inte..... MITT LEG! Det har vart där hela jävla tiden, bra där Svante:roll: Så utgång det blev, har vaga minnen om att jag beställde in champange och förlorade lite väl mkt på äckliga-krogen-blackjack. Det slutade iaf med att jag hamnade med en dam hemma i polarens soffa, men tro ine att jag fick flaggstången putsad för det:shock: Nej polaren har den goda smaken att gå psyko med tjejen som jag har fixat åt honom, dvs min tjejs polare. Så hon kommer utspringande från hans rum med orden: "vi måste dra NU!" Jahopp, aja jag bjudher på middahg nogen gåeng i veeckahn guhmman har jag får mig att jag avslutade med till damen min..... SÅ SKA DET VARA EN UTEKVÄLL!!! P.S. Är jävligt bakfull idag. D.S. wp me bruden;) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 Vaknade upp på polarens soffa, fortfarande i onyktert tillstånd. Ingen tjej brevid sig, bara en massa tomma ölburkar... Polaren står lutad över mig och knuffar mig i bröstkorgen med orden "fan vakna nu, vi ska köpa juklappar" woha! Det är sååå underbart att handla juklappar och trängas nere på stan med 10 000 as-stressade Svennsons. Men antar att jag får skylla mig själv som har skjutit upp det oundvikliga i flera veckor. Den mening som jag yttrade mest till polaren var "jag mår inte bra" Och nej, JAG MÅDDE INTE BRA. Hade dock väldigt kul trots illamåendet. - Såg en unge stå på knä utanför Åhlens och STORböla medans hennes mamma lugnt och sansat pratade i mobilen och tittade ner på sitt barn. Jag kunde inte hålla mig och tog ett kort med mobilkameran. - Köpte TVÅ mixerstavar som ska spridas på olika sidor av släkten. - Såg en gammal dams förskräkta min när polaren nästan skriker att han fortfarande är så full att han knappt kan stå upp i kön på Åhlens. - Köpte 1,5L loka och halsade. Nu är jag hemma och tycker synd om mig själv:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 Vidrigt vad illa jag spelade... Åker ur både veckopotten och julkortet på semibubblan... Gjorde alldeles för mkt misstag och får skylla mig själv. Jäkligt surt dock:-( Hade jag haft lite coinflip-tur i veckopotten kunde det blivit något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 God Jul Allesammans! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 My man! Taget ur American Gangsters antar jag . "En spelare - HoLe - har vunnit Veckopotten tre gånger (29/10 -06, 26/11 -06 och 5/8 -07). Kanin, aderpalen, Jaken och AnteSvante har vunnit två gånger vardera. " Inte illa . God Jul och lycka till framöver. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Taget ur American Gangsters antar jag . "En spelare - HoLe - har vunnit Veckopotten tre gånger (29/10 -06, 26/11 -06 och 5/8 -07). Kanin, aderpalen, Jaken och AnteSvante har vunnit två gånger vardera. " Inte illa . God Jul och lycka till framöver. Hehe nope, var före Denzel med den:-) Mm, med lite mindre motrigg hade jag haft 3 vinster där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Allmän jävla tilt just nu, jag läcker värre än en gammal kärring med inkontinensbesvär.... Det blandat med att jag FAKTISKT INTE TRÄFFAR ALLS gör att resultaten går någonstans där solen inte lyser. Måste skaffa PT lr PO nu och se om det bara är jag som inbillar mig eller om jag har sjuka läckor i mitt spel just nu, för så här kan det inte fortsätta... Men idag hade jag en hel bunt med PPs, såg flopp med nästan alla pga djupa stackar. Vet inte riktigt hur många det var, men 2½ timme på 4st 5-manna bord borde bli en del. Träffade TVÅ set!!! Finns den eller? Tror jag drog in 1/10 av mina färgdrag, varav en där jag sitter på 3e nöten, såklart hittar ngn annan 2a nöten när jag sitter här i min ensamhet och jublar över att jag otroligt nog satte en! O well, som tur är finns det andra saker i livet. Nu ska jag skriva om min jul:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Julafton firades i Spånga, hos min mors gubbe. Det var god mat, fina klappar och en hel drös med nubbar. En och annan öl slank kanske ner oxå På juldagen så drog hela gänget på bio och såg Arn, helt ok rulle trots att det inte riktigt var min smak, 7 av 10 pinar av mig iaf. Seeen bar det av in till Södertälje där jag mötte upp med några vänner. Vi slog oss ner på en rätt hyfsad restaurang där det blev 2 shots, 2 öl och en otroligt god köttbit med patatisklyfror och en gudomlig kantarellsås. Efter det så begav vi oss till O'learys som hade öppnat upp hela stället så att det rymdes ca 1000 pers. Och ALLA som man känner i Tälje var där kändes det som. Jag börjar med att ta 2 shottar och en drink. Efter det så börjar minnet svikta... Mkt pga att en polare var skyldig mig 500 o köpte in drinkar till mig ist för cash... Inte pra... Men jag