Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 ja för han överskattar nog inte sin förmåga heller när han i stort sett sa att han kunde krossa vem som helst. sant men det ju inte gör ju inte okocha till favorit iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 . Nittament donk. :lol: :roll: :lol: Skulle inte tro det nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 :lol: :roll: :lol: Skulle inte tro det nä. Stämmer tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Stämmer tyvärr. Jag är varken nit på nätet eller live. Punkt. Göra korrekta folds är inte samma som att vara nitig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Stämmer tyvärr. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 sant men det ju inte gör ju inte okocha till favorit iaf syftade mer på hans attityd, inget man vill hålla på imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Jag är varken nit på nätet eller live. Punkt. Göra korrekta folds är inte samma som att vara nitig.hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Nej jo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 syftade mer på hans attityd, inget man vill hålla på imo jahaaaa, ja det håller jag med om dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 hebbeboy posted the small blind - €0.50 Yxel- posted the big blind - €1.00 ** Dealing card to Yxel-: 9 of c, K of c squatte called - €1.00 alex820 folded N3wM1nd folded anols folded hebbeboy called - €1.00 Yxel- checked ** Dealing the flop: J of c, Q of c, 5 of c hebbeboy checked Yxel- checked squatte checked ** Dealing the turn: 7 of h hebbeboy checked Yxel- bet - €2.00 squatte folded hebbeboy called - €2.00 ** Dealing the river: 3 of h hebbeboy bet - €7.00 Yxel- called - €7.00 hebbeboy shows: A of c, 7 of c Yxel- mucks: 9 of c, K of c hebbeboy wins €19.95 from the main pot Orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 hebbeboy posted the small blind - €0.50Yxel- posted the big blind - €1.00 ** Dealing card to Yxel-: 9 of c, K of c squatte called - €1.00 alex820 folded N3wM1nd folded anols folded hebbeboy called - €1.00 Yxel- checked ** Dealing the flop: J of c, Q of c, 5 of c hebbeboy checked Yxel- checked squatte checked ** Dealing the turn: 7 of h hebbeboy checked Yxel- bet - €2.00 squatte folded hebbeboy called - €2.00 ** Dealing the river: 3 of h hebbeboy bet - €7.00 Yxel- called - €7.00 hebbeboy shows: A of c, 7 of c Yxel- mucks: 9 of c, K of c hebbeboy wins €19.95 from the main pot Orka! I can dodge bullets baby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 hebbeboy posted the small blind - €0.50Yxel- posted the big blind - €1.00 ** Dealing card to Yxel-: 9 of c, K of c squatte called - €1.00 alex820 folded N3wM1nd folded anols folded hebbeboy called - €1.00 Yxel- checked ** Dealing the flop: J of c, Q of c, 5 of c hebbeboy checked Yxel- checked squatte checked ** Dealing the turn: 7 of h hebbeboy checked Yxel- bet - €2.00 squatte folded hebbeboy called - €2.00 ** Dealing the river: 3 of h hebbeboy bet - €7.00 Yxel- called - €7.00 hebbeboy shows: A of c, 7 of c Yxel- mucks: 9 of c, K of c hebbeboy wins €19.95 from the main pot Orka! :ola: wwwwwwwwwwwwwtf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Det ligger i människans natur att hålla på underdogen, på något sätt känns det som att tiiias är den goda och okocha är den onda. Och jag gillar lyckliga slut. Tiiias känner jag inte, men Okocha är definitivt inte den onda här. Det kan möjligen vara den gode mot den gode. Vad gäller det spelmässiga nöjer jag mig med att konstatera att bägge är bättre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Tror ni har lite olika uppfattningar bara ^^ Den ena live o den andra online. Plus yxel postar bara händer när det går dåligt o han är steamad och visar vilka sjuka "explo" folds han gör. Skulle tro han tycker det är rätt kul över hur upprörda alla blir. Tror inte han spelar så där väldigt mycket nittigare online, men jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 live ~50vpip med 20% 3bet = yxelstd? 100/90/80% 3bet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Hmm förstår inte riktigt vitsen heller? Du klagar på att folka i dåliga för att du själv hatar pengar eller vad? (Extremt modigt att skapa ett nytt nick och posta med det också.) Att folk är värdelösa tycker jag givetvis är lika trevligt som du. Det är inte problemet här, problemet är att han konstant whinar över hur badbeatad han blir medan han spelar som en åsna och plussar de flesta månader (har jag fått för mig). Att han får smaka ngn månad är inte mer än rätt då han gör helt obskyra folds å tar de mest invalida linjer jag sett. Jag har bara ett stort jävla problem att acceptera nittiga explodonks som whinar när de vinner. Den enda anledningen till att han och hans gelikar faktiskt vinner är att det fortfarande sjukt nog finns folk som är sämre. Gillar pengar btw. Och Ps: lånar alltid en polares konto när jag slöar runt här, skriver aldrig ngt för jag orkar inte, blev bara för tiltad av Yxels whineposter för att hålla tillbaka den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 :lol: :roll: :lol: Skulle inte tro det nä. lol. Jag är varken nit på nätet eller live. Punkt. Göra korrekta folds är inte samma som att vara nitig. Hur vet du att de är korrekta folds? Du kommer ju aldrig till sd utan nöt. hebbeboy posted the small blind - €0.50Yxel- posted the big blind - €1.00 ** Dealing card to Yxel-: 9 of c, K of c squatte called - €1.00 alex820 folded N3wM1nd folded anols folded hebbeboy called - €1.00 Yxel- checked ** Dealing the flop: J of c, Q of c, 5 of c hebbeboy checked Yxel- checked squatte checked ** Dealing the turn: 7 of h hebbeboy checked Yxel- bet - €2.00 squatte folded hebbeboy called - €2.00 ** Dealing the river: 3 of h hebbeboy bet - €7.00 Yxel- called - €7.00 hebbeboy shows: A of c, 7 of c Yxel- mucks: 9 of c, K of c hebbeboy wins €19.95 from the main pot Orka! Men jaja, inte ens du är så dålig. Tror inte han spelar så där väldigt mycket nittigare online, men jag kan ju ha fel. Du har uppenbarligen ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Tiiias känner jag inte, men Okocha är definitivt inte den onda här. Det kan möjligen vara den gode mot den gode. Vad gäller det spelmässiga nöjer jag mig med att konstatera att bägge är bättre än mig. Nu menar jag inte att okocha är en dålig människa, inte alls:mrgreen:. Han är liksom en av "the big boys" på PF, därför är jag på tiiias sida:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 satt och njöt när jag såg videon där punkrock_kid satt och analysera okocha nl 400 spel ok njöt inte var avis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Att folk är värdelösa tycker jag givetvis är lika trevligt som du. Det är inte problemet här, problemet är att han konstant whinar över hur badbeatad han blir medan han spelar som en åsna och plussar de flesta månader (har jag fått för mig). Att han får smaka ngn månad är inte mer än rätt då han gör helt obskyra folds å tar de mest invalida linjer jag sett. Jag har bara ett stort jävla problem att acceptera nittiga explodonks som whinar när de vinner. Den enda anledningen till att han och hans gelikar faktiskt vinner är att det fortfarande sjukt nog finns folk som är sämre. Gillar pengar btw. Och Ps: lånar alltid en polares konto när jag slöar runt här, skriver aldrig ngt för jag orkar inte, blev bara för tiltad av Yxels whineposter för att hålla tillbaka den här gången. Snälla posta ditt nickname på Prima om du ska fortsätta. Du kan ju inte annat än snitta typ 30bb/100 eller mer. Hade varit kul att veta men du är så vi kan lära oss ett o annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts