Snygglenn Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Grattis, en andraplats är väl inte helt fel heller =) Citera
cab Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 i final nu! 7k eller 4,5k blir det! gz, vad gav det? this Citera
Yxel Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Grattis som fan:) Vad glad jag blev när såg ditt namn som tvåa Ögnade igenom, såg Flugan87 i ögonvrån, what, kom han ITM? Kollade lite noggrannarem jahapp, 2a När jag stängde ner hade du typ 2k mot 8k i andra rundan så tänkte för mig själv att där var det över Citera
Elitloppet Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Grattis! Dessvärre höll jag inte min del av dealen heller. Bara trea Citera
okocha Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 tack alla! har varit i skolan en sväng och är sjukt trött nu, ska nog ta en powernap. Tilt där fan, hade väl varit värt 2.5k för de enorma bragging rights du hade haft om du vunnit GG WP iaf! tack, näst bäst i sverige är inte så illa heller! Grattis! Dessvärre höll jag inte min del av dealen heller. Bara trea tack, bara ett pris antar jag Citera
KallOödmjukDiva Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Antar att du utmanade honom i HU4Rollz efter matchens slut. Gratz osså. Osså +1 Edit, fan vad jag hatar Jozoas signatur. Citera
MikeTime Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Alltså...nu har du ju ingen chans i helvetet att få en plats i liveturren i januari. Bara folk som inte kan spela poker som är välkomna! Jaja, grattis också då! Citera
pastan Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 grattis okocha! sparar klonken till me obv:D Citera
okocha Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 Antar att du utmanade honom i HU4Rollz efter matchens slut. Gratz osså. Osså +1 Edit, fan vad jag hatar Jozoas signatur. nä, men tror det skulle varit ev+ =) Alltså...nu har du ju ingen chans i helvetet att få en plats i liveturren i januari. Bara folk som inte kan spela poker som är välkomna! Jaja, grattis också då! har utnyttjat min tur nu redan. grattis okocha! sparar klonken till me obv:D ska nog inte ens spela main fina sms man fick av dig igår iaf =) Citera
okocha Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Postad 27 November , 2009 vaken tidigt idag imo Citera
MikeTime Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 vaken tidigt idag imo Lika oballers som jag mao. Fast jag sitter ju och gör lite samhällsnytta iaf Citera
okocha Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Postad 27 November , 2009 Lika oballers som jag mao. Fast jag sitter ju och gör lite samhällsnytta iaf pfff, ska ju till skolan sen, kan bli framtida samhällsnytta. Citera
Yxel Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 pfff, ska ju till skolan sen, kan bli framtida samhällsnytta. "Troligt" Citera
Recommended Posts