var tydligen jättetrevlig och på gott humör. Jag lyckades t.o.m. få med mig damen som jag missade hemma hos polaren hem. Och det är nu den härliga biten börjar. Jag var helt sjuk i huvudet på vägen hem. På något vänster lyckades jag och tjejen klämma oss in hos en gammal klasskamrat, vars mamma var gullig nog att köra oss. Till saken hör att han var lite "utanför" under skoltiden, men jag var alltid snäll mot honom iaf. Så jag börjar babbla med hans mamma och hon säger att jag är en så snäll och bra person. Då får jag ngt cp-spel och blandar ihop mitt liv med tv-serien Chuck. Jag får för mig att mitt huvud är ngn slags superdator som är jättesnäll, självfallet babblar jag på som en jävla jubelidiot ett bra tag. Ante+ alkohol i stora mängder= nooooot guuuut. Men tro inte att jag blev nekad i bingen för det;-) Plus i kanten att tjejen såg ännu bättre ut dagen efter:shock: Helt sjukt! Hur ofta är ett krogragg snyggare än vad man kommer ihåg från dagen efter? Haha. Men på det stora hela så var det en riktigt lyckad kväll! Annandag jul är däremot en dag jag gärna glömmer, eftermiddagen iaf. Vaknade upp av att en nydushad dam ligger och pussar på mig, kunde vart värre tänker jag. Så det blir en rond 2. Väldigt trevligt. Jag dushar, lagar lite wok till mig och damen och drar på Iam legend på tvn. Damen drar sig hem och jag masar mig iväg till mormor för julfirande med henne, min kära mor och min syster. Det första jag får höra är "jaha så du var ute på galej igår" av min hånflinande mormor. Skadeglädjen är den sanna glädjen... Sen var man tvungen att få i sig julmaten och hålla god min, då började jag må sisådär. Sen var det klassisk musik och småprat för hela slanten. Dock så lyckades jag somna i soffan och vaknade upp 1½ timme senare. Mormor ej glad över sånt uppträdande. Sen bar det av till far min och ÄNNU mera julmat, vilket jag bestämt nekade. Alla glada och juliga.. Utom jag då Sängen kom som en befrielse den kvällen. P.S. This just in: Wiggen! säger: kul på juldagen? Toby säger: ahhahah aaa faaaaaan va full ja blev!!! Wiggen! säger: har ett vagt minne av att jag stötte på dig ett par ggr Toby säger: hahaah aa du drog in en shot!! Wiggen! säger: jasså? Toby säger: lr 7 st till 7 olika Toby säger: :lol: Toby säger: vet inte vilka d var... du ja sen massa andra haha Vill inte veta hur mycket jag spenderade, men 2.5k cash-> goners, hade använt kortet och så polarens 500 han var skyldig, wiie. D.S. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Toby Wong? Toby Chung? Charlie Chan!!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 ***** Hand 550790820 ***** 5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 28 december 2007 23:45:34 Eva 50 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: AnteSvante (1732.53) Plats 2: TARJAA (261.09) Plats 3: _zlatte (2047.76) Plats 4: lerkis (1188.78) Plats 5: Barra Bing (937.69) AnteSvante lägg LM 5.00 TARJAA lägg SM 10.00 ** Giv ** AnteSvante [Dk, Dr] TARJAA [N/A, N/A] _zlatte [N/A, N/A] lerkis [N/A, N/A] Barra Bing [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** _zlatte Lägg lerkis Syna 10.00 Barra Bing Syna 10.00 AnteSvante Höj till 70.00 TARJAA Lägg lerkis Syna 70.00 Barra Bing Syna 70.00 *** Flop(Board): *** : [9s, 5r, 10h] *** Bet Runda 2 *** AnteSvante Satsa 180.00 lerkis Syna 180.00 Barra Bing Syna 180.00 *** Turn(Board): *** : [9s, 5r, 10h, 4s] *** Bet Runda 3 *** AnteSvante Satsa 700.00 lerkis All-in 938.78 Barra Bing Lägg AnteSvante Syna 938.78 *** River(Board): *** : [9s, 5r, 10h, 4s, 7s] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2622.56 AnteSvante Lägger mig Vinst: 0.00 TARJAA Lägger mig Vinst: 0.00 _zlatte Lägger mig Vinst: 0.00 lerkis [Ks, Ds] Färg med högsta kort kung Vinst: 2622.56 Barra Bing Lägger mig Vinst: 0.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Du är lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Du är lol p.g.a? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 På juldagen så drog hela gänget på bio och såg Arn, helt ok rulle trots att det inte riktigt var min smak, 7 av 10 pinar av mig iaf.Seeen bar det av in till Södertälje där jag mötte upp med några vänner. Vi slog oss ner på en rätt hyfsad restaurang där det blev 2 shots, 2 öl och en otroligt god köttbit med patatisklyfror och en gudomlig kantarellsås. Efter det så begav vi oss till O'learys som hade öppnat upp hela stället så att det rymdes ca 1000 pers. Och ALLA som man känner i Tälje var där kändes det som. Jag börjar med att ta 2 shottar och en drink. Efter det så börjar minnet svikta... Mkt pga att en polare var skyldig mig 500 o köpte in drinkar till mig ist för cash... Inte pra... Men jag var tydligen