Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

Kommer ner på kvällen (natten) den 13:e. Ni åker tidigare va? Ni får väl kolla in stället och ge oss en rundtur när vi kommer =)

 

Fint, jag misstänker att vi sitter på samma flyg? Åker du från arlanda via frankfurt > lissabon > faro?

 

Förresten, jag kommer ge fan i att gå in i sten-sax-påse med dig gällande blåa shots och taxiresor. Jävlar va bra du springer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okocha visade ju om inte annat sina extrema turarskills på den där resturangen när kyparn först pekar på hans kort men sedan väljer mitt kort när Zumsar kommer på den dumma regeln att kortet måste plockas upp och inte bara pekas på:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okocha visade ju om inte annat sina extrema turarskills på den där resturangen när kyparn först pekar på hans kort men sedan väljer mitt kort när Zumsar kommer på den dumma regeln att kortet måste plockas upp och inte bara pekas på:mrgreen:

 

:lol: :lol:

 

Ska du inte klaga på att det var riggat på sushistället också? Visserligen dras ditt kort till kyparna och passar på att spendera natten hos dom också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint, jag misstänker att vi sitter på samma flyg? Åker du från arlanda via frankfurt > lissabon > faro?

 

Förresten, jag kommer ge fan i att gå in i sten-sax-påse med dig gällande blåa shots och taxiresor. Jävlar va bra du springer...

Från Landvetter, men sen är det > Frankfurt > Faro. Lyfter 19.10 från Frankfurt och är på Faro 23.10. Bör vara samma.

 

Måste jag betala mina egna blåa shots?:cry: Sten-sax-påse är dessutom ett skicklighetsspel om man är gameflow-explodonk som mig! Kan nästan ge odds på det.8-) Ska vi beställa fyra drinkar i taget i Algarve btw?

Okocha visade ju om inte annat sina extrema turarskills på den där resturangen när kyparn först pekar på hans kort men sedan väljer mitt kort när Zumsar kommer på den dumma regeln att kortet måste plockas upp och inte bara pekas på:mrgreen:

:h: till Zumsar där:mrgreen: Kan ju bara för att varna er säga att jag var runbad under tiden jag var i Budapest, men nu jävlar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är livsfarligt att klunsa på fyllan. Vi var 7-8 pers som åt och framförallt drack mängder. När notan kommer kastar jag glatt mitt kort i högen (klart att man inte kan torska som så stor favorit). Meh, mitt kort blev draget och jag fick pröjsa en bit över $2,5k. Lagom kul när man dagen efter ska ta ut pengar och det finns $20 på kontot. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är livsfarligt att klunsa på fyllan. Vi var 7-8 pers som åt och framförallt drack mängder. När notan kommer kastar jag glatt mitt kort i högen (klart att man inte kan torska som så stor favorit). Meh, mitt kort blev draget och jag fick pröjsa en bit över $2,5k. Lagom kul när man dagen efter ska ta ut pengar och det finns $20 på kontot. :)

 

:h: balla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är livsfarligt att klunsa på fyllan. Vi var 7-8 pers som åt och framförallt drack mängder. När notan kommer kastar jag glatt mitt kort i högen (klart att man inte kan torska som så stor favorit). Meh, mitt kort blev draget och jag fick pröjsa en bit över $2,5k. Lagom kul när man dagen efter ska ta ut pengar och det finns $20 på kontot. :)

 

 

2 drinkar till så kanske inte köpet gått igenom om du bara hade $20 kvar :-D

Tyvärr grabbar jag har inte tillräckligt med pengar på kortet :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från Landvetter, men sen är det > Frankfurt > Faro. Lyfter 19.10 från Frankfurt och är på Faro 23.10. Bör vara samma.

 

Måste jag betala mina egna blåa shots?:cry: Sten-sax-påse är dessutom ett skicklighetsspel om man är gameflow-explodonk som mig! Kan nästan ge odds på det.8-) Ska vi beställa fyra drinkar i taget i Algarve btw?

 

:h: till Zumsar där:mrgreen: Kan ju bara för att varna er säga att jag var runbad under tiden jag var i Budapest, men nu jävlar....

 

 

Flyger du från landvetter typ vid 10-11 på dagen då?

Jag skulle iofs kunna tatt samma flight som dig. Men smart som jag är tar jag tåget från Göteborg till Arlanda och hoppar sen på samma flight som Jozoa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den grundläggande strategin måste vara att beställa för mer än snittet, då blir det plötsligt en bra affär. Då få vill ta spel med negativt väntevärde så blir det perfekt som hetsspel. :-)

this. Skadeglädjen blir dessutom större om man själv slipper ta en stor nota:mrgreen:

Flyger du från landvetter typ vid 10-11 på dagen då?

Jag skulle iofs kunna tatt samma flight som dig. Men smart som jag är tar jag tåget från Göteborg till Arlanda och hoppar sen på samma flight som Jozoa.

14.40 lyfter vi, så 3 timmars väntan blir det typ i frankfurt:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+25k sek idag typ, ganska segt egentligen, klonka väl de viktigaste potterna iaf.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $6(BB) Replayer

SB ($776)

Hero ($953)

UTG ($861)

UTG+1 ($867)

CO ($121)

BTN ($583)

 

Dealt to Hero K:club:J:diamond:

 

UTG raises to $18, UTG+1 calls $18, fold, fold, Hero raises to $64, fold, UTG+1 calls $46,

 

FLOP ($149) K:heart:3:spade:8:spade:

 

Hero bets $84, UTG+1 calls $84,

 

TURN ($317) K:heart:3:spade:8:spade:9:club:

 

check, UTG+1 bets $200, Hero raises to $799, UTG+1 calls $519 (AI),

 

RIVER ($1,755) K:heart:3:spade:8:spade:9:club:9:diamond:

 

 

 

Hero shows K:club:J:diamond:

(Flop 1.9%, Turn 0.0%)

 

UTG+1 shows 3:heart:3:diamond:

(Flop 98.1%, Turn 100.0%)

 

UTG+1 wins $1,752

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är amatörer på "kreditkortslotto". Det finns sätt att få stort +EV på den typen av spel (av modellen: alla lägger ett kort vardera och kyparen drar/väljer ett kort).

 

Nej, jag tänker inte tala om hur. Jag vill inte tappa min 65% edge.

 

Får du fortfarande games nu då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev fett nyfiken på brandborns +EV spel när det kommer till CC-roulette. Är han en sån storätare att han hittar edgen där eller går han lös i årgångarna? :)

 

edit; måste han välja blint eller får han se korten??:.... misstänker att de kan finnas edge i vad för bakgrund man väljer på swedbankkorten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...