thefman Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 snyggt som fan. orkar du posta lifetime graf för 25/50 ? Citera
Ängeln17 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 WP och fin månad. Tillbaka på lördag? Citera
okocha Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Grattis till resultatet! Ses snart! Ty, får fira resultatet i algarve =) sick sick, wp wp tackar Stört bra sammanfattning, kommer sånt godis varje månad?! Grattis! Tack, ska försöka, blir ju givetvis mycket lättare att skriva en sammanfattning om det gått bra så håll ett par tummar för mig så kan det komma fler sammanfattningar lol på dina 1/1-stats på svs, 29 händer 29 inköp eller? Och vad var det för €16k megakillah snacka om sin dagbok du donerat? Är ju 1/2 egentligen, hm som inte fattar det bara. Hur kan inte -103bb/hand vara standard? Tycker inte du ska tro på särskilt mycket av det megakillah skriver;-) Jag gav honom iofs en cochingsession, han kanske värderar den till €16k? =) WP och fin månad. Tillbaka på lördag? Har inte bestämt det än, kan man få lateregga? Typ ringa dig på lördag förmiddag? snyggt som fan. orkar du posta lifetime graf för 25/50 ? Den var sjukare än jag trodde.... 463k från topp till dal.... Citera
sammejao Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Fina resultat och bra summering Citera
Metaddict Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jahopp, då var jag officiellt imponerad av din arbetsmoral, att lägga till ditt lugn när du backar Så Grattis, välförtjänt! Angående Unibet så antar jag att du gick in för att bara trycka händer för att vinna ett paket. Vi har ofta lyckats missa varandra men jag måste säga att det ser ut som du har mycket att jobba på när det gäller table selection. Nån gång kollade jag borden och fann dem så urusla att jag inte ens orkade spela, hittade inte en enda fisk (eller ens kass reg, läs maffiosa)...då satt du på typ 8 bord och nötte med fem 19/15-traderövar Citera
DjLuppy Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jahopp, då var jag officiellt imponerad av din arbetsmoral, att lägga till ditt lugn när du backar Så Grattis, välförtjänt! +1 Grattis till en nice månad! Citera
padrinosftw Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Gratz till rekordmånad, bara att dubbla resultatet till nästa då (= Citera
CarlDenStore Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Grattis till en mkt bra månad, jag ska också till uppsala för valborgsfirande imorrn:=) GL i dimman!!! Citera
mr-flow Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Grattis till en mkt bra månad, jag ska också till uppsala för valborgsfirande imorrn:=) GL i dimman!!! O M G! OMGOMGOMG Vart ska ni ? jag är uppsalabo! Citera
Myt4z Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Gratulerar till ett fin fint resultat i april, det är du värd! Citera
Elitloppet Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jättegrattis!! Langa över lite rigg till grannkommunen ffs. Citera
Carandiru Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Grattis till en mkt bra månad, jag ska också till uppsala för valborgsfirande imorrn:=) GL i dimman!!! This thread just got epic Citera
bossbaver Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jättegrattis!! Langa över lite rigg till grannkommunen ffs. Det skulle väl ändå vara mot ala odds... Citera
pezdawg Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 om du jag drar ut lika mkt som du drog ut denna mån så backar du samma summa nästa månad... Grattis btw =) Citera
KallOödmjukDiva Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 om du jag drar ut lika mkt som du drog ut denna mån så backar du samma summa nästa månad... Grattis btw =) Gratz sir. Citera
dr_kvist Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Här tittar man in på PF för första gången på 2 månader och hittar genast rekordplus for Okocha! Jävligt kul att det går bra för dig fortfarande! Grattis! Citera
okocha Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 Tack alla, kul att folk gillar när det går bra för en. Valborgsfirandet är redan över, såg aldrig CDS, men såg några tomma smirre ice-flaskor så han han va garanterat här Stötte iaf på ebisumaru så jag får väl vara nöjd med legend-träffandet för dagen ändå Jahopp, då var jag officiellt imponerad av din arbetsmoral, att lägga till ditt lugn när du backar Så Grattis, välförtjänt! Angående Unibet så antar jag att du gick in för att bara trycka händer för att vinna ett paket. Vi har ofta lyckats missa varandra men jag måste säga att det ser ut som du har mycket att jobba på när det gäller table selection. Nån gång kollade jag borden och fann dem så urusla att jag inte ens orkade spela, hittade inte en enda fisk (eller ens kass reg, läs maffiosa)...då satt du på typ 8 bord och nötte med fem 19/15-traderövar Mjo, men det är ju sällan det är så många fler än 10 bord igång på unibet nl400 och på alla andra nivåer så backar jag ju rakt ut. Vill ju gärna spela 10 bord också. Grattis till en mkt bra månad, jag ska också till uppsala för valborgsfirande imorrn:=) GL i dimman!!! wow, episkt att få ett grattis från CDS! Såg dig inte på valborg va allt bra? om du jag drar ut lika mkt som du drog ut denna mån så backar du samma summa nästa månad... Grattis btw =) lol, lycka till! Här tittar man in på PF för första gången på 2 månader och hittar genast rekordplus for Okocha! Jävligt kul att det går bra för dig fortfarande! Grattis! Tack kvisten! Hur går det för dig nuförtiden? kvar i afrika? Citera
CarlDenStore Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 wow, episkt att få ett grattis från CDS! Såg dig inte på valborg va allt bra? Hehe;-) Ja det var ju hyggligt mycket folk om man säger så...jag var i ekonomikparken (eller vad den nu heter) mitt på dagen sedan var jag väl runt på lite andra ställen på kvällen sen, min bror kunde inte fixa K-leg (blev lite ont om tid) så jag var på Platina sista kvällen, men hade gärna velat gå på Norrlands Nation där min bror och alla andra var Vart höll du hus då? Hehe jag dricker nästan uteslutet bara whisky nuförtiden, tror det var 1½ år sen jag drack smirnoff/breezer (det smakar förjävligt har jag insett), vad dricker du själv?;D Ha det gott! /Calle Citera
Recommended Posts