Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jo tack, det går bra! Fast på andra plan än pokern då. Dom måste gillat nåt jag gjorde där nere för nu har jag fått tjänst som konsult, vilket innebär att jag kommer göra exakt samma sak som nu, fast med bra pengar denna gång. Nya kontraktet sträcker sig till årsskiftet, sen får vi se om jag stannar eller drar vidare.

 

Men just nu är jag faktiskt hemma i Sverige och hälsar på! Kommer va hemma till 7 juni och funderar på att lira lite igen. Vi får se... Jag kanske dyker upp på MSN och ber om nl100 råd helt plötsligt ;)

 

Låter spännande, utveckla om du orkar. Och om inte Okocha har något emot det :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höga krav för en setup. :D

Setup kanske var fel ordval, men det var ett gäng händer som toppar med kass kicker som inte gick att slinka typ.

 

 

Åker till Algarve i morgon för unibetopen, ska bli riktigt skönt, kul att träffa alla pf:are som ska dit:mrgreen: Sen direkt efter det blir det "sm" i tallin. Kommer väl vara hemma en dag emellan typ.... Ska försöka uppdatera lite vad som händer i Algarve även om det förmodligen inte blir så mycket pokerrelaterat där:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menade bara att lät som att du inte tyckte KK v AA för 20k pre var en setup ju :D

Jag lyckades ju whina om det ändå, nån måtta för det väl va8-)

 

 

Spelade lite 5/10 idag då det satt en känd fisk där, fick inte spela många händer mot fisken men turade en del mot mrjimmy istället, så +€2.6k.

 

Mot mrjimmy

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $10(BB) Replayer

Hero ($2,591)

BB ($1,639)

UTG ($553)

UTG+1 ($915)

CO ($1,464)

BTN ($1,259)

 

Dealt to Hero A:spade:T:spade:

 

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $35, BB raises to $121, Hero calls $86,

 

FLOP ($242) 6:spade:A:heart:2:heart:

 

check, BB bets $166, Hero raises to $422, BB raises to $1,508, Hero calls $1,086,

 

TURN ($3,258) 6:spade:A:heart:2:heart:2:diamond:

 

 

 

RIVER ($3,258) 6:spade:A:heart:2:heart:2:diamond:7:diamond:

 

 

 

BB shows 6:heart:5:heart:

(Flop 50.1%, Turn 25.0%)

 

Hero shows A:spade:T:spade:

(Flop 49.9%, Turn 75.0%)

 

Hero wins $3,255

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades ju whina om det ändå, nån måtta för det väl va8-)

 

 

Spelade lite 5/10 idag då det satt en känd fisk där, fick inte spela många händer mot fisken men turade en del mot mrjimmy istället, så +€2.6k.

 

Mot mrjimmy

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $10(BB) Replayer

Hero ($2,591)

BB ($1,639)

UTG ($553)

UTG+1 ($915)

CO ($1,464)

BTN ($1,259)

 

Dealt to Hero A:spade:T:spade:

 

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $35, BB raises to $121, Hero calls $86,

 

FLOP ($242) 6:spade:A:heart:2:heart:

 

check, BB bets $166, Hero raises to $422, BB raises to $1,508, Hero calls $1,086,

 

TURN ($3,258) 6:spade:A:heart:2:heart:2:diamond:

 

 

 

RIVER ($3,258) 6:spade:A:heart:2:heart:2:diamond:7:diamond:

 

 

 

BB shows 6:heart:5:heart:

(Flop 50.1%, Turn 25.0%)

 

Hero shows A:spade:T:spade:

(Flop 49.9%, Turn 75.0%)

 

Hero wins $3,255

 

Sick sick sick! Han drog inte ut?!?!?!?!? Får nog ta och ringa Unibet och kolla vad som blivit fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På plats i Algarve nu, sjukt seg resa igår, fick bla vänta i en timme på taxi från flygplatsen, innan en norrman ringde hotellet och beställde bilar till oss 35-40 personer som inte fått nån taxi. Sjukt fint hotell med ena rummet havsutsikt och andra med hamnutsikt. Ska börja spela 15.00 lokal tid vilket innebär 16 svensk tid. Målet är att itma eller åka ut tidigare än förra gången (45 min).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

busta ganska snabbt, såååå sjukt att jag inte drog ut finnens AA med min AJ:roll: men hann norinder, yxel och urmy på samma bord =) spela några få händer i morses på balkongen och hitta +17k så det duger iaf. Typ alla svenskar som spelade idag utom zumsar är bust, tror runt 10-15 "kändisar" spelat och bara zums kvar av dom liksom....

 

Ska försöka få in lite bättre updates lite senare, men nu blir det lite mer alkohol :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...