Gå till innehåll

Rake Race på expekt - $100,000 i potten!


Expekt.com

Recommended Posts

jaha så det är du som är hittaklonk =) det verkar skumt att nimzon skulle leda över dig som jag har sett det har du ju lirat 20 bord på 1/2 och nimzon har inte lirat alltför många bord samtidigt dock ska ju sägas att han lirar fixed limit där man rejkar något extremt då maxrejken där är 5 dollar...antar att många potter maxrakeas då han lirar 5/10 och 10/20 men jag undrar fortfarande om nuvarande poäng stämmer ....personligen la jag ner och lirade inget igår men har koll på att jag dragit in 45 k fpp på nivån champion vilket borde motsvara mer än de 21 k jag har enligt den nya uppdateringen om man kollar p per raked hand på racet gentemot fpps på champion... antar att det stämmer bra mkt mer nu än tidigare iallafall....tog 8 brev till deras support innan dom gav med sig att det var fel ... ska inte klistra in svaren jag fick tidigare för att förnedra dem haha men det var tragiskt hur säker den snubben som svara mig med olika svar varje gång var säker på sin sak att förra siffrorna stämde =) gl in the race ...nu jävlar ska det grindas på riktigt för en top 5 iallafall :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ok, jo såklart vet jag att fixed drar mer rake och tycker inte det är nå konstigt att han leder I dagsläget

 

Men efter den andra uppdateringen så tycker jag det var omöjligt att han skulle kunnat leda. Eftersom jag ledde vid första och sen spelade nonstop på många bord och ändå gick han förbi.

 

Var då man fattade att listan inte stämmer och jag har oxå mailat expekt men får ju bara standar svar tillbax.

 

Kommer spela klart detta race men sen aldrig mer expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
ok, jo såklart vet jag att fixed drar mer rake och tycker inte det är nå konstigt att han leder I dagsläget

 

Men efter den andra uppdateringen så tycker jag det var omöjligt att han skulle kunnat leda. Eftersom jag ledde vid första och sen spelade nonstop på många bord och ändå gick han förbi.

 

Var då man fattade att listan inte stämmer och jag har oxå mailat expekt men får ju bara standar svar tillbax.

 

Kommer spela klart detta race men sen aldrig mer expekt.

 

 

 

Jag är också oerhört tveksam till Nimzons poäng. Även om man ser till att fixed ger mer poäng så har de varit många dagar då killen knappt varit online och när han varit det så har han spelat en 2-3 bord, medans hittaklonk och jag spelat våra 18 bord, 15 timmarspass. Förra måndagen är ett bra exempel. Jag fick 15k poäng för mitt jobbiga långa pass, medans Nimzons cashade in 40k utan att knappt varit online.

 

Daniel

2007Kent747

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt.com säger grattis till "nimzon" som tog hem förstaplatsen och $20,000 i cash racet.

 

Position - Alias - Rakepoäng - Vinst

 

1. nimzon 367679 $20 000

2. HittaKlonk 312495 $14 000

3. 2007Kent747 292658 $10 000

4. UncleDolf 281293 $7 000

5. oshhh 253911 $5 500

6. dac45588 188241 $4 000

7. helgul 178952 $3 500

8. MyPassion 164926 $3 000

9. InYourAceee 133116 $2 500

10. tototorste 126578 $2 000

 

 

NYTT RACE I OKTOBER: Den 12:e oktober startar ett nytt race. Läs mer om oktober-racet här:

http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=7407

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...