jättetrevlig och på gott humör. Jag lyckades t.o.m. få med mig damen som jag missade hemma hos polaren hem. Och det är nu den härliga biten börjar. Jag var helt sjuk i huvudet på vägen hem. På något vänster lyckades jag och tjejen klämma oss in hos en gammal klasskamrat, vars mamma var gullig nog att köra oss. Till saken hör att han var lite "utanför" under skoltiden, men jag var alltid snäll mot honom iaf. Så jag börjar babbla med hans mamma och hon säger att jag är en så snäll och bra person. Då får jag ngt cp-spel och blandar ihop mitt liv med tv-serien Chuck. Jag får för mig att mitt huvud är ngn slags superdator som är jättesnäll, självfallet babblar jag på som en jävla jubelidiot ett bra tag. Ante+ alkohol i stora mängder= nooooot guuuut. Men tro inte att jag blev nekad i bingen för det;-) Plus i kanten att tjejen såg ännu bättre ut dagen efter:shock: Helt sjukt! Hur ofta är ett krogragg snyggare än vad man kommer ihåg från dagen efter? Haha. Men på det stora hela så var det en riktigt lyckad kväll! Annandag jul är däremot en dag jag gärna glömmer, eftermiddagen iaf. Vaknade upp av att en nydushad dam ligger och pussar på mig, kunde vart värre tänker jag. Så det blir en rond 2. Väldigt trevligt. Jag dushar, lagar lite wok till mig och damen och drar på Iam legend på tvn. Damen drar sig hem och jag masar mig iväg till mormor för julfirande med henne, min kära mor och min syster. Det första jag får höra är "jaha så du var ute på galej igår" av min hånflinande mormor. Skadeglädjen är den sanna glädjen... Sen var man tvungen att få i sig julmaten och hålla god min, då började jag må sisådär. Sen var det klassisk musik och småprat för hela slanten. Dock så lyckades jag somna i soffan och vaknade upp 1½ timme senare. Mormor ej glad över sånt uppträdande. Sen bar det av till far min och ÄNNU mera julmat, vilket jag bestämt nekade. Alla glada och juliga.. Utom jag då Sängen kom som en befrielse den kvällen. pga det och den tidigare beskrivna fyllan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 pga det och den tidigare beskrivna fyllan. Haha jo det är jag beredd att hålla med om:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Golden! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Full steam ahead men! Idag har jag hittils spelat riktigt bra, men motriggen haglar... Vem måste jag ligga för att det ska sluta??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2007 Det var en gång i tiden då Ante var plus (idag). Men sen kom farboror rigg och delade Ante en nötfärg. Ante jublade som ett litet barn när motspelaren reraisade och sedan synade allin. Men inte skeppasdes markerna till Ante inte, nej, motståndaren hade straight-flush!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2007 ***** Hand 551053052 ***** 7.50/15.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 29 december 2007 03:39:10 Frida Turbo 7 (Vanlig/Cash Game) Plats 2: AnteSvante (3224.45) Plats 3: Drogo (2553.59) Plats 4: # 84 (1721.57) Plats 5: sharky 72 (4696.77) Drogo lägg LM 7.50 # 84 lägg SM 15.00 ** Giv ** AnteSvante [9r, Kk] Drogo [N/A, N/A] # 84 [N/A, N/A] sharky 72 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** sharky 72 Lägg AnteSvante Höj till 60.00 Drogo Lägg # 84 Höj till 180.00 AnteSvante Syna 180.00 *** Flop(Board): *** : [5k, Knh, 9s] *** Bet Runda 2 *** # 84 Satsa 350.00 AnteSvante Syna 350.00 *** Turn(Board): *** : [5k, Knh, 9s, Ks] *** Bet Runda 3 *** # 84 All-in 1191.57 AnteSvante Syna 1191.57 *** River(Board): *** : [5k, Knh, 9s, Ks, 10k] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 3435.64 AnteSvante Lägger mig Vinst: 0.00 Drogo Lägger mig Vinst: 0.00 # 84 [Ds, Es] Stege med ess i topp Vinst: 3435.64 sharky 72 Lägger mig Vinst: 0.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 preflop ffs Ni behöver djupare stackar om du ska syna här, om du nu inte hade någon read på honom som idiot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2007 preflop ffs Ni behöver djupare stackar om du ska syna här, om du nu inte hade någon read på honom som idiot. Killen hade 3betat mig 50% av händerna typ. + minitilt, så tog en loose syn som(borde) betalat sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2007 Bombar in lite träffar och ett par fina syner. Ledde när degen åkte in alla utom en gång.. Slutar kvällen på 9-10k upp:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2007 Var 500 -, satte mig på 4st nl1K bord, 15 minuter senare var jag 7.5k+ för dagen. LOL, fick max betalt hela tiden. Splittade tom en 4k pott där jag storledde. så borde vart 9.5k+. Dock landade dagens resultat på hyggliga 6.5k+ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts