Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

Pipa222 posted the small blind - €1.00

MaybeHot posted the big blind - €2.00

** Dealing card to Yxel-: Q of d, J of d

85OsAmPeT85 folded

herrbj85 called - €2.00

Yxel- raised - €8.00

Pipa222 called - €8.00

MaybeHot called - €8.00

herrbj85 called - €8.00

** Dealing the flop: 6 of d, 2 of c, 8 of d

Pipa222 checked

MaybeHot bet - €22.00

herrbj85 folded

Yxel- called - €22.00

Pipa222 folded

** Dealing the turn: 2 of d

MaybeHot bet - €55.00

Yxel- folded

MaybeHot mucks:

MaybeHot wins €128.00 from the main pot

 

Här avslöjade du dig imo. Sitta och bygga image på PF på detta viset. Skämmes :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ungefär så jag tänkte.

 

em.. en jävla massa lägre färger, andratunnan på stegdrag, AdX, A2, TT-99, 8x (86), bluff med typ överkort som ser sin chans på scarecard... Han översynade ju i BB så han kan lätt ha en hel del marginella händer pre.

 

Should I go on?

 

Cliffnotes: Det finns en jävla massa händer du slår. tips: jfr pottodds med combos.

 

 

 

Fast å andra sidan är ju hela det här en level obv. Finns ingen yrkesspelare 2010 som kan överleva genom att folda såna lägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

em.. en jävla massa lägre färger, andratunnan på stegdrag, AdX, A2, TT-99, 8x (86), bluff med typ överkort som ser sin chans på scarecard... Han översynade ju i BB så han kan lätt ha en hel del marginella händer pre.

 

Should I go on?

 

Cliffnotes: Det finns en jävla massa händer du slår. tips: jfr pottodds med combos.

 

 

 

Fast å andra sidan är ju hela det här en level obv. Finns ingen yrkesspelare 2010 som kan överleva genom att folda såna lägen.

 

Ta bort allt utan 57dd eller T9dd så är vi kanske där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland blire lätt man blandar ihop två whiners. Ser du något alternativ till min linje? Helt seriöst tror jag det är ok att gå all in på river. Tror bara han synar med JJJ och 4444. Varpå han antagligen checkar fyrtalet. Rent explo alltså.

 

rent explo möjligen o även där är det tveksamt.

 

Annars är ju din hand för stark för att läggas i bluff-raise-rangen imo. Börjar du lägga in såna händer så blir ju din bluffraise-range för stor.

 

Så det är väl mellan fold o syn det pendlar o det känns hugget som stucket, typ gränsland... så man får väl använda en av de där berömda "reads" som alla riktiga pokerspelare verkar ha :)

 

Jag kritiserade väl inte så mkt själva linjen i sig, utan trodde det var yxel o tyckte mest det var inkonsekvent... men jag hade ju fel där så...

 

Vidare så gnäller jag på rätt friskt själv i min dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rent explo möjligen o även där är det tveksamt.

 

Annars är ju din hand för stark för att läggas i bluff-raise-rangen imo. Börjar du lägga in såna händer så blir ju din bluffraise-range för stor.

 

Så det är väl mellan fold o syn det pendlar o det känns hugget som stucket, typ gränsland... så man får väl använda en av de där berömda "reads" som alla riktiga pokerspelare verkar ha :)

 

Jag kritiserade väl inte så mkt själva linjen i sig, utan trodde det var yxel o tyckte mest det var inkonsekvent... men jag hade ju fel där så...

 

Vidare så gnäller jag på rätt friskt själv i min dagbok.

om man på nått sätt skulle komma fram till att fold är bättre än syn hamnar den ju i bluffrangen, att limmsons bluffrange skulle bli för stor sitter jag bara här å skrattar åt... nu ska det kräftskivas med lite släkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...