okocha Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 vann ingen, men det är väl ganska obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 hade totalt 3 turrar igång på 3 olika nätverk nyss, först får jag in med AK vs KQ på KJx, sen nästa turre får jag in med AJ vs J9 på J8x och sen med 88 vs 77 pre i den sista. 3 minuter mellan första och sista. fgjsdfgsdhgfdg Låter ju jättebra, vann du alla potter? Edit: pucktvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 hade totalt 3 turrar igång på 3 olika nätverk nyss, först får jag in med AK vs KQ på KJx, sen nästa turre får jag in med AJ vs J9 på J8x och sen med 88 vs 77 pre i den sista. 3 minuter mellan första och sista. fgjsdfgsdhgfdg Orutin att få in som favorit . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Flyg lilla fluga flyg *PANG* flugsmällan framme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 ehhh.... sjukt att det var vi som jinxa in den punkteringen när vi snacka punkteringar i bilen på väg till stockholm i fredags.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 thx! Det där är inte karma, det är livs-ev... du ska se att du har tur i något annat sen! Typ som att hitta drömbilen eller något sånt! Karman jobbar bara med donationer till sparbössor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Att jag tycker det är fel o skänka pengar till välgörenhet orkar jag inte diskutera här. Kommer få 25 st 19åringar efter mig....som frågar om jag lvlar. Nu när du har sagt att du tycker det är fel får herr vuxen gärna utveckla varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 När jag väl kom tillbaka o skulle lossa det trasiga däcket så FASTNAR MUTTERN I T-korset? Fick inte loss skiten. Tänk om, tänk rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Nu när du har sagt att du tycker det är fel får herr vuxen gärna utveckla varför. +1, om det inte bara har med att det är en liten % av det man skänker som kommer fram i slutändan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Minne som få. w/e Nej det argumentet skiter jag i. Hallå jag är blond o blåögd, jag minns inte sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 sweet. Kan vi diskutera något roligare. Nämligen om det ska bli Audi lr BMW? "DET ÄR NÅN JÄVLA IDIOT SOM HAR STÄLLT EN BEMMVÄ PÅ STURES PARKERING, FLYTTA PÅ DEN GENAST, ANNARS SKA JAG KÖRA BORT DEN MED AXELSSONS TRAKTOR" Audi såklart. S4 Avant, 3.0TFSI, 344hk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 Angående att donera pengar eller icke. "Är jag lite konstig som tycker att det är förjävligt att det finns folk som ger pengar till djur?" Mvh Kung Kroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 "DET ÄR NÅN JÄVLA IDIOT SOM HAR STÄLLT EN BEMMVÄ PÅ STURES PARKERING, FLYTTA PÅ DEN GENAST, ANNARS SKA JAG KÖRA BORT DEN MED AXELSSONS TRAKTOR" Audi såklart. S4 Avant, 3.0TFSI, 344hk. HAHAHAHA:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 "DET ÄR NÅN JÄVLA IDIOT SOM HAR STÄLLT EN BEMMVÄ PÅ STURES PARKERING, FLYTTA PÅ DEN GENAST, ANNARS SKA JAG KÖRA BORT DEN MED AXELSSONS TRAKTOR" Audi såklart. S4 Avant, 3.0TFSI, 344hk. BERTILSSONS plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 BERTILSSONS plz ja ja Ja Limmet, men jag behöver en kombi, så vill se hur V60n ser ut först